Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2008, 23:08
Dick Dale
Dick Dale is offline
De Britse rapper Mike Skinner, beter bekend als The Streets, is zijn alter ego spuugzat. Skinner maakte bekend dat zijn volgende album het laatste van The Streets zal zijn.

Dat staat vrijdag te lezen op de website van het muziekblad NME. "Ik ben die naam en alles wat die met zich meebrengt spuugzat. Ik wil bevrijd zijn van dat woord."

De populaire rapper liet weten een meer veelzijdigere artiest te willen zijn. Hij ziet The Streets als iets wat hem beperkt.

Op 15 september komt het vierde album van The Streets, Everything Is Borrowed, uit.

(c) ANP

http://www.nu.nl/news/1722309/2101/T..._spuugzat.html

Op 6 november zal er nog een concert zijn in de Paradiso. Ik denk dat dit ook de laatste is.

Wat vinden jullie? Jammer, of zoiets van EINDELIJK?

Ik vind het zelf wel jammer, de beats vond ik altijd heel relaxed en de tekst was vaak wel heel tof geschreven. Zijn concerten waren echter minder succesvol. Beetje te veel gerookt of gedronken als ie op het podium stond Nou ik denk dat ik nog naar z'n laatste concert ga en dan koop ik z'n laatste album en dan is het mooi geweest.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2008, 13:16
Metal
Metal is offline
Beter. Alleen de 2 eerste albums zijn goed. Misschien dat ik wel naar die show ga, aangezien ik hem nooit live heb gezien. (gemist op werchter 2004 omdat ik passed out in mijn tent lag)
Oud 30-08-2008, 19:15
botulismf
botulismf is offline
Idd, eerste twee albums zijn de shit en daarna werd het bijzonder kut. Als hij zich geremd voelt door die naam, dan hoop ik dat hij onder een andere naam wél weer fatsoenlijke dingen gaat maken, want dat kan hij wel.
Oud 31-08-2008, 00:45
geen punt :|
geen punt :| is offline
Het boeit niet zo toch als hij een andere naam heeft terwijl hij nog steeds zijn mond open doet? Van mij mag die dicht gaan en blijven.
Oud 31-08-2008, 02:38
funest
funest is offline
eindelijk. op ooit lowlands gezien en dat was de grootste kutzooi. ga maar rentenieren kwal
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 14:22
Until My End
Until My End is offline
Heel erg jammer, maar hij zal nooit boven de eerste 2 albums uitkomen. T 3de album heeft wel n paar leuke nummers, maar was t al echt niet meer. Heb t meerdere keren live gezien en altijd een feestje. Hopelijk gaat ie onder n andere naam weer terug naar UK-garage ofzo, want verwacht van zn nieuwe album vrij weinig....
Oud 31-08-2008, 15:57
capibara
capibara is offline
Citaat:
eindelijk. op ooit lowlands gezien en dat was de grootste kutzooi. ga maar rentenieren kwal
Haha, de tering wat was dat een aanfluiting zeg.
Reageren

Regels voor berichten