Advertentie | |
|
![]() |
|
Laat haar barsten, dit is de enige manier om duidelijk te maken dat haar gedrag niet normaal is. En ook een duidelijk signaal naar haar ouders, dat ze maar moeten leren wat respect te hebben voor andere mensen.
|
![]() |
Haar negeren en dan als ze je aanspreekt doen alsof er niets aan de hand was is wel vreselijk kinderachtig. Als je geen vrienden meer wil zijn en het bloedt niet vanzelf dood, moet je op een dag toch zeggen: he, we hebben een leuke tijd gehad, maar ik vind het niet meer leuk om dingen met jou samen te doen. Moeilijk voor jou en niet leuk voor haar, maar als jij je gedraagt als een verongelijkte kleuter is dat ook niet leuk voor haar.
|
![]() |
|
Ik zou haar wel op haar gedrag aanspreken, wie weet laat dat haar inzien dat het in een vriendschap toch echt anders moet, wil ze die vriendschap behouden. En als het niet werkt of ze niet wil luisteren want ze vindt dat je liegt dan weet je wel hoe laat het is. Doe jezelf een plezier en laat geen gebruik van je maken op wat voor manier dan ook!
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin houdt mond niet Armoed | 71 | 08-09-2008 13:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Isa (mijn boek...) Roosje | 19 | 04-11-2004 21:05 | |
Liefde & Relatie |
Waar knapt een jongen op af bij een meisje? Dolphin 's Cry | 143 | 14-04-2003 02:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Aan alle christenen: Hoe denken jullie over sex voor het huwelijk? Janicha | 13 | 08-03-2002 18:37 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |