Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een twijfelende persoonlijkheid
Kernwoorden: besluiteloos, aarzelend Op basis van deze test lijkt het er op dat je iemand bent die twijfelt aan zijn of haar capaciteiten, die wat onzeker in het leven staat. Misschien ben je wel tevreden met je persoonlijke situatie of heb je je neergelegd bij de huidige stand van zaken. Het kan echter ook betekenen dat je er niet uithaalt wat er in zit. Je benut met andere woorden je persoonlijk potentieel onvoldoende. Het kan in je voordeel zijn als je iets meer ambitie aan de dag legt. Streef bijvoorbeeld naar het bereiken van concrete doelen. Doelen die je voorheen niet stelde. Realiseer je dat iedereen beschikt over uniek talent en mogelijkheden. HAHHAHAHA IK BEN NIET AARDIG |
![]() |
|
Een gebalanceerde persoonlijkheid
Kernwoorden: attent, tolerant, aardig Over het algemeen lijk je iemand te zijn die zowel op komt voor zijn of haar eigen belang, als dat van anderen. Waarschijnlijk heb je geen moeite om anderen te helpen met het bereiken van hun doelen. Daarnaast heb je over het algemeen ook oog voor je eigen doelstellingen. Je bent een goede teamspeler, weet wat je wilt en kan goed omgaan met voor- en tegenspoed. Is er iemand die níet deze uitslag heeft? ![]() Edit: ah, Ecnelis dus. ![]()
|
Verwijderd
|
Kernwoorden: besluiteloos, aarzelend
Op basis van deze test lijkt het er op dat je iemand bent die twijfelt aan zijn of haar capaciteiten, die wat onzeker in het leven staat. Misschien ben je wel tevreden met je persoonlijke situatie of heb je je neergelegd bij de huidige stand van zaken. Het kan echter ook betekenen dat je er niet uithaalt wat er in zit. Je benut met andere woorden je persoonlijk potentieel onvoldoende. Het kan in je voordeel zijn als je iets meer ambitie aan de dag legt. Streef bijvoorbeeld naar het bereiken van concrete doelen. Doelen die je voorheen niet stelde. Realiseer je dat iedereen beschikt over uniek talent en mogelijkheden. Klopt wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kernwoorden: attent, tolerant, aardig
Over het algemeen lijk je iemand te zijn die zowel op komt voor zijn of haar eigen belang, als dat van anderen. Waarschijnlijk heb je geen moeite om anderen te helpen met het bereiken van hun doelen. Daarnaast heb je over het algemeen ook oog voor je eigen doelstellingen. Je bent een goede teamspeler, weet wat je wilt en kan goed omgaan met voor- en tegenspoed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kernwoorden: besluiteloos, aarzelend Op basis van deze test lijkt het er op dat je iemand bent die twijfelt aan zijn of haar capaciteiten, die wat onzeker in het leven staat. Misschien ben je wel tevreden met je persoonlijke situatie of heb je je neergelegd bij de huidige stand van zaken. Het kan echter ook betekenen dat je er niet uithaalt wat er in zit. Je benut met andere woorden je persoonlijk potentieel onvoldoende. Het kan in je voordeel zijn als je iets meer ambitie aan de dag legt. Streef bijvoorbeeld naar het bereiken van concrete doelen. Doelen die je voorheen niet stelde. Realiseer je dat iedereen beschikt over uniek talent en mogelijkheden. Ik ga de kunst niet dienen, wat is nu mijn nut in het leven? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Kernwoorden: attent, tolerant, aardig
Over het algemeen lijk je iemand te zijn die zowel op komt voor zijn of haar eigen belang, als dat van anderen. Waarschijnlijk heb je geen moeite om anderen te helpen met het bereiken van hun doelen. Daarnaast heb je over het algemeen ook oog voor je eigen doelstellingen. Je bent een goede teamspeler, weet wat je wilt en kan goed omgaan met voor- en tegenspoed. --- Het enige dat klopt is het stuk voor de komma, wat kan mij de belangen van anderen schelen? Moeten ze zelf maar oplossen niemand komt ook op voor mijn belangen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() |
|
Kernwoorden: besluiteloos, aarzelend Op basis van deze test lijkt het er op dat je iemand bent die twijfelt aan zijn of haar capaciteiten, die wat onzeker in het leven staat. Misschien ben je wel tevreden met je persoonlijke situatie of heb je je neergelegd bij de huidige stand van zaken. Het kan echter ook betekenen dat je er niet uithaalt wat er in zit. Je benut met andere woorden je persoonlijk potentieel onvoldoende. Het kan in je voordeel zijn als je iets meer ambitie aan de dag legt. Streef bijvoorbeeld naar het bereiken van concrete doelen. Doelen die je voorheen niet stelde. Realiseer je dat iedereen beschikt over uniek talent en mogelijkheden. Jammer dat ik de gebalanceerde persoonlijkheid niet heb ![]() Wat betreft de uitslag: klopt naar mijn idee niet, maar het is wel precies het commentaar wat ik drie weken terug bij mijn eindgesprek kreeg van m'n stage ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwanger :S.. HELP Maija | 35 | 07-08-2004 17:12 | |
Software & Hardware |
[Benchmark] 3DMark-score te laag? Koning | 56 | 13-05-2003 11:55 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Software & Hardware |
Computer... Bijna m'n zegelboekje voor Spontane Reboot vol... Lees... En huiver :). S | 24 | 28-02-2002 19:49 |