Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2008, 17:08
Verwijderd
vorige!

@ Wup: ik hou ook van koken
morgen komt m'n vriendje terug hij zal wel honger hebben als hij landt in Zaventem, dus ik ga pastasalade maken voor als we onderweg zijn van Zaventem naar huis
de liefde van de man gaat door de maag, en de mijne kan eten voor tien, dus ...

edit:
woops! #89 !! niet #9 !! ef-beeeee!! hellup!
Advertentie
Oud 23-07-2008, 17:19
Pluis
Pluis is offline
heb je niet 5 minuten ofzo om de topictitel te wijzigen?

anyway, geen écht relationeel nieuws.
werd vanmiddag wel gebeld door een vriendinnetje die ik al een hele tijd niet heb gesproken.
en ja hoor: ook zij gaat na een jaar verkering al ineens samenwonen!
waar blijft mijn prins met z'n witte paard? *pruil*
Oud 23-07-2008, 17:21
Verwijderd
Citaat:
heb je niet 5 minuten ofzo om de topictitel te wijzigen?

anyway, geen écht relationeel nieuws.
werd vanmiddag wel gebeld door een vriendinnetje die ik al een hele tijd niet heb gesproken.
en ja hoor: ook zij gaat na een jaar verkering al ineens samenwonen!
waar blijft mijn prins met z'n witte paard? *pruil*
mnee, wou 't proberen maar 't ging blijkbaar niet meer...

en da's wel kut natuurlijk, als je zo ziet dat de mensen rondom je allemaal aan 'die dingen' beginnen, maar je komt je ware nog wel tegen! ik geloof er in elk geval in. op elk potje past een dekseltje, en als je je prins tegenkomt weet je dat 'hij' het is de moment dat je in zijn ogen kijkt...
Oud 23-07-2008, 17:59
vilein
vilein is offline
^en je bent 19. Komop.
Oud 23-07-2008, 18:40
Verwijderd
hej hej op je negentien kun je ook verlangen naar ware liefde
lief zijn!

Oud 23-07-2008, 19:27
Verwijderd
Jawel, zolang je maar niet denkt dat ie er al had moeten zijn

Mijn ouders+broertje zijn leuk. Dagje dierentuin hihihi. En nu zou m'n vriendje er ondertussen moeten zijn maar hij kan vast ons huis niet vinden. Nog maar een dag!
Oud 23-07-2008, 19:31
Verwijderd
Muhahaha. Mijn vriendje is de allerleukste =)
Oud 23-07-2008, 19:38
Liesss*
Liesss* is offline
Nee, dat is de mijne! Hij heeft als verrassing een paar dagen Londen geboekt (om te winkelen) !
Oud 23-07-2008, 19:42
Luna
Luna is offline
hij is op vakantie en komt over 3 dagen terug, en ik heb zooooveel zin om hem weer te zien<333!
Oud 23-07-2008, 19:54
Dith
Dith is offline
Het gaat góed! Ik ben af en toe enigszins chagrijnig door het barre weer maarrr over twee weken zit ik in Spanje en daarna komt hij ook en gaan we nog even 5 dagen naar Madrid en ik heb er echt véél zin in.
En soms verbaas ik me erover dat er zoveel mensen zijn die na 3 jaar niet meer verliefd zijn op hun vriend(in), telkens als ik 'm zie knijp ik in mijn handjes want oeh, hij is zo leuk en mooi(L).
Oud 23-07-2008, 20:04
Verwijderd
w00t, Boston is geboekt voor Oktober <3 Lekker samen weg weer
Oud 23-07-2008, 20:11
Verwijderd
neenee, de mijne is de allerleukste!

Citaat:
En soms verbaas ik me erover dat er zoveel mensen zijn die na 3 jaar niet meer verliefd zijn op hun vriend(in), telkens als ik 'm zie knijp ik in mijn handjes want oeh, hij is zo leuk en mooi(L).
tot voor vorig jaar was ik één van die mensen en vond ik het doodnormaal dat je na twee, drie jaar niet meer verliefd was, en nu kan ik mij dus écht niet inbeelden dat ik ooit niét verliefd kan zijn op mijne vent hij is zo geweldig

hij heeft vandaag zijne speech moeten doen op de conferentie waar hij is, en al die hoge piefen in zijn vakgebied waren helemaal onder de indruk, en Stephen Farrall (is er een criminoloog in de zaal??) wou samen met hem publiceren en ik ben zooooo supertrots op mijn ventje hé!! my god!
Oud 23-07-2008, 20:19
Verwijderd
Pas maar op, Blue Angel, want op een gegeven moment zal de verliefdheid toch heus overgaan, en dan wil je niet in een enorm gat vallen als je elkaar eens een tijdje helemaal niet zo leuk vindt... zie het vaker misgaan in mijn omgeving. Eerst drie jaar roepen dat het Helemaal Geweldig is en ze Zo Verschrikkelijk Verliefd zijn en het gaat Nooit Nooit Over... en dan is het op een gegeven moment gewoon niet leuk, om welke reden ook, en dan kappen ze er vrijwel allemaal mee. (Inclusief mijn ex trouwens ). Terwijl de kans natuurlijk groot is dat je elkaar na een tijdje wél weer superleuk vindt, maar dat kunnen ze dan niet bedenken ofzo.

Niet meer verliefd wil trouwens helemaal niet zeggen dat je niet meer elke keer denkt "Oh wat is hij leuk en mooi," trouwens, Dith
Oud 23-07-2008, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Eerst drie jaar roepen dat het Helemaal Geweldig is en ze Zo Verschrikkelijk Verliefd zijn en het gaat Nooit Nooit Over... en dan is het op een gegeven moment gewoon niet leuk, om welke reden ook, en dan kappen ze er vrijwel allemaal mee.
been there, done that zo was ik dus ook. 'jezelf iets wijsmaken' heet dat in de volksmond heel de wereld was er 100% van overtuigd dat wij perfect bij elkaar pasten en dat wij ongetwijfeld de eersten zouden zijn uit de vriendengroep om te trouwen enzo, en alles ging geweldig tussen ons, nooit ruzie of niks niet, ... maar ik wist al heel snel meer dan goed genoeg dat hij echt niet 'hem' was...
-> verhaal geldt voor beide exen in mijn geval

maar dit keer is het 'm wél, en dat wist ik al vanaf het eerste moment. ennieweej, ik weet dat het heel moeilijk te geloven is, maar ik ben er zeker van dat wij zo het soort koppel zijn dat over zestig jaar nog hand en hand over straat zal lopen (of klefferen, aangezien hij dan negentig is )

en ik weet wel dat de verliefdheid (als in 'die hormonale roes') op een bepaald moment misschien wel over zal gaan, maar dat neemt niet weg dat hij gewoon perfect is voor mij, en dat betekent al héél wat ...

weet je wat het verschil is? en dat besefte ik ergens de voorbije week pas - mijn vorige vriendjes, daar was ik verliefd op, en als die verliefdheid voorbij was, was ik aan ze gehecht, en gaf ik om ze. en dan blijf je bij elkaar, want je geeft om elkaar, en je wilt er hoe dan ook het beste van maken, en je denkt dat dat het beste is dat er ooit nog van kan komen. het zal wel normaal zijn, dat dat "ik vind jou zo leeeeuuuuuuuuk" gevoel volledig verdwijnt (edit: nu weet besef ik dat dat dus niét zo hoeft te zijn). ik heb altijd zo iets gehad van, ik ben er aan begonnen, het is een tijdje fijn geweest, en oké, nu is die verliefdheid over, maar blijkbaar is dat normaal en dan is dit hetgeen er overschiet, en daar zullen we dan maar het beste van proberen te maken. en je blijft je best doen, om één of andere reden... (nouja, die reden dus )

en mijn huidige vriend, daar ben ik verliefd op, maar ik hou ook van hem, en volgens mij heb ik vroeger die gehechtheid en dat 'geven om' heel consequent verward met 'houden van'. toen dacht ik echt oprecht dat dat liefde was, maar nu weet ik beter, uit (meer recente) ervaring...

zullen m'n exen niet graag horen, maargoed, die hoeven hier toch niet te komen lezen

edit: en voor mijn vriend geldt overigens hetzelfde. hij schreef mij een keer: "ge kunt 29 jaar worden en denken dat ge weet wat liefde is, en dan op nen dag wordt ge wakker en beseft ge dat ge vroeger gewoon géén idéé had hoe intens die gevoelens kunnen zijn."
ne mens kan zich vergissen, in zichzelf nog het eerst

Laatst gewijzigd op 23-07-2008 om 20:38.
Oud 23-07-2008, 20:48
I C U
I C U is offline
Ik mis 'm! Echt hè, apart. Maar goed, hij is lief, leuk en sexy en ik kan niet wachten om 'm weer in m'n armen te hebben. Zaterdag! Jah!

Oh, en dinsdag was echt geweldig leuk, leuke avond gehad met een vriendinnetje Heerlijk.
Oud 23-07-2008, 20:55
Verwijderd
one word: zomer <3
Oud 23-07-2008, 21:00
snoopy
snoopy is offline
Zo, de meeste mensen weten het nu, inclusief mijn ex. Hij reageerde superlief, echt 100% meevaller.

En ik geloof het nog steeds niet, ook al is t morgen al 6 weken
Oud 23-07-2008, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Zo, de meeste mensen weten het nu, inclusief mijn ex. Hij reageerde superlief, echt 100% meevaller.

En ik geloof het nog steeds niet, ook al is t morgen al 6 weken
je andere nick was dan ook echt niet te achterhalen, met die banner
Oud 23-07-2008, 21:05
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
^en je bent 19. Komop.
Over 2 weken word ik al 20 hoor

Nouja ik hoef nu ook niet zo nodig de "ware" nu, maar ik scrollde vanmiddag door het telefoonboek van mijn telefoon en door m'n msnlijst, en bedacht me dat er níemand op stond waarvan ik dacht, jou wil ik/bij jou is er een mogelijkheid van iets leuks. En dat is normaal geen probleem, alleen ik heb nu vakantie en verveel me kapot en dan is een verliefdheid zulke leuke bezigheidstherapie
Dus ja, ik stel me aan. En ik ben jaloers op mijn vriendinnetjes . Iets met niet alleen in slaap willen vallen enzo.
Oud 23-07-2008, 21:06
Verwijderd
Citaat:
hahaha, nee, true, maar ook alleen als je echt hier forumt om te forummen en ook alles leest - als je alleen maar komt zoeken achter posts van een bepaalde forummer zal je die posts van die andere nick niet gemakkelijk tegenkomen
Oud 23-07-2008, 21:07
Verwijderd
Citaat:
En dat is normaal geen probleem, alleen ik heb nu vakantie en verveel me kapot en dan is een verliefdheid zulke leuke bezigheidstherapie
hahahaha
Oud 23-07-2008, 21:09
Dith
Dith is offline
Citaat:
Niet meer verliefd wil trouwens helemaal niet zeggen dat je niet meer elke keer denkt "Oh wat is hij leuk en mooi," trouwens, Dith
Haha nee dat weet ik wel maar dat kwam er nog eens even bij .
Oud 23-07-2008, 21:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Afgelopen weekend met hem gefestivald, nadat ik het weekend ervoor ook al met hem had doorgebracht. Aan de ene kant ben ik dan heel blij omdat ik bij hem ben, maar aan de andere kant raak ik zwaar depressief omdat ik niks aan hem kan laten merken. Het is fout dat ik zoveel voor hem voel, maar ik probeer het al anderhalf jaar uit m'n hoofd te zetten en het lukt maar niet.
Dit weekend kreeg ik zelfs al de kriebels toen we naast elkaar in het gras lagen en ik naar zijn slapende hoofd en zijn handen keek. Het is echt vreselijk verwarrend allemaal, Ik ben al jaren 'een van hun' en dan moet ik nu ineens girlie kriebels krijgen.
Maar ik ben een domme trut ook: Als hij me 3 zoenen wil geven bij 't ga afscheid, ga ik automatisch over op de overdreven 'er-is-echt-niks-aan-de- hand Yo-later-dude' modus.

Ik denk dat ik maar ga drinken om het uit m'n hoofd te zetten.
Oud 23-07-2008, 22:56
***ailá***
***ailá*** is offline
wat is er aan de hand dan Trimm trabb?

meh... ik mis mn vriendje... ik zie hem 1.5 maand niet Om even op die perfecte liefde terug te komen --> Ik besef wel steeds meer wat een mazzel ik heb gehad. Ik heb m op vakantie ontmoet en viel als een blok voor hem. Maar ik had nooit nooit nooit durven hopen dat het iets zou worden tussen ons.
- Hij had een vriendin
- Hij was een *lokale* bewoner
- Ik had nooit echt veel vertrouwen in vakantievriendjes op lange termijn

Maar toen vertelde hij me dat hij precies die zomer naar Nederland zou verhuizen en dat zn relatie uit was. Ik ben daarna nog verder gereisd naar een ander land, dus hij was eerder in NL dan ik en toen vertelde hij me dat hij die hele verdere zomer aan me gedacht heeft en dattie het zo raar vond omdat hij net had gebroken met zn ex. Maarruh... toen had ik dus geluk en er is een relatie uitgekomen.

Prins op het witte paard ontmoet? Misschien wel Het is een verhaal wat het nog altijd goed doet bij vrienden, maar wij kenden elkaar natuurlijk nog maar kort en we hadden nogal wat karakterbotsingen in het begin. En nu hebben we ook nog regelmatig ruzie. (allebei opvliegend) Het is een relatie met ups en downs.

Maar boven alles geef ik ontzettend veel om hem en wederzijds en dat slaat ons door elk probleem heen. En we hebben verder wel een goede relatie vind ik zelf, we praten over alles, we vertellen eerlijk als er wat dwars zit, we vertrouwen elkaar door en door en we zijn gwn happy met elkaar. Dus dan denk ik dat je wel een goede relatie hebt ookal heb je soms ruzie. Ruzies klaart de lucht

Inmiddels zijn we een jaar samen op naar volgend jaar
Oud 24-07-2008, 01:59
Nienna*
Nienna* is offline
Joepie, topavond gehad met een vriendin, die ik al best lang niet meer had gezien. Mamma Mia is tof , en het was supergezellig, veel gelachen. Lekker gegeten en samen cocktails gedeeld bij de film! Het was echt leuk . Was lang geleden.
Advertentie
Oud 24-07-2008, 07:03
farai
farai is offline
@ snoopy: heb een tijdje jouw berichtjes gevolgd, toen een tijdje uit dit topic gebleven en nu dus weer terug. Maar wat ik las van jou was dat je samenwoonde met je vriend en dat het een tijdje niet zo goed ging. Nu lees ik dus da je zwanger bent. Ben je dan toch nog steeds samen met dezelfde?
Oud 24-07-2008, 07:39
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
@ snoopy: heb een tijdje jouw berichtjes gevolgd, toen een tijdje uit dit topic gebleven en nu dus weer terug. Maar wat ik las van jou was dat je samenwoonde met je vriend en dat het een tijdje niet zo goed ging. Nu lees ik dus da je zwanger bent. Ben je dan toch nog steeds samen met dezelfde?
ehm... nope... tis een ander
Oud 24-07-2008, 07:59
farai
farai is offline
ah okay, dus je bent bij ex vertrokken nu x aantal tijd samen met de vader van je kind? Dan ist wel belachelijk snel gegaan allemaal he? of zit er behoorlijk wat tijd tussen?

Anyway, gefeliciteerd en hopelijk blijft alles goed gaan.
Oud 24-07-2008, 08:05
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ah okay, dus je bent bij ex vertrokken nu x aantal tijd samen met de vader van je kind? Dan ist wel belachelijk snel gegaan allemaal he? of zit er behoorlijk wat tijd tussen?

Anyway, gefeliciteerd en hopelijk blijft alles goed gaan.
Ja, tis uit met m'n vorige vriend. M'n huidige vriend en ik zijn nu een halfjaar bij elkaar. En ja, tis idd erg snel gegaan allemaal... Maar goed... zoals gezegd: het was dan ook niet echt gepland. Wel kennen m'n vriend en ik elkaar al heel lang (hij was mijn beste vriend voordat we wat kregen) en woonden we al samen voordat we erachter kwamen dat ik zwanger ben.

Ach, het is geen ideale situatie, maar ja... Ik hoor genoeg verhalen over stellen die wel de 'ideale' situatie hebben (whatever that may be) en dat dan de man ineens bang wordt als z'n vriendin zwanger is. Ik denk dat we een vrij stevige basis hebben, maar t kan natuurlijk altijd misgaan.

OT: Hij had trouwens een heel lief kaartje onder m'n kussen gelegd . Hij is nu in Londen en zaterdag ga ik daar ook heen. Erg veel zin in! Waar ik minder zin in heb: die 2 weken die hij weggaat, komende woensdag, en waarin we helemaal geen contact kunnen hebben. Maar ook dat gaat voorbij...
Oud 24-07-2008, 08:08
farai
farai is offline
Klinkt geweldig allemaal Think about it: strax heb jij een gezinnetje Nogmaals gefeliciteerd.
Oud 24-07-2008, 09:06
wup
wup is offline
Citaat:
Voel me wat dom, want ík had het dus niet door . Maar te gek Snoopy!

Eten met vriendinntje was leuk en ze vond het lekker ( en ik ook!). Daarna nog bij mijn zus geweest en veel te lang lopen kletsen.
Straks met vriendje in het park hangen en picknicken. Ik heb nog wat over van gister en das koud vast ook lekker. Zin in! Zon, vriendje, park, boek en eten: (L)
Oud 24-07-2008, 09:08
Verwijderd
't is donderdag!!
Oud 24-07-2008, 09:12
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Voel me wat dom, want ík had het dus niet door . Maar te gek Snoopy!
Hihi, blij dat er toch nog mensen verrast zijn
Oud 24-07-2008, 10:54
Verwijderd
ik heb vanavond weer een 'date' met DE ex, en we gaan wat drinken in de stad, want ik wilde niet bij me thuis afspreken omdat ik dan toch al weet hoe het loopt. ik heb er eigenlijk totaal geen zin in atm, maar ik weet dat het toch wel gezellig gaat worden. nouja, ik ben benieuwd.
Oud 24-07-2008, 11:27
Lorelei
Lorelei is offline
Het zal goed zijn als hij hier is. Misschien dat dat wat duidelijkheid zal geven. We willen allebei graag samen zijn maar het wordt wel steeds lastiger en door de afstand is het extra moeilijk om er een goed beeld van te krijgen.
Oud 24-07-2008, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, tis uit met m'n vorige vriend. M'n huidige vriend en ik zijn nu een halfjaar bij elkaar. En ja, tis idd erg snel gegaan allemaal... Maar goed... zoals gezegd: het was dan ook niet echt gepland. Wel kennen m'n vriend en ik elkaar al heel lang (hij was mijn beste vriend voordat we wat kregen) en woonden we al samen voordat we erachter kwamen dat ik zwanger ben.

Ach, het is geen ideale situatie, maar ja... Ik hoor genoeg verhalen over stellen die wel de 'ideale' situatie hebben (whatever that may be) en dat dan de man ineens bang wordt als z'n vriendin zwanger is. Ik denk dat we een vrij stevige basis hebben, maar t kan natuurlijk altijd misgaan.

OT: Hij had trouwens een heel lief kaartje onder m'n kussen gelegd . Hij is nu in Londen en zaterdag ga ik daar ook heen. Erg veel zin in! Waar ik minder zin in heb: die 2 weken die hij weggaat, komende woensdag, en waarin we helemaal geen contact kunnen hebben. Maar ook dat gaat voorbij...
heeeeeeeeeel erg gefeliciteerd
Wordt vast geweldig echt een gezinnetje beginnen!

ot:
het is heerlijk om in Utrecht te zijn op mn kamer, met mn leuke huisgenoten, vriendinnetjes om de hoek. Zometeen naar mn ouders toe om daar een paar dagen te chillen en te werken. Ik heb er gewoon zin in, zin om vakantie te houden, zin om leuke dingen te doen, tijd voor mezelf te hebben.
en ik wil dat mn australier terug smst
Oud 24-07-2008, 14:12
groovy
groovy is offline
Morgen zie ik hem gelukkig weer, al hebben we elkaar gister nog uitgezwaaid op het station . Maar het gaat allemaal zo lekker tussen ons! Inmiddels 8 maanden samen en ook al is er wel eens irritatie of zijn we even 'boos', echt ruzies hebben we tot nu toe niet gehad en toch zijn we wel altijd eerlijk tegen elkaar als we ons echt storen aan de ander. Maar met hem voelt het alsof het vanzelf gaat en dat ik niet verkrampt hoef te doen ofzo..Hoewel ik zelf ook wat cynischer over de liefde was gaan denken, voel ik me bij hem zo goed dat ik er soms bang van word. Ik weet heel goed dat ik ook met mijn exen leuke herinneringen heb opgebouwd en dat ze hun slechte en goede kanten hadden.

Maar mijn vriendje en ik praten over samenwonen en kindjes krijgen en het gekke is dat ik er gewoon zo zeker van lijk dat ik dat met hem wel zie gebeuren. Hij smste me nog dat hij een jaar geleden nooit had kunnen denken dat hij met een vriendin zou praten en dromen over samen kindjes krijgen en samenwonen. Het voelt heel gek, mijn verstand zegt 'de tijd zal het leren', maar het lijkt soms net alsof het zo heeft moeten zijn en dat we bij elkaar horen.

Maargoed, sorry voor mijn gekwijl . Hij is in ieder geval hartstikke lief voor me . Morgen weer lekker samen slapen en van het weekend zijn we alleen bij mij thuis en ga ik lekker voor hem koken. Kijk er zo naar uit!
Oud 24-07-2008, 14:34
Rob
Rob is offline
Woei! Het is allemaal ongelofelijk fijn en geweldig zo.
Ze vond mijn cadeautje érg leuk maar zelf vond ik het wat minder omdat ik het verkeerde besteld heb, bleek dus. Maar om haar blij te zien omdat ze het sowieso wel interessant vindt, maakt het allemaal wel weer goed, dus boeiend.

Citaat:
Maar mijn vriendje en ik praten over samenwonen en kindjes krijgen en het gekke is dat ik er gewoon zo zeker van lijk dat ik dat met hem wel zie gebeuren.
Dat hebben wij ook en het voelt allemaal erg natuurlijk aan wanneer we dat doen. Aan dat soort dingen moest ik bij mijn exen niet eens aan dénken.
Oud 24-07-2008, 14:54
Verwijderd
Ditto. Nou ja, het samenwonen dan, niet het kindjes krijgen. Maar toch Het gaat goed tussen ons, fantastisch zelfs. Familierelationeel gebied gaat dan weer súperkut, maar goed, what's new there. Zaterdag met vriendje naar de sauna en hij neemt me mee uit eten, oh yeah <3
Oud 24-07-2008, 15:54
Verwijderd
jeetje snoopy, gefeliciteerd!
Oud 24-07-2008, 18:12
Verwijderd
ik heb het ook nu pas door: gefeliciteerd! hoop dat alles goed gaat!
Oud 24-07-2008, 19:25
Verwijderd
Ga pas over een uur of 14 weg, maar toch maar even alvast: vanaf morgen ben ik dus een maandje in Bolivia en Peru! Veel plezier met alle drama

OT: De Duitser is heel schattig en lief <3 Toch niet zo leuk om voor zo lang afscheid te nemen, maar goed. We zullen zien!
Oud 24-07-2008, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ga pas over een uur of 14 weg, maar toch maar even alvast: vanaf morgen ben ik dus een maandje in Bolivia en Peru! Veel plezier met alle drama

Leukleukleuk! Veel plezier!
Oud 24-07-2008, 20:09
ST*R
ST*R is offline
Nou die dag met de sex jongen was super leuk en hij deed lief en het voelde vriendje-vriendinnetje achtig. Zou het dan toch kunnen.. Ik vond het een hele tijd prima zoals het ging maar nu vind ik hem geloof ik leuker en dat is echt he-le-maal FOUT. Nu vind ik het opeens erg dat hij een andere date had voor andere activiteit en als ik 'm morgen andere meisjes zie regelen zou ik 't ook niet heel fijn vinden.
Maargoed STOP niet meer over nadenken. De leuke jongen komt zo en dat moet even heel erg leuk worden.
Oud 24-07-2008, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Heel veel plezier! Je zult echt in een andere wereld terecht komen .

En ik ben echt jaloers. Mijn 'schoonbroer' zit nu ook al in Bolivia en ik zou juist dit jaar terug gaan wat helaas niet gelukt is .
Oud 24-07-2008, 20:15
groovy
groovy is offline
Citaat:
Ditto. Nou ja, het samenwonen dan, niet het kindjes krijgen. Maar toch Het gaat goed tussen ons, fantastisch zelfs. Familierelationeel gebied gaat dan weer súperkut, maar goed, what's new there. Zaterdag met vriendje naar de sauna en hij neemt me mee uit eten, oh yeah <3
Ja mijn vriendje heeft me ook verzekerd dat, hoewel het erg leuk is daarover te praten en te fantaseren, hij nú nog niet het juiste moment vindt... Maar het leuke was dat toen ik zei 'ja over 10 jaar eens, ik wil eerst mezelf voldoende ontwikkelen voordat ik een kind op deze aardbol zet', hij weer zei 'over tien jaar pas?!' Hihi

Sauna is trouwens echt té lekker Veel plezier!
Oud 24-07-2008, 20:16
groovy
groovy is offline
Citaat:

OT: De Duitser is heel schattig en lief <3 Toch niet zo leuk om voor zo lang afscheid te nemen, maar goed. We zullen zien!
Oh meis heeeel veel plezier!! Let goed op jezelf en je spulletjes!

@ Snoopy; gefeliciteerd! Volgens was dit 1 van je hartewensen of niet ? Fijn dat je de moed hebt gevonden om het uit te maken met je ex en je nu een jongen hebt die net zo serieus is als jou . Echt super spannend dat je zwanger bent! Geniet ervan!
Oud 24-07-2008, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Maar mijn vriendje en ik praten over samenwonen en kindjes krijgen en het gekke is dat ik er gewoon zo zeker van lijk dat ik dat met hem wel zie gebeuren.
Als praten over samenwonen en kindjes krijgen en het beide nog geloven ook een teken zou zijn dat de relatie daadwerkelijk zo lang zou duren.. zou ik nu geen lege flessen naast me hebben staan
Oud 24-07-2008, 21:51
I C U
I C U is offline
Citaat:
Hihi, blij dat er toch nog mensen verrast zijn
Nou, na wat zoeken enzo was ik er ook achter, sommige dingen gaan ook volkomen langs me heen Daar ben je dan forumbaas voor Maarrem, hip! Jeetje, hoop aanstaande moeders rondhobbelen hier Dadelijk tijd voor een luiertopic?

En overmorgen ga ik naar m'n vriendje toe! Ik ben niet van plan om kindjes te maken, maar ik ga wel hetgeen doen dat ervoor nodig is. Oh yeah! En natuurlijk mis ik naast dat gedoe ook hemzelf. Jep, nog even!
Oud 25-07-2008, 02:11
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
zo nou, tering de tering ik ben ook weer op de hoogte van de familieroddels. wtfz0rs?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten