![]() |
|
Verwijderd
|
vorige!
@ Wup: ik hou ook van koken ![]() morgen komt m'n vriendje terug ![]() de liefde van de man gaat door de maag, en de mijne kan eten voor tien, dus ... ![]() edit: woops! #89 !! niet #9 !! ef-beeeee!! hellup! |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Het gaat góed! Ik ben af en toe enigszins chagrijnig door het barre weer maarrr over twee weken zit ik in Spanje en daarna komt hij ook en gaan we nog even 5 dagen naar Madrid en ik heb er echt véél zin in.
En soms verbaas ik me erover dat er zoveel mensen zijn die na 3 jaar niet meer verliefd zijn op hun vriend(in), telkens als ik 'm zie knijp ik in mijn handjes want oeh, hij is zo leuk en mooi(L).
||
Verwijderd
|
neenee, de mijne is de allerleukste!
![]() Citaat:
![]() ![]() hij heeft vandaag zijne speech moeten doen op de conferentie waar hij is, en al die hoge piefen in zijn vakgebied waren helemaal onder de indruk, en Stephen Farrall (is er een criminoloog in de zaal??) wou samen met hem publiceren ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pas maar op, Blue Angel, want op een gegeven moment zal de verliefdheid toch heus overgaan, en dan wil je niet in een enorm gat vallen als je elkaar eens een tijdje helemaal niet zo leuk vindt... zie het vaker misgaan in mijn omgeving. Eerst drie jaar roepen dat het Helemaal Geweldig is en ze Zo Verschrikkelijk Verliefd zijn en het gaat Nooit Nooit Over... en dan is het op een gegeven moment gewoon niet leuk, om welke reden ook, en dan kappen ze er vrijwel allemaal mee. (Inclusief mijn ex trouwens
![]() ![]() Niet meer verliefd wil trouwens helemaal niet zeggen dat je niet meer elke keer denkt "Oh wat is hij leuk en mooi," trouwens, Dith ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() -> verhaal geldt voor beide exen in mijn geval maar dit keer is het 'm wél, en dat wist ik al vanaf het eerste moment. ennieweej, ik weet dat het heel moeilijk te geloven is, maar ik ben er zeker van dat wij zo het soort koppel zijn dat over zestig jaar nog hand en hand over straat zal lopen ![]() ![]() en ik weet wel dat de verliefdheid (als in 'die hormonale roes') op een bepaald moment misschien wel over zal gaan, maar dat neemt niet weg dat hij gewoon perfect is voor mij, en dat betekent al héél wat ... weet je wat het verschil is? en dat besefte ik ergens de voorbije week pas - mijn vorige vriendjes, daar was ik verliefd op, en als die verliefdheid voorbij was, was ik aan ze gehecht, en gaf ik om ze. en dan blijf je bij elkaar, want je geeft om elkaar, en je wilt er hoe dan ook het beste van maken, en je denkt dat dat het beste is dat er ooit nog van kan komen. het zal wel normaal zijn, dat dat "ik vind jou zo leeeeuuuuuuuuk" gevoel volledig verdwijnt (edit: nu ![]() en mijn huidige vriend, daar ben ik verliefd op, maar ik hou ook van hem, en volgens mij heb ik vroeger die gehechtheid en dat 'geven om' heel consequent verward met 'houden van'. toen dacht ik echt oprecht dat dat liefde was, maar nu weet ik beter, uit (meer recente) ervaring... zullen m'n exen niet graag horen, maargoed, die hoeven hier toch niet te komen lezen ![]() edit: en voor mijn vriend geldt overigens hetzelfde. hij schreef mij een keer: "ge kunt 29 jaar worden en denken dat ge weet wat liefde is, en dan op nen dag wordt ge wakker en beseft ge dat ge vroeger gewoon géén idéé had hoe intens die gevoelens kunnen zijn." ne mens kan zich vergissen, in zichzelf nog het eerst ![]() Laatst gewijzigd op 23-07-2008 om 20:38. |
![]() |
|
Ik mis 'm! Echt hè, apart. Maar goed, hij is lief, leuk en sexy en ik kan niet wachten om 'm weer in m'n armen te hebben. Zaterdag! Jah!
Oh, en dinsdag was echt geweldig leuk, leuke avond gehad met een vriendinnetje ![]()
||
Citaat:
![]() Nouja ik hoef nu ook niet zo nodig de "ware" nu, maar ik scrollde vanmiddag door het telefoonboek van mijn telefoon en door m'n msnlijst, en bedacht me dat er níemand op stond waarvan ik dacht, jou wil ik/bij jou is er een mogelijkheid van iets leuks. En dat is normaal geen probleem, alleen ik heb nu vakantie en verveel me kapot en dan is een verliefdheid zulke leuke bezigheidstherapie ![]() Dus ja, ik stel me aan. En ik ben jaloers op mijn vriendinnetjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Afgelopen weekend met hem gefestivald, nadat ik het weekend ervoor ook al met hem had doorgebracht. Aan de ene kant ben ik dan heel blij omdat ik bij hem ben, maar aan de andere kant raak ik zwaar depressief omdat ik niks aan hem kan laten merken. Het is fout dat ik zoveel voor hem voel, maar ik probeer het al anderhalf jaar uit m'n hoofd te zetten en het lukt maar niet.
Dit weekend kreeg ik zelfs al de kriebels toen we naast elkaar in het gras lagen en ik naar zijn slapende hoofd en zijn handen keek. Het is echt vreselijk verwarrend allemaal, Ik ben al jaren 'een van hun' en dan moet ik nu ineens girlie kriebels krijgen. ![]() Maar ik ben een domme trut ook: Als hij me 3 zoenen wil geven bij 't ga afscheid, ga ik automatisch over op de overdreven 'er-is-echt-niks-aan-de- hand Yo-later-dude' modus. Ik denk dat ik maar ga drinken om het uit m'n hoofd te zetten.
|
wat is er aan de hand dan Trimm trabb?
meh... ik mis mn vriendje... ik zie hem 1.5 maand niet ![]() - Hij had een vriendin - Hij was een *lokale* bewoner - Ik had nooit echt veel vertrouwen in vakantievriendjes op lange termijn ![]() Maar toen vertelde hij me dat hij precies die zomer naar Nederland zou verhuizen en dat zn relatie uit was. Ik ben daarna nog verder gereisd naar een ander land, dus hij was eerder in NL dan ik en toen vertelde hij me dat hij die hele verdere zomer aan me gedacht heeft en dattie het zo raar vond omdat hij net had gebroken met zn ex. Maarruh... toen had ik dus geluk ![]() Prins op het witte paard ontmoet? Misschien wel ![]() Maar boven alles geef ik ontzettend veel om hem en wederzijds en dat slaat ons door elk probleem heen. En we hebben verder wel een goede relatie vind ik zelf, we praten over alles, we vertellen eerlijk als er wat dwars zit, we vertrouwen elkaar door en door en we zijn gwn happy met elkaar. Dus dan denk ik dat je wel een goede relatie hebt ookal heb je soms ruzie. Ruzies klaart de lucht ![]() Inmiddels zijn we een jaar samen ![]()
|
@ snoopy: heb een tijdje jouw berichtjes gevolgd, toen een tijdje uit dit topic gebleven en nu dus weer terug. Maar wat ik las van jou was dat je samenwoonde met je vriend en dat het een tijdje niet zo goed ging. Nu lees ik dus da je zwanger bent. Ben je dan toch nog steeds samen met dezelfde?
||
Citaat:
![]()
|
ah okay, dus je bent bij ex vertrokken nu x aantal tijd samen met de vader van je kind? Dan ist wel belachelijk snel gegaan allemaal he? of zit er behoorlijk wat tijd tussen?
Anyway, gefeliciteerd en hopelijk blijft alles goed gaan. ![]()
||
Citaat:
Ach, het is geen ideale situatie, maar ja... Ik hoor genoeg verhalen over stellen die wel de 'ideale' situatie hebben (whatever that may be) en dat dan de man ineens bang wordt als z'n vriendin zwanger is. Ik denk dat we een vrij stevige basis hebben, maar t kan natuurlijk altijd misgaan. OT: Hij had trouwens een heel lief kaartje onder m'n kussen gelegd ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Eten met vriendinntje was leuk en ze vond het lekker ( en ik ook!). Daarna nog bij mijn zus geweest en veel te lang lopen kletsen. Straks met vriendje in het park hangen en picknicken. Ik heb nog wat over van gister en das koud vast ook lekker. Zin in! Zon, vriendje, park, boek en eten: (L) |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb vanavond weer een 'date' met DE ex, en we gaan wat drinken in de stad, want ik wilde niet bij me thuis afspreken omdat ik dan toch al weet hoe het loopt. ik heb er eigenlijk totaal geen zin in atm, maar ik weet dat het toch wel gezellig gaat worden. nouja, ik ben benieuwd.
|
![]() |
|
Het zal goed zijn als hij hier is. Misschien dat dat wat duidelijkheid zal geven. We willen allebei graag samen zijn maar het wordt wel steeds lastiger en door de afstand is het extra moeilijk om er een goed beeld van te krijgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wordt vast geweldig echt een gezinnetje beginnen! ot: het is heerlijk om in Utrecht te zijn op mn kamer, met mn leuke huisgenoten, vriendinnetjes om de hoek. Zometeen naar mn ouders toe om daar een paar dagen te chillen en te werken. Ik heb er gewoon zin in, zin om vakantie te houden, zin om leuke dingen te doen, tijd voor mezelf te hebben. en ik wil dat mn australier terug smst ![]() |
![]() |
|
Morgen zie ik hem gelukkig weer, al hebben we elkaar gister nog uitgezwaaid op het station
![]() Maar mijn vriendje en ik praten over samenwonen en kindjes krijgen en het gekke is dat ik er gewoon zo zeker van lijk dat ik dat met hem wel zie gebeuren. Hij smste me nog dat hij een jaar geleden nooit had kunnen denken dat hij met een vriendin zou praten en dromen over samen kindjes krijgen en samenwonen. Het voelt heel gek, mijn verstand zegt 'de tijd zal het leren', maar het lijkt soms net alsof het zo heeft moeten zijn en dat we bij elkaar horen. Maargoed, sorry voor mijn gekwijl ![]() ![]() |
![]() |
||
Woei! Het is allemaal ongelofelijk fijn en geweldig zo.
![]() Ze vond mijn cadeautje érg leuk maar zelf vond ik het wat minder omdat ik het verkeerde besteld heb, bleek dus. Maar om haar blij te zien omdat ze het sowieso wel interessant vindt, maakt het allemaal wel weer goed, dus boeiend. ![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ditto. Nou ja, het samenwonen dan, niet het kindjes krijgen. Maar toch
![]() |
![]() |
|
Nou die dag met de sex jongen was super leuk en hij deed lief en het voelde vriendje-vriendinnetje achtig. Zou het dan toch kunnen.. Ik vond het een hele tijd prima zoals het ging maar nu vind ik hem geloof ik leuker en dat is echt he-le-maal FOUT. Nu vind ik het opeens erg dat hij een andere date had voor andere activiteit en als ik 'm morgen andere meisjes zie regelen zou ik 't ook niet heel fijn vinden.
Maargoed STOP niet meer over nadenken. De leuke jongen komt zo en dat moet even heel erg leuk worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik ben echt jaloers. Mijn 'schoonbroer' zit nu ook al in Bolivia en ik zou juist dit jaar terug gaan wat helaas niet gelukt is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Sauna is trouwens echt té lekker ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@ Snoopy; gefeliciteerd! Volgens was dit 1 van je hartewensen of niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En overmorgen ga ik naar m'n vriendje toe! Ik ben niet van plan om kindjes te maken, maar ik ga wel hetgeen doen dat ervoor nodig is. Oh yeah! En natuurlijk mis ik naast dat gedoe ook hemzelf. Jep, nog even!
|
|