Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2008, 22:35
Squitz
Squitz is offline
Okay, euhm..

Ik leerde deze jongen via internet kennen en het klikte meteen erg goed. Lange msn-gesprekken tot diep in de nacht, lief naar elkaar lachen op de cam, dat gedoe .. dat ging langzaam over in sms'en, elkaar de hele nacht wakker houden en wakker worden met een "goedemorgen" van de ander.. En op een ochtend belde hij me zelfs, nummer afgeschermd, om alleen m'n stem even te horen..

Uiteindelijk toch maar afgesproken op een avond. Het klikte ook in het echt goed, we luisteren wat muziek op m'n laptop, zochten om-en-om youtube-nummers op en hingen op een gegeven moment tegen de muur tegen elkaar aan. Dat werd naarmate de avond vorderde iets intiemer - knuffelen, zoenen enzo - en, omdat het al zo laat was geworden, hij een eindje hiervandaan woont en het gewoonweg goed klikte besloten we dat hij bleef slapen..

In ieder geval.. de volgende ochtend moest hij weer vroeg weg, dus ik bracht hem naar de bushalte, waar hij me nog, toen we de bus zagen aankomen, spontaan kuste. En toch had ik dat gevoel van onzekerheid, vast wel herkenbaar, dat gevoel van: Wat als hij toch niet zo serieus is? En toen - stom, ik weet het - gaf ik m'n gevoelens voor hem toe in een sms. En sinds dat moment loopt het minder.. sms-verkeer is weggevallen, msn-gesprekken lopen minder vloeiend..

Conclusie: ik heb hem probably afgeschrikt door té snel m'n gevoelens voor hem op tafel te gooien. Ik denk, aan alle kleine dingen die hij deed en zei, dat hij toch wel bepaalde gevoelens heeft, maar.. die 'bekentenis' heeft alles verpest. Wat moet ik nu doen? Iemand tips?

Laatst gewijzigd op 13-07-2008 om 10:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2008, 07:44
Praganonut
Praganonut is offline
Ik denk ook dat hem heb afgeschrikt. Heb je geprobeert erover praten of heb je het laten rusten?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 08:32
Verwijderd
Botte vraag: hebben jullie geneukt? Weliicht dat voor hem de buit binnen is en hij sowieso geen interesse meer in je heeft, wat je ook doet of gedaan hebt.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 11:02
Squitz
Squitz is offline
Citaat:
Botte vraag: hebben jullie geneukt? Weliicht dat voor hem de buit binnen is en hij sowieso geen interesse meer in je heeft, wat je ook doet of gedaan hebt.
Nee. Hij gaf ook wel min of meer aan dat hij me wel leuk vond, maar.. in zo'n onzekere bui ga je kennelijk gewoon op zoek naar nóg meer bevestiging en ga je, als je mij bent - stomme dingen zeggen..

De middag erna probeerde hij me aan te spreken op MSN, maar ook dat ging weer niet super, gezien datgene ik gezegd had. Maar het feit dat hij me probeerde aan te spreken lijkt me best hoopgevend? Helaas liep dat gesprek niet super, vooral omdat ik me zo stom voelde dat ik het gezegd had, me 'machteloos' voelde, niet om wat hij deed of door wat hij zei..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 14:17
stout!
stout! is offline
Wat heb je hem precies gesmst?

En je zegt dat hij wel contact zoekt, dus misschien komt de 'stroefheid' ook wel voort uit jouw (of jullie) onzekerheid. Ik denk dat het beste is om gewoon nog een keertje af te spreken zodat je je niet druk hoeft te maken om gemixte signalen over msn/sms, daar kun je jezelf namelijk helemaal gek mee maken.
Als hij jou ook leuk vindt, komt het wel goed.
Oud 14-07-2008, 14:36
Squitz
Squitz is offline
Citaat:
Wat heb je hem precies gesmst?

En je zegt dat hij wel contact zoekt, dus misschien komt de 'stroefheid' ook wel voort uit jouw (of jullie) onzekerheid. Ik denk dat het beste is om gewoon nog een keertje af te spreken zodat je je niet druk hoeft te maken om gemixte signalen over msn/sms, daar kun je jezelf namelijk helemaal gek mee maken.
Als hij jou ook leuk vindt, komt het wel goed.
Zucht, ik voel me echt té dom om dat te zeggen .. ik zei dat ik 'een soort van verliefd' was.. en ja, dat klinkt nu achteraf vet belachelijk en het sloeg ook nergens op, maar op dat moment was dat het enige wat in me opkwam..

En hoe overtuig je iemand om weer iets af te spreken als het kut gaat op het moment?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 14:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
[QUOTE=Squitz;27877491En hoe overtuig je iemand om weer iets af te spreken als het kut gaat op het moment? [/QUOTE]

"Joh, ik vind t niet relaxed hoe t nu gaat, zullen we een frisse start te maken? Heb je zin om een terrasje te pakken van de week?"
Oud 14-07-2008, 14:46
Verwijderd
^ zoiets ja, iig niet te zwaar beladen allemaal. Geef hem t gevoel dat er nog vanalles kan gebeuren en dat je wel wat met m wil doen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 20:00
Squitz
Squitz is offline
En ondertussen is er nog niets veranderd.. Hij blijft vaag doen over z'n gevoelens en ja, ik moet gewoon weten wat hij echt denkt en voelt, want dit maakt me gewoonweg gek. Toch wil hij het op één of andere manier niet afkappen, blijft de deur nog op een kier staan, alhoewel er in zowel positieve als negatieve zin geen veranderingen zijn..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 20:10
Verwijderd
Citaat:
En ondertussen is er nog niets veranderd.. Hij blijft vaag doen over z'n gevoelens en ja, ik moet gewoon weten wat hij echt denkt en voelt, want dit maakt me gewoonweg gek. Toch wil hij het op één of andere manier niet afkappen, blijft de deur nog op een kier staan, alhoewel er in zowel positieve als negatieve zin geen veranderingen zijn..
Had je hem dan wel al gesmst wat 'I'he Prophet voorstelde? En heb je hem weer gezien? Waar heb je het toen over gehad?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 20:46
Lente
Lente is offline
Citaat:
na één date 'moet je weten wat hij echt denkt en voelt'? ik snap wel dat die deur bijna dicht is hoor
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 10:54
Littleladylike
Littleladylike is offline
Zeg tegen die kerel gewoon van: hee ik weet dat ik iets te snel ben geweest met mijn "bekentenis" maar ik hoop niet dat je heirdoor bent afgeschrokken. Ik wil gewoon rustig aan verder gaan, ik had een domme bui?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 14:35
Poepkind
Poepkind is offline
je kan ook zeggen dat je dronken was (of stoned) en daarom je gevoelens allemaal wat uit de hand zijn gelopen, maar dat je het eigenlijk allemaal rustig aan wilt doen, en nog n keer afspreken.
Oud 17-07-2008, 16:39
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
^ zoiets ja, iig niet te zwaar beladen allemaal. Geef hem t gevoel dat er nog vanalles kan gebeuren en dat je wel wat met m wil doen.
Dat.. Door je d'r constant over op te vreten (en dat ook uit te stralen daardoor), loop je jezelf alleen maar klem. Gewoon weer chillen, net zoals eerst en maar zien waar je schip strand. Dat heeft net iets meer toekomst dan hoe je er nu tegenaan kijkt
Oud 17-07-2008, 16:56
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Precies dit, daar knapt hij dus op af

Hou het lekker vaag joh Sms iets van
"he misschien ben ik toch een beetje te snel geweest met aangeven dat ik verliefd ben op je, nu ik er nog eens goed over nadenk, zo goed ken ik je eigenlijk niet! Het lijkt me leuk om weer eens wat af te spreken en elkaar wat meer op een vriendschappelijke manier te leren kennen"

Geef hem gewoon de tijd om je leuk te gaan vinden. Het klinkt gek, maar als je te snel aan komt zetten, dan gaan mensen er weer zoveel over nadenken terwijl ze het nog niet helemaal doorhadden dat je diegene er juist mee afschrikt en zo stopt de ontwikkeling van gevoelens abrupt
Oud 17-07-2008, 17:02
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
Hou het lekker vaag joh Sms iets van
"he misschien ben ik toch een beetje te snel geweest met aangeven dat ik verliefd ben op je, nu ik er nog eens goed over nadenk, zo goed ken ik je eigenlijk niet! Het lijkt me leuk om weer eens wat af te spreken en elkaar wat meer op een vriendschappelijke manier te leren kennen"
Goeie insteek, maar nog luchtiger..
Het "sorry dat ik zei dat ik verliefd was, ik meende het allemaal niet zo" is een beetje water naast de wijn gieten na alles imho..
Oud 17-07-2008, 17:12
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Goeie insteek, maar nog luchtiger..
Het "sorry dat ik zei dat ik verliefd was, ik meende het allemaal niet zo" is een beetje water naast de wijn gieten na alles imho..
kun je water naast de wijn gieten? wat een grappige uitdrukking en ik snap m denk ook nog wel zelfs

Ik zeg ook niet: "ik meende het niet zo". Als ze mijn voorstel zou smsen, laat ze m.i. weten dat ook zij beseft dat ze eigenlijk te hard van stapel is gelopen, te snel is gegaan, overhaast haar gevoelens heeft toegegeven etc Dat bedoel ik althans te bereiken met het zinnetje "ik ken je nog niet zo goed", daarmee zeg je m.i. niet dat je niet verliefd bent
Oud 19-07-2008, 20:00
Squitz
Squitz is offline
Ja, ach, het was gewoon een stomme, impulsieve opmerking. Jammer dat één zo'n stom moment alles kan verpesten ..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 10:35
Lilything
Lilything is offline
Als zo'n moment alles zou verpesten, dan vond hij je toch al nooit erg leuk. Als hij je ECHT leuk vond, dan had hij daar echt niet moeilijk over gedaan
Oud 23-07-2008, 11:04
Tink*
Tink* is offline
Wat Lilything hierboven zegt. Meestal weet je na één date toch al wel of er potentie in zit of niet. Toch is het lastig in te schatten omdat hij je dus wel ging zoenen en knuffelen en nu een beetje de boot af houdt. Jij vindt dat je misschien iets te impusief bent geweest, maar er is niets mis met een blijk geven van je gevoelens. Als hij je toch niet zo leuk vindt dan was dat zoenen misschien net zo overhaast als dat smsje van jou.

Ik denk dat hij of er nu achter is gekomen dat ie je toch niet zo leuk vond als hij dacht en in dat geval dan is het wel kut voor je, maar gewoon hopeloze zaak en moet je je er maar gewoon overheen proberen te zetten. Of hij is op één of andere manier bang voor z'n eigen gevoelens of weet niet goed wat hij nu voelt oid. Misschien heeft hij het feit dat hij op het andere geslacht valt toch nog niet zo goed geaccepteerd of is ie zelf nog nooit verliefd geweest en weet niet goed wat het nu is dat hij voelt en hoe hij daarmee om moet gaan. Daar kan jij natuurlijk allemaal niets aan doen, maar het is wel handig dat je er achter komt of het optie 1 of iets van 2 is. Ik weet niet hoe ver hij van je woont, maar idd gewoon afspreken, anders kom je er nooit achter. En als hij dat al niet wil dan weet je genoeg...
Oud 23-07-2008, 11:24
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Wat Lilything hierboven zegt. Meestal weet je na één date toch al wel of er potentie in zit of niet. Toch is het lastig in te schatten omdat hij je dus wel ging zoenen en knuffelen en nu een beetje de boot af houdt. Jij vindt dat je misschien iets te impusief bent geweest, maar er is niets mis met een blijk geven van je gevoelens. Als hij je toch niet zo leuk vindt dan was dat zoenen misschien net zo overhaast als dat smsje van jou.

Ik denk dat hij of er nu achter is gekomen dat ie je toch niet zo leuk vond als hij dacht en in dat geval dan is het wel kut voor je, maar gewoon hopeloze zaak en moet je je er maar gewoon overheen proberen te zetten. Of hij is op één of andere manier bang voor z'n eigen gevoelens of weet niet goed wat hij nu voelt oid. Misschien heeft hij het feit dat hij op het andere geslacht valt toch nog niet zo goed geaccepteerd of is ie zelf nog nooit verliefd geweest en weet niet goed wat het nu is dat hij voelt en hoe hij daarmee om moet gaan. Daar kan jij natuurlijk allemaal niets aan doen, maar het is wel handig dat je er achter komt of het optie 1 of iets van 2 is. Ik weet niet hoe ver hij van je woont, maar idd gewoon afspreken, anders kom je er nooit achter. En als hij dat al niet wil dan weet je genoeg...

ow topicstarter is een 'hij', ja dan speelt die uit-de-kast-kom problematiek natuurlijk ook nog mee
Oud 31-07-2008, 14:23
waves
waves is offline
hoi,

Ik denk dat je een beetje geschrokken bent van mijn 'bekentenis' maar dat was niet mijn bedoeling. Heb je zin om wat af te spreken zodat we het er over kunnen hebben?

groetjes

zoiets?
Oud 02-08-2008, 03:03
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
je kan ook zeggen dat je dronken was (of stoned) en daarom je gevoelens allemaal wat uit de hand zijn gelopen, maar dat je het eigenlijk allemaal rustig aan wilt doen, en nog n keer afspreken.
Handig om meteen te liegen tegen een potentiële partner. Dan begin je al goed!
Oud 22-08-2008, 03:44
kous
kous is offline
Citaat:
Okay, euhm..

Ik leerde deze jongen via internet kennen en het klikte meteen erg goed. Lange msn-gesprekken tot diep in de nacht, lief naar elkaar lachen op de cam, dat gedoe .. dat ging langzaam over in sms'en, elkaar de hele nacht wakker houden en wakker worden met een "goedemorgen" van de ander.. En op een ochtend belde hij me zelfs, nummer afgeschermd, om alleen m'n stem even te horen..

Uiteindelijk toch maar afgesproken op een avond. Het klikte ook in het echt goed, we luisteren wat muziek op m'n laptop, zochten om-en-om youtube-nummers op en hingen op een gegeven moment tegen de muur tegen elkaar aan. Dat werd naarmate de avond vorderde iets intiemer - knuffelen, zoenen enzo - en, omdat het al zo laat was geworden, hij een eindje hiervandaan woont en het gewoonweg goed klikte besloten we dat hij bleef slapen..

In ieder geval.. de volgende ochtend moest hij weer vroeg weg, dus ik bracht hem naar de bushalte, waar hij me nog, toen we de bus zagen aankomen, spontaan kuste. En toch had ik dat gevoel van onzekerheid, vast wel herkenbaar, dat gevoel van: Wat als hij toch niet zo serieus is? En toen - stom, ik weet het - gaf ik m'n gevoelens voor hem toe in een sms. En sinds dat moment loopt het minder.. sms-verkeer is weggevallen, msn-gesprekken lopen minder vloeiend..

Conclusie: ik heb hem probably afgeschrikt door té snel m'n gevoelens voor hem op tafel te gooien. Ik denk, aan alle kleine dingen die hij deed en zei, dat hij toch wel bepaalde gevoelens heeft, maar.. die 'bekentenis' heeft alles verpest. Wat moet ik nu doen? Iemand tips?
r u gay?
Want over mannelijke relaties weet ik noppes
Oud 22-08-2008, 03:44
kous
kous is offline
Citaat:
r u gay?
Want over mannelijke relaties weet ik noppes aangezien mannen denken op logisch level en vrouwen op emotioneel level
Oud 22-08-2008, 15:22
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ja, ach, het was gewoon een stomme, impulsieve opmerking. Jammer dat één zo'n stom moment alles kan verpesten ..
Je moet jezelf echt niet de schuld geven. Als je hem echt leuk vond, dan had je je gevoelens toch niet langer kunnen verbergen. Het is ook zijn schuld door de indruk te geven dat hij je leuk vindt. Hij heeft je tenslotte gezoend en hij is blijven slapen. De oorzaak ligt niet bij jou. succes verder
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 15:49
m!ke
m!ke is offline
Citaat:
r u gay?
Want over mannelijke relaties weet ik noppes

Verder denk ik dat die jongen enorm onzeker is en niet weet waar ie naar toe wil.
Jij wil zekerheid en die kan hij niet bieden wat hij weet hetzelf niet, zo denk ik.
Volgens mij denkt hij wel aan je maar er zijn natuurlijk enorm veel redenen waarom een relatie niet mogelijk kan zijn, en aangezien dit prille liefde is ( Veronderstel ik ) is het misschien beter om er nu mee te kappen dan dat je echt nietmeer zonder elkaar kunt.

En ik weet wat voor situatie dat is, dat msn gesprekken niet meer vloeiend gaan en hij/zij nietmeer terug stuurt. Zijn dikwijls gewoon mensen die gewoon eens wouden neuken en je daarna dumpen als een baksteen..

Ik hoop voor jou dat het niet zo het geval is, dit kan nog alle kanten op.
En JIJ hebt het zeker niet verpest.
Reageren

Regels voor berichten