Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat heb je hem precies gesmst?
En je zegt dat hij wel contact zoekt, dus misschien komt de 'stroefheid' ook wel voort uit jouw (of jullie) onzekerheid. Ik denk dat het beste is om gewoon nog een keertje af te spreken zodat je je niet druk hoeft te maken om gemixte signalen over msn/sms, daar kun je jezelf namelijk helemaal gek mee maken. Als hij jou ook leuk vindt, komt het wel goed.
||
Citaat:
![]() En hoe overtuig je iemand om weer iets af te spreken als het kut gaat op het moment? ![]() |
![]() |
|
[QUOTE=Squitz;27877491En hoe overtuig je iemand om weer iets af te spreken als het kut gaat op het moment?
![]() "Joh, ik vind t niet relaxed hoe t nu gaat, zullen we een frisse start te maken? Heb je zin om een terrasje te pakken van de week?"
|
En ondertussen is er nog niets veranderd.. Hij blijft vaag doen over z'n gevoelens en ja, ik moet gewoon weten wat hij echt denkt en voelt, want dit maakt me gewoonweg gek. Toch wil hij het op één of andere manier niet afkappen, blijft de deur nog op een kier staan, alhoewel er in zowel positieve als negatieve zin geen veranderingen zijn..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hou het lekker vaag joh ![]() "he misschien ben ik toch een beetje te snel geweest met aangeven dat ik verliefd ben op je, nu ik er nog eens goed over nadenk, zo goed ken ik je eigenlijk niet! Het lijkt me leuk om weer eens wat af te spreken en elkaar wat meer op een vriendschappelijke manier te leren kennen" Geef hem gewoon de tijd om je leuk te gaan vinden. Het klinkt gek, maar als je te snel aan komt zetten, dan gaan mensen er weer zoveel over nadenken terwijl ze het nog niet helemaal doorhadden dat je diegene er juist mee afschrikt en zo stopt de ontwikkeling van gevoelens abrupt ![]()
||
Citaat:
Het "sorry dat ik zei dat ik verliefd was, ik meende het allemaal niet zo" is een beetje water naast de wijn gieten na alles imho..
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zeg ook niet: "ik meende het niet zo". Als ze mijn voorstel zou smsen, laat ze m.i. weten dat ook zij beseft dat ze eigenlijk te hard van stapel is gelopen, te snel is gegaan, overhaast haar gevoelens heeft toegegeven etc ![]() ![]()
|
Als zo'n moment alles zou verpesten, dan vond hij je toch al nooit erg leuk. Als hij je ECHT leuk vond, dan had hij daar echt niet moeilijk over gedaan
![]()
|
Wat Lilything hierboven zegt. Meestal weet je na één date toch al wel of er potentie in zit of niet. Toch is het lastig in te schatten omdat hij je dus wel ging zoenen en knuffelen en nu een beetje de boot af houdt. Jij vindt dat je misschien iets te impusief bent geweest, maar er is niets mis met een blijk geven van je gevoelens. Als hij je toch niet zo leuk vindt dan was dat zoenen misschien net zo overhaast als dat smsje van jou.
Ik denk dat hij of er nu achter is gekomen dat ie je toch niet zo leuk vond als hij dacht en in dat geval dan is het wel kut voor je, maar gewoon hopeloze zaak en moet je je er maar gewoon overheen proberen te zetten. Of hij is op één of andere manier bang voor z'n eigen gevoelens of weet niet goed wat hij nu voelt oid. Misschien heeft hij het feit dat hij op het andere geslacht valt toch nog niet zo goed geaccepteerd of is ie zelf nog nooit verliefd geweest en weet niet goed wat het nu is dat hij voelt en hoe hij daarmee om moet gaan. Daar kan jij natuurlijk allemaal niets aan doen, maar het is wel handig dat je er achter komt of het optie 1 of iets van 2 is. Ik weet niet hoe ver hij van je woont, maar idd gewoon afspreken, anders kom je er nooit achter. En als hij dat al niet wil dan weet je genoeg...
||
Citaat:
ow topicstarter is een 'hij', ja dan speelt die uit-de-kast-kom problematiek natuurlijk ook nog mee ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Want over mannelijke relaties weet ik noppes ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder denk ik dat die jongen enorm onzeker is en niet weet waar ie naar toe wil. Jij wil zekerheid en die kan hij niet bieden wat hij weet hetzelf niet, zo denk ik. Volgens mij denkt hij wel aan je maar er zijn natuurlijk enorm veel redenen waarom een relatie niet mogelijk kan zijn, en aangezien dit prille liefde is ( Veronderstel ik ) is het misschien beter om er nu mee te kappen dan dat je echt nietmeer zonder elkaar kunt. En ik weet wat voor situatie dat is, dat msn gesprekken niet meer vloeiend gaan en hij/zij nietmeer terug stuurt. Zijn dikwijls gewoon mensen die gewoon eens wouden neuken en je daarna dumpen als een baksteen.. Ik hoop voor jou dat het niet zo het geval is, dit kan nog alle kanten op. En JIJ hebt het zeker niet verpest.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik wil in aso blijven maar keb een b-attest Verwijderd | 14 | 23-11-2017 11:29 | |
Liefde & Relatie |
Volgens mij heb ik het een beetje verpest. hendroit | 34 | 06-01-2012 13:48 | |
Studeren |
Ik wilde niemand teleurstellen, ik ben bang om naar tso te gaan Verwijderd | 6 | 23-08-2011 11:31 | |
Psychologie |
Wat voor hulp heb ik nodig? mixtape | 12 | 16-01-2004 13:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Voorgoed verpest? HipHopSter | 1 | 20-01-2002 00:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb ik er wel goed aan gedaan? HipHopSter | 3 | 29-12-2001 02:58 |