Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2009, 19:59
Missy
Missy is offline
Mannen in een vrachtwagen/auto die toeteren naar je terwijl je op je fietsje zit. Wat doe je dan? Zwaai je terug of doe je net alsof je niks ziet? Vind je het (on)gepast? Waarom? Of vind je het meer een compliment?

Of tijdens het uitgaan, een man/jongen die je nauwelijks/niet kent, knijpt in je kont. Vind je dit ongewenst gedrag? Sla je hem tot moes of vind je het een compliment? Hoe ver mag een man gaan?

Voor de mannen onder ons. Een (onbekende) vrouw knijpt zomaar in je kont. Ga je schreeuwen als een gillende keukenmeid: 'Ik ben aangerand!11!!1', ren je dan naar buiten over de snelweg en ga je schreeuwend op je knieën: 'Waarom ik, waarom ik! Neee, neee!'? Of bied je de vrouw een biertje aan?

Wat is is voor jouw gepast of ongepast gedrag qua aandacht van een man/vrouw?
Oud 04-04-2009, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Daar is seksualiteit voor.

Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 20:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Daar is seksualiteit / L&R / Psychologie voor.

Ontopic: Dat ligt natuurlijk helemaal aan de situatie. Een wild vreemde vrouw, oke, maar in welke situatie? Hoe oud? Is er alcohol in het spel? Etc.

In het algemeen denk ik dat men het ongewenst gedrag vindt, maar stiekem zich toch wel gevleid voelen.
Oud 04-04-2009, 20:42
Verwijderd
als een gozer in mn kont knijpt en ik ben een beetje scherp dan krijgt ie een mep op zn hand of een sneer. toeterende mensen in auto's vind ik gewoon sneu. zo van: "oew tetten toeten!"
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 21:25
Verwijderd
Als een onbekende vrouw mij in m'n kont knijpt krijgt ze hooguit een opgetrokken wenkbrauw. Ik kan er niet mee zitten en bijzonder gevleid voel ik mij niet.

Je dient gewoon van anderen af te blijven, maar ik ben sowieso niet van het lichamelijk contact.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 22:40
Verwijderd
Zo af en toe mag ik graag een vrouwtje bewerken met de achterkant van mijn hand of een riem. Gelukkig weten ze altijd dat ik het beste met ze voor heb.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2009, 00:01
marrel
marrel is offline
Ik doe vaak alsof ik het niet zie, tenzij iemand echt iets roept of fluit ofzo, maar in de auto negeer ik het. Zie het niet als ongewenst gedrag, compliment gaat ook weer verl. Als iemand in m'n kont zou knijpen zou ik het niet kunnen waarderen.
Oud 05-04-2009, 00:04
Verwijderd
Meestal ONGEWENST.

/rantmodus.

Ok vandaag stond ik dus buiten een cafe te wachten op iemand en toen stopte er een auto en een jongen stapte uit en zei heeeee hoe gaat het en toen keek ik op van mijn telefoon, en liep weg zonder iets te zeggen (kutwijf) en toen is vanavond mijn fiets gestolen dus het waren diezelfde mensen of het is karma.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten