Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ga me ook zeker niet anders gedragen, blijf gewoon mezelf. En als dat in zijn ogen problemen oplevert, dan hoor ik tzt wel. Dat heb ik nu ook wel gezien. Maar dan komen we we achter de kern van het probleem en kan hij er iets aan doen. Voor hem is de drempel heel hoog om naar een psycholoog te gaan, terwijl ik het niet meer dan normaal vind na alles wat hij heeft meegemaakt.. En ja het smsen, we zien elkaar niet veel, dus onbewust als we bij elkaar zijn, proberen we niet teveel vrienden te bellen of smsen..want ik heb nogal wat vriendinnen die graag eindeloos bellen.. ![]() |
![]() |
|
Hm, nu ik de reacties van de rest zo lees, vind ik dat zij ook nog wel een groot punt hebben. Er is natuurlijk een verschil tussen proberen om niet op zijn gevoelige teentjes te trappen, en op je tenen lopen met hem in de buurt. Je moet hem dus één keer heel duidelijk maken dat dingen als smsen en hoe je met ándere mensen omgaat, niets te maken hebben met jouw gevoelens voor hem. Dat je hem heus niet zomaar opgeeft, maar dat jij je heel vervelend voelt als hij je zo wantrouwt. Heb je hem eigenlijk al verteld dat het heel vervelend vindt dat hij je niet vertrouwt? Als hij daarna dan weer met zijn wantrouwende vragen of andere dingen begint, dan kan je hem weer erop wijzen dat je hem al eens verteld hebt wat je voor hem voelt, en dat dat niet veranderd is. Dat het écht in in hoofd zit. Verder moet je eigenlijk wachten tot hij het zelf oplost, met of zonder professionele hulp.
Misschien overbodig, maar waarschijnlijk wel fijn om te horen: Het ligt niet aan jou! echt niet ![]()
|
![]() |
Dan zijn we het eens cenerentola, jij was namelijk de enige in dit forum van wie ik liever geen adviezen krijg. Heb het 1 en ander over jou gelezen en ik heb toch een bepaald beeld van jouw persoontje gekregen van wie ik dergelijke adviezen nooit serieus zou kunnen nemen. Dus, negeer dit topic vooral!
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dankjewel voor het lieve advies ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Wat goed dat hij de huisarts heeft gebeld! Dat valt me echt honderd procent mee. Dit betekent in ieder geval dat hij open staat voor een oplossing, en dat is al een hele grote stap.
Het zal nu straks misschien niet a la minute opgelost zijn, maar nu is in ieder geval een happy eind in zicht. En dan kunnen jullie gewoon fijn van elkaar houden en ruzie maken om onbelangrijke dingen ![]() Ik hoop voor je dat het nu snel beter gaat ![]() ![]() Je vriend moet iig heel blij met je zijn, want ik denk dat veel andere meisjes allang gevlucht waren voor een wantrouwende jongen (want als je érgens onzeker van wordt, dan is het dat wel) Oh en cenerentola: áls je dan al nuttig advies wilt geven, lees dan iig even het hele topic zodat je niet achter de feiten aanloopt. En anders: gewoon stilletjes meelezen en in een "hoe-voel-je-je" topic vertellen hoe vervelend je het wel niet vindt dat mensen lange openingsposts maken.
Laatst gewijzigd op 19-08-2008 om 22:13. Reden: spellingscontrole (a) |
![]() |
|
daar ging het ook om, ik heb zelf ook in situaties gezeten dat ik er niet met vrienden over wilde/kon praten omdat ze de persoon in kwestie kennen, dan is een buitenstaander altijd relaxter.
En dat verdedigen: ik erger me nogal dood aan haar reacties in topics die ik zelf interessant vind, dus eigenlijk deed ik het meer voor mezelf (a)
Laatst gewijzigd op 20-08-2008 om 16:44. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat mankeert mij toch? (Vertrouwen) Duckie1 | 2 | 06-09-2012 19:01 | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou zo jaloers? DaStar | 131 | 20-07-2008 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Meisje afwijzen door te wild sexverleden? Mistery1 | 72 | 05-01-2005 20:53 | |
Liefde & Relatie |
Naaktfoto's van zijn ex L-Love | 98 | 22-01-2004 22:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |