![]() |
|
![]() |
Hoe kan een lens onder je oogbal komen? Volgens mij is er een bepaald punt waar er spieren en een slijmvlies aan je oog vastzitten waardoor hij er helemaal niet kan komen. Tot de helft wel, maar dan zou het al erg gaan irriteren en de lens er na verloop van tijd door je oog aan de kant worden gedreven en eruit worden geknipperd. (draag zelf ook al 9 jaar harde lenzen, dus ik weet denk ik wel wat je bedoelt)
|
Verwijderd
|
Hij kan nooit op een punt komen waar je (of iemand anders) hem niet meer zou kunnen pakken. Heb zelf met harde lenzen ook regelmatig gehad dat de lens naar onder, boven of opzij schoot en m'n moeder hem eruit moest komen vissen. Maar echt kwijtraken kan gewoon echt niet. Drie jaar er meer rondlopen vind ik ook nogal vaag, als 't waar is; naar de opticien of oogarts ermee.
|
![]() |
||
Citaat:
En ik kan me verder ook niet voorstellen dat een lens zo lang in je oog blijft zitten. Verplaatst ie niet automatisch wat meer naar het midden als je bijvoorbeeld gaat slapen en als je oog gewoon ontspannen is ofzo? |
![]() |
|
![]() |
hij zit er echt wel al 3 jaar in hoor :-s ik heb nog nooit naar een controle moeten gaan, misschien is het wel aan te raden ma toch nie verplicht :-)
maar ik wil gewoon niet dat de oogarts in mn ogen zit te prutsen. zijn er geen andere oplossingen bv een soort vloeistof ofzo, ik heb al een oogbadje genomen maar dat werkt ook niet. ik voel hem onder mn oogbal zitten niet onder mn oogleden :-s ik heb vaak droge ogen dus niet veel vloeistof in mn ogen.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als je hem ónder je oogbal voelt zitten, dan is het iets anders dan je lens want hij kán niet onder je oogbal komen
![]() Ik snap ook niet dat je twijfelt over 't naar de opticien/oogarts gaan... |
![]() |
|
Heb je lenzenvloeistof die je direct op je oog kan spuiten? Ik ben zelf ook wel eens een les 'kwijt', vaak is die dan naar boven geschoven en kan ik hem met schone handen en voldoende vloeistof gewoon weer terugschuiven.
Maar zoals al duidelijk was, kan die niet onder je oog zitten of je moet er hele vreemde dingen mee hebben gedaan? Blijkbaar is het dus iets anders. Waarom blijf je daar 3 jaar mee rondlopen als je er last van hebt? Even een bezoekje aan de opticien/oogarts en je weet wat er aan de hand is, plus ze kunnen je meteen d'rmee helpen.
|
|