![]() |
|
suikervrij duidt er vaak op dat er suikervervangers in zitten en die mag je als ik het goed begrijp ook niet. Ik zou zeggen, neem fruit mee, indien je wel fruitsuikers mag. als je geen chips en nootjes mee naar school neemt, waarom zou je dan wel koekjes meenemen? die zijn net zo ongezond.
|
Een kennis van mij die geen suiker mag, neemt wel vaak nootjes mee. Die koopt zo'n grote zak met gemengde nootjes uit het zonnatura (ed.) vak en vult elke dag een klein tupperware doosje met wat nootjes.
|
Misschien dingen als van die pakjes 'breek'crackertjes, ontbijtkoek, rijstwafels, snack a jack's, fruit, komkommerschijfjes, cherry tomaatjes, oid? Weet niet of je ontbijtkoek mag?
![]()
|
Verwijderd
|
Ga naar de eerste de beste grote supermarkt of de Jamin en je zult versteld staan.
![]() ![]() ![]() Allerlei toastjes/crackertjes zijn prima geschikt als tussendoortje. Net als fruit. ![]() De Tuinen verkoopt trouwens ook wel het een en ander, waaronder suikervrije Sultana's (van een ander merk, maar met 'Sultana' weet iedereen tenminste wat je bedoeld ![]() En anders zelf gaan bakken. ![]() |
![]() |
|
Iedereen bedankt voor de tips! Ik heb vandaag bananen, appels, worteltjes en druiven gekocht! Ik word vast hartstikke gezond!
![]() ![]() |
![]() |
|
|