Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2008, 19:59
Missy
Missy is offline
Volgens mijn ouders beleef ik hele avonturen in mijn slaap, waar ik de volgende morgen niks van af weet. Slaapwandel jij? Wat doe je dan meestal? Of slaap je in één stuk door? Of hou je misschien wel hele levensverhalen of praat je in je slaap?
Oud 23-08-2008, 20:01
Verwijderd
Nope. Tot het geluk niet.
Met citaat reageren
hasseltboy
hasseltboy is offline
Nee.
hasseltboy
hasseltboy is offline
Alleen nachtmerries.
Oud 23-08-2008, 20:05
mepsteen
mepsteen is offline
nope, maar ik heb laatst toch terwijl ik in mn bed lag te slapen mn enkel verstuikt

hoe is nog een raadsel
Oud 23-08-2008, 20:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Weet ik niet!
Ik denk het echter niet.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 20:15
Hanneke
Hanneke is offline
Ik schijn wel hele verhalen te houden, maar volgens mij blijf ik wel in m'n bed liggen! M'n vader daarentegen schrikt regelmatig midden in de nacht wakker omdat hij iemand moet bellen, of omdat de auto in de boom staat, of omdat z'n veters kwijt zijn. En dan moet dat op dat moment natuurlijk opgelost worden
Oud 23-08-2008, 22:07
Uice
Uice is offline
Volgens Stefanie praat ik heel veel in mijn slaap.
Oud 23-08-2008, 22:09
Verwijderd
Nee, maar mijn vriend en ik praten soms blijkbaar tegen elkaar in onze slaap.:/ Zijn moeder riep dat we stil moesten zijn en ik: wtf? Ik sliep!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 22:11
Verwijderd
Neen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 22:39
Verwijderd
Ik heb wel eens een liedje gezongen in mijn slaap, volgens mijn moeder.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 22:40
JS88
JS88 is offline
alleen als ik wandelent slaap
Oud 23-08-2008, 22:45
Verwijderd
d
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 22:48
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 23:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Volgens Stefanie praat ik heel veel in mijn slaap.
Ik las:

Stefanie plast veel in haar slaap.

Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 01:24
***ailá***
***ailá*** is offline
voor zover ik weet blijf ik gewoon in mn bed liggen. Maar ik weet niet of dat altijd zo is geweest Een keer werd ik wakker en stond er een half leeg glas appelsap naast mn bed en op de grond en in mn bed lag er ook appelsap. Toen ik scheldend naar beneden ging om een doek te pakken zag ik de deur van de koelkast openstaan. Ik weet nog steeds niet hoe dat is gebeurd.

Verder praat ik nogal in mijn slaap volgens mijn vriend.
Oud 24-08-2008, 01:35
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Ik slaapwandel niet, maar schijn af en toe wel wat te mompelen in mijn slaap.
Oud 24-08-2008, 11:29
Missy
Missy is offline
Tussen en het gaan slapen en wakker worden ben ik blanco. Volgens mijn ouders doe ik van alles (zelfs overdagsactiviteiten).

Ik praat af en toe in mijn slaap. Van hele verhalen tot af en toe gemompel. Ik schijn ook altijd mijn frustraties te uiten in mijn slaap. Een tijd terug heb ik mijn broer een mep verkocht terwijl ik aan het slaap wandelen was. Ik ga soms ook films kijken terwijl ik slaapwandel. Best handig, want ik kan ze nog een tweede keer kijken, omdat ik toch niet weet waar het over ging. Soms ga ik mijn kamer opruimen. Schijnbaar maak ik ook huiswerk als ik slaapwandel. Of ik ga brood smeren voor de volgende dag.
Oud 24-08-2008, 11:41
Balance
Balance is offline
Ja, heb al eens om 2 uur 's nachts onder de douche gestaan
Oud 24-08-2008, 11:53
Verwijderd
Vroeger wel, toen stond ik standaard om twaalf uur voor de spiegel heen en weer te drentelen. Tegenwoordig niet meer, maar ik praat wel veel in mijn slaap, gelukkig meestal onverstaanbaar.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 13:54
Verwijderd
Nee, ik doe nooit iets raars in mijn slaap.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 13:57
Verwijderd
Ik praat veel in mijn slaap.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 14:45
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik praat veel (onzin) in mijn slaap.
Oud 24-08-2008, 14:57
Lethe
Lethe is offline
Ik schijn af en toe te praten in mijn slaap, in een onverstaanbare taal. En ik heb een keer, toen ik een jaar of 12 was, met mijn kussen voor mijn ouders' slaapkamer gestaan en toen gezegd dat ik naar buiten moest om te voetballen.
Oud 24-08-2008, 16:32
Verwijderd
Ik heb wel een keer in een straalbezopen bui, nadat ik terugkwam van een gala, in de slaapkamer van mijn ouders gestaan en een verhaal gehouden over mijn mooie pak.

Ik kon me dat niet meer herinneren, maar mijn ouders vinden het een leuk verhaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2008, 20:56
marrel
marrel is offline
Nee
Oud 24-08-2008, 21:02
Verwijderd
Meestal op vakantie, om een of andere reden. Volgens mijn ouders heb ik een keer een tijd lang in de tuin gezeten, en alle bakjes yoghurt open getrokken zonder ze op te eten.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 21:39
Azaelia
Azaelia is offline
Ik doe vanalles in mijn slaap behalve rustig liggen naar het schijnt.
Niet alleen praat, schreeuw en zing ik zelfs, ik ben spastisch en trap en sla daarom ook. De eerste spastische beweging maak ik nog altijd net bewust mee voordat ik echt slaap. Verder veel dromen, woelen, huilen. Slaapwandelen doe ik gelukkig niet zo vaak. Ook nog nooit iets spannends gedurende slaapwandelen gedaan. Ik zet ook wekkers uit trouwens als ik slaap.

Wat mijn ouders het meest is bijgebleven is dat ik lag te huilen in mijn bed, beetje mombelde en vervolgens schreeuwde: 'TOCH NIET AJAX HÈ!'
Oud 24-08-2008, 21:43
Verwijderd
Nee. Maar wel knarsentanden.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 21:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik zet ook wekkers uit trouwens als ik slaap.
Zo, dat is wel minder zeg
Oud 24-08-2008, 22:15
PV
PV is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 22:28
Verwijderd
Ik knarsetand. En ik schijn woest te woelen, maar dat geloof ik eigenlijk niet zo.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2008, 21:25
Balance
Balance is offline
Oei, dit topic heeft slechte invloed, want vannacht ging ik alweer 's nachts douchen. Godzijdank was de badkamer bezet en moest ik wachten. Toen zag ik dat het buiten donker was en heb ik mijn moeder gevraagd of het nacht was. Nog voordat ze zag dat ik ging douchen, antwoordde ze al met: "Ja, het is 3 uur 's nachts, dus ga maar niet douchen."
Oud 25-08-2008, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Tussen en het gaan slapen en wakker worden ben ik blanco. Volgens mijn ouders doe ik van alles (zelfs overdagsactiviteiten).

Ik praat af en toe in mijn slaap. Van hele verhalen tot af en toe gemompel. Ik schijn ook altijd mijn frustraties te uiten in mijn slaap. Een tijd terug heb ik mijn broer een mep verkocht terwijl ik aan het slaap wandelen was. Ik ga soms ook films kijken terwijl ik slaapwandel. Best handig, want ik kan ze nog een tweede keer kijken, omdat ik toch niet weet waar het over ging. Soms ga ik mijn kamer opruimen. Schijnbaar maak ik ook huiswerk als ik slaapwandel. Of ik ga brood smeren voor de volgende dag.
op zich best handig
Met citaat reageren
Oud 26-08-2008, 00:17
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Jah, wat Missy doet lijkt me vrij handig eigenlijk.

Ik slaapwandel voor zover ik weet niet, en ik heb ook nog nooit gehoord dat ik praat in mijn slaap.
Mijn vader zegt dat ik wel zachtjes snurk, maar dat geloof ik eigenlijk niet.
Ik heb wel een keer mijn pyamabroek uitgetrokken terwijl ik sliep. Ik kon hem de dag erna ook niet meer vinden. En ik ben eens wakker geworden met mijn hoofd bij het voeteneinde. Maar niets zo mysterieus en raars als appelsap gaan drinken of mijn huiswerk maken.
Oud 26-08-2008, 00:24
Verwijderd
als ik slaap dan slaap ik en heb ik geen tijd voor rare capriolen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2008, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Ik slaapwandel niet, maar schijn af en toe wel wat te mompelen soms heel hard te roepen in mijn slaap.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2008, 01:47
flyaway
flyaway is offline
Voorzover ik weet niet. Maar ik beweeg sowieso te weinig in mijn slaap, word bijna elke nacht wakker met een rare slang in mijn bed die mijn arm blijkt te zijn, die ik dan uit bed moet gooien zodat er weer bloed heenstroomt. Ik weet niet of ik praat of snurk of tandenknars in mijn slaap want mijn vriendje slaapt altijd eerder dan ik en word later wakker.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2008, 08:23
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
als ik slaap dan slaap ik en heb ik geen tijd voor rare capriolen
Oud 28-08-2008, 13:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Tegenwoordig niet meer nee, maar vroeger wel. Toen ik een jaar of 6 was had ik een hoogslaper en rond die tijd moesten m'n ouders me 's avonds altijd nog wakker maken om naar de wc te gaan. Anders plaste ik in bed. Ik heb toen een keer op de rand van m'n hoogslaper zitten plassen en werd wakker toen ik daarmee bezig was. Maar ja, toen stroomde het al Weet nog dat ik het heel erg vond.
Toen ik iets jonger was is er iets soortgelijks gebeurd, maar daar weet ik zelf niks meer van. M'n vader vertelt altijd dat hij tv zat te kijken en ineens gestommel hoorde boven aan de trap. Dus hij kijken. En toen zag hij twee beentjes over de bovenste tree, en toen zat ik daar te plassen

Deze verhalen doen het altijd erg goed bij m'n oppaskindjes...
Oud 28-08-2008, 14:26
Nona
Nona is offline
Ik heb wel vaak rare acties terwijl ik slaap, maar voor zover ik weet word ik meestal halverwege wakker. Zo heb ik laatst mijn grodijnen zo ver mogelijk opzij zitten trekken omdat ik écht iets moest doen aan wat er buiten gebeurde (het was uitgestorven). Ik werd laatst ook wakker terwijl ik mijn handen aan het wassen was, ik was van plan mijn lenzen in te gaan zetten want ik moest heel nodig iets doen. Wat weet ik niet meer. Exvriendjes hebben me er ook wel eens op attent gemaakt dat ik moest gaan slapen en dat ik mijn bril morgen wel weer zou vinden, dat soort dingen.

Ik praat ook heel veel. Jammer genoeg wordt mijn vriend er nooit wakker van. Ik laatst wel, toen ik door het open raam woedend naar buiten zat te gillen. Hm ja, beetje jammer.
Oud 29-08-2008, 18:43
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik praat heel veel in mijn slaap, soms fluisterend, soms schreeuw ik echt. Meestal praat/schreeuw ik alleen m'n ouders of mijn vriend wakker, soms word ik er zelf ook wakker van, dan denk ik, 'wat ben ik nou weer aan het doen?'
Ik slaapwandel héél soms, meestal alleen op m'n kamer, vaak kan ik m'n bed dan niet meer terugvinden Ik heb me ook wel eens half aangekleed en de huissleutel gezocht omdat ik ervan overtuigd was dat er iemand had aangebeld. Gelukkig kon ik die zo gauw niet vinden en werd ik halverwege mijn zoektocht wakker en snapte ik helemaal niks van de situatie totdat ik 3x op de wekker had gekeken hoe laat het was en het echt 4u 's nachts was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten