Advertentie | |
|
![]() |
|
Jah, wat Missy doet lijkt me vrij handig eigenlijk.
![]() Ik slaapwandel voor zover ik weet niet, en ik heb ook nog nooit gehoord dat ik praat in mijn slaap. Mijn vader zegt dat ik wel zachtjes snurk, maar dat geloof ik eigenlijk niet. Ik heb wel een keer mijn pyamabroek uitgetrokken terwijl ik sliep. Ik kon hem de dag erna ook niet meer vinden. En ik ben eens wakker geworden met mijn hoofd bij het voeteneinde. Maar niets zo mysterieus en raars als appelsap gaan drinken of mijn huiswerk maken.
|
Voorzover ik weet niet. Maar ik beweeg sowieso te weinig in mijn slaap, word bijna elke nacht wakker met een rare slang in mijn bed die mijn arm blijkt te zijn, die ik dan uit bed moet gooien zodat er weer bloed heenstroomt. Ik weet niet of ik praat of snurk of tandenknars in mijn slaap want mijn vriendje slaapt altijd eerder dan ik en word later wakker.
|
![]() |
|
Tegenwoordig niet meer nee, maar vroeger wel. Toen ik een jaar of 6 was had ik een hoogslaper en rond die tijd moesten m'n ouders me 's avonds altijd nog wakker maken om naar de wc te gaan. Anders plaste ik in bed. Ik heb toen een keer op de rand van m'n hoogslaper zitten plassen en werd wakker toen ik daarmee bezig was. Maar ja, toen stroomde het al
![]() Toen ik iets jonger was is er iets soortgelijks gebeurd, maar daar weet ik zelf niks meer van. M'n vader vertelt altijd dat hij tv zat te kijken en ineens gestommel hoorde boven aan de trap. Dus hij kijken. En toen zag hij twee beentjes over de bovenste tree, en toen zat ik daar te plassen ![]() ![]() Deze verhalen doen het altijd erg goed bij m'n oppaskindjes...
|
Ik heb wel vaak rare acties terwijl ik slaap, maar voor zover ik weet word ik meestal halverwege wakker. Zo heb ik laatst mijn grodijnen zo ver mogelijk opzij zitten trekken omdat ik écht iets moest doen aan wat er buiten gebeurde (het was uitgestorven). Ik werd laatst ook wakker terwijl ik mijn handen aan het wassen was, ik was van plan mijn lenzen in te gaan zetten want ik moest heel nodig iets doen. Wat weet ik niet meer. Exvriendjes hebben me er ook wel eens op attent gemaakt dat ik moest gaan slapen en dat ik mijn bril morgen wel weer zou vinden, dat soort dingen.
Ik praat ook heel veel. Jammer genoeg wordt mijn vriend er nooit wakker van. Ik laatst wel, toen ik door het open raam woedend naar buiten zat te gillen. Hm ja, beetje jammer.
|
Ik praat heel veel in mijn slaap, soms fluisterend, soms schreeuw ik echt. Meestal praat/schreeuw ik alleen m'n ouders of mijn vriend wakker, soms word ik er zelf ook wakker van, dan denk ik, 'wat ben ik nou weer aan het doen?'
Ik slaapwandel héél soms, meestal alleen op m'n kamer, vaak kan ik m'n bed dan niet meer terugvinden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] Slaapwandelen. Kerboga | 2 | 22-01-2006 11:48 | |
Psychologie |
wat betekenen nachtmeries Gezeligemeid | 10 | 20-06-2005 21:22 | |
Psychologie |
Nachtelijke 'Avonturen' Flshman | 19 | 03-03-2005 20:34 | |
De Kantine |
Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v? Briseïs | 500 | 03-01-2005 17:27 | |
De Kantine |
Wat voor gekke dingen heb jij wel eens in je slaap gedaan? Verwijderd | 95 | 23-10-2004 17:53 | |
De Kantine |
slaapwandelen/slaappraten heavinly | 26 | 20-08-2002 22:55 |