Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2008, 10:56
Verwijderd
Dit is al wel vaker voorbijgekomen, maar dat is alweer een tijdje geleden.

Kun jij niet zonder je Senseo met 7 opzetstukken voor chocomel, espresso, cappuchino enzo, of drink je de hele dag door aardbeienthee met 4 klontjes? Of wil je alleen maar biologische eikeltjeskoffie?
Welk merk, welke smaak, en wat doe je er in (geen halve kip)?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2008, 11:05
Verwijderd
TS begint: ik drink meestal koffie, maar thee vind ik ook lekker. Uit koffieautomaten haal ik meestal cappuccino, thuis drink ik Douwe Egberts. Als het even kan ouderwets gezet, maar bij tijdgebrek wordt het Senseo. Oh ja, ik heb ook zo'n opzetdinges voor 'Hot Chocomel', maar dat is nogal een duur geintje. Alle koffie blief ik alleen met 3 zoetjes en een scheut melk mierzoet, dus.
Thee: haal ik gewoon bij de supermarkt, en dan meestal Pickwick. Favoriet zijn Rooibos (original, met een kaneelachtig smaakje), witte thee (Fruitea van Pickwick, maar die van Lipton in piramidezakjes is ook lekker), en Zomerlust (= rooibos met vruchtensmaakje). Groene thee vind ik ook lekker op zn tijd, van zwarte thee ben ik minder fan. Oplosthee van Zonnatura is ook goed te drinken. Thee drink ik meestal met 2 zoetjes.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 11:37
Verwijderd
Ik drink echt zelden koffie. Eigenlijk alleen cappuccino in een restaurant na 't eten. Ik drink het dan zonder suiker of met een hele lading suiker

Thee drink ik praktisch dagelijks. Earl Grey is een favoriet en nu heb ik even een bosvruchtenperiode. Gewoon zakjes van PickWick of Lipton meestal. Meestal een half theelepeltje suiker erbij
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 11:47
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik drink beide bijna nooit.

Soms drink ik weleens thee, voornamelijk 'gewone' thee of zoethoutthee, want die vind ik de lekkerste. Het merk zal wel pickwick wezen oid, maar geen idee eerlijk gezegd.

Koffie drink ik überhaupt niet.

Mijn ervaringen met koffie en thee zijn voornamelijk het vullen ervan in de AH
Oud 17-07-2008, 13:35
ogendicht
ogendicht is offline
Leuk onderwerp Ben zelf helemaal gek van thee, koffie daarentegen drink ik nooit.
Thee, het eerste wat ik in de ochtend tot mij neem. Ik hou voornamelijk van kruidenthee, zwarte thee vind ik ook lekker, maar thee met van die fruitsmaakjes, die vind ik nog het minst lekker. Al verkopen ze bij de tuinen wel groene thee met appelsmaak, die wel lekker smaakt. (Hmm.. beetje tegenstrijdig ben ik..)
Laat ik het kort houden, ik hou gewoon van thee.
Ik drink veel Pickwick thee, maar dat komt ook door die zegeltjes, maar voordat ik daar nou eenmaal iets mee opgespaard heb, zijn we volgens mij wel wat jaartjes verder haha
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 15:04
Martiño
Martiño is offline
Ik ben enigzins koffieverslaafd.

Ik heb sinds kort een senseo, met één extra opzetstuk voor espresso. Ik heb er een aangeschaft omdat ons oude koffiezetapparaat echt een keer moest worden vervangen (hij viel uiteen), en aangezien ik de enige ben die koffie drinkt, was een senseo wel handig, want ik drink niet zo snel een pot. Voordat we een senseo hadden, gebruikte ik veel van die oplosespresso van nescafé, vind ik nog steeds erg lekker.

Als ik moet treinen, koop ik vaak een kopje koffie op het station, maar de kwaliteit is bagger (zeker in vergelijking met de prijs), maar het is af en toe wel nodig om wakker te worden. Op school neem ik ook wel eens een paar bakken koffie of cappucino, iets beter dan op het station. Ik zou het wel leuk vinden als er een cappucinobar geplaatst wordt ofzo.
Oud 17-07-2008, 15:27
light fighter
light fighter is offline
Thee leef ik bijna op, voornamelijk thee met vruchtensmaak. Citroen en meloen vind ik minder lekker maar voor de rest word ik altijd heel gelukkig van thee. Bosvruchtenthee is echt te lekker wanneer ik een kater heb, ook als ik geen kater thee heb is bosvruchten favoriet. Thee drink vrijwel altijd zonder suiker een enkele keer gaat er flink wat suiker in.

Koffie, bij tijd en wijle is dat erg lekker. Tijdens studeren en na het eten. Koffie drink vaak uit mijn koffiezetapparaat, maar bij luiheid heb ik oplosespresso van nescafe.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 15:37
Verwijderd
Koffie: zelden.
Thee: elke dag.

Voorkeur: losse thee.
Ik koop vaak wat duurdere theesoorten. Bijzonder fan van White king of jasmine en Buddha (Am)cha. Verder kies ik eerder Japanse theesoorten, dan Singalese of Oost-Aziatische. Ik hou van de wat lichtere groene thee...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 15:52
Subject
Subject is offline
Koffie vind ik ontzettend smerig, maar thee drink ik bijna elke dag wel. Vroeger was dat altijd zwarte thee met vruchtensmaakjes, maar nu drink ik alleen nog maar groene thee. Mijn voorkeur gaat uit naar losse thee en voornamelijk Jasmijnthee en Japanse sencha thee, in verschillende smaken.
Oud 17-07-2008, 17:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik houd zowel van koffie als thee. 's Ochtends als ik opsta, 's middags rond een uur of drie en vaak 's avonds drink ik thee. Ik houd niet zo van 'gewone' thee, vind Earl Grey dan wel weer lekker. Verder houd ik van smaakjes en van afwisseling. Ik vind eigenlijk alles wel lekker behalve citroen, rozebottel en dat soort dingen.

Koffie drink ik altijd in de pauze 's ochtends rond een uur of tien. Dan houd ik het liefst van echt zwarte koffie. Thuis heb ik altijd Perla, die vind ik het lekkerste. Op m'n stage hebben we van Nelle en die is ook prima. M'n schoonouders hebben een Senseo en er is een smaak die ik daar ook wel lekker van vind maar verder heb ik liever gewone koffie. Of in een gewoon koffiezetapparaat gezet of met een los filter en heet water. Op m'n stage zit ook een DE Cafe en daar gaan we ook wel eens koffie drinken, dan drink ik capuccino maar dan meer voor de gezelligheid, ik vind zwarte koffie lekkerder.
Oud 17-07-2008, 21:46
Larry Flint
Larry Flint is offline
Oh ik hou van allebei, maar het zijn totaaaal andere dranken.

Koffie drink ik op mn werk vaak zwart, tenzij ik een pakje melk gehaald heb, dan maak ik voor mezelf en mn collega's onze "luxe koffie", wat inhoudt dat we enorm veel melk schuimen en een dikke vette schuimlaag die bijna overstroomd maken . Vroeger dronk ik altijd zwart, en zo sterk mogelijk (dubbele espresso's e.d.) maar tegenwoordig ben ik enorm van de cappucino's en dus koffie met zelfgeklopte melk/schuim en dan daaroverheen een schepje rietsuiker omdat het er mooi uit ziet en het schuim lekker zoet maakt.
Koffie drink ik omdat ik er van kan genieten en ik er soms gewoon echt behoefte aan heb als boost (beetje placebo effect maar ok). Als ik thuis koffie drink drink ik het standaard uit "mijn" bekers, ik heb er 4 waarvan 2 verschillende soorten en dat zijn echt MIJN bekers en ik drink er enkel koffie uit.

Thee daarentegen drink ik als ik me weeiig (??), moe, koud, zielig, rozig ofzo voel meestal. Oh en bij m'n ontbijt vind ik het erg lekker. Niet te sterk/donker, en het liefst in een grote mok (die eigenlijk meer soepkom formaat heeft). Favoriet op dit moment is citrus thee van eh lipton geloof ik maar ik ben ook enorme van van alle soorten rooibos, elements, bosvruchten, jasmijn, venkel, zoethout, nouja eigenlijk elk kruid. Hmmmmm.
Oud 17-07-2008, 22:25
Verwijderd
enige koffie die ik drink zijn de flavour macchiato's op mn werk en thee: t liefst groen en dan met theepotten tegelijk
Met citaat reageren
Oud 18-07-2008, 01:31
AzN
AzN is offline
Ik drink momenteel veel water en caffeïnevrije cola light, maar in de winter neem ik bijna dagelijks 'n mok thee met 1 à 2 zoetjes . Meestal koop ik pakjes met éénkopszakjes, omdat ik toch nooit méér dan 1 mok op 'n dag drink. M'n ouders bewaren 'n gebruikt theezakje altijd voor later op de dag en m'n grootouders zelfs voor de volgende ochtend, maar ik vind dat gewoon smerig. Verder probeer ik graag veel verschillende soorten en smaken uit. Tot nu toe vind ik 'Turkish Apple' en 'White Tea - Soft Fruitea' van Pickwick 't lekkerst, maar ik drink trouwens sowieso liever vruchten- dan kruidenthee.

Koffie drink ik minder vaak, terwijl ik 't lekkerder dan thee vind . Ik drink 't caffeïnevrij, zonder melk, met 2 zoetjes en in 'n mok met 'n theelepeltje erin. Omdat ik geen koffiezetapparaat heb en gefilterde koffie vies vind, heb ik altijd oploskoffie in huis. Is naar mijn mening ook de gemakkelijkste manier om koffie te zetten.

Ik koop altijd producten van Pickwick of Douwe Egberts, omdat ik die waardepunten spaar . Geen flauw idee waarom, want in de geschenkengids kon ik niet echt iets vinden wat ik graag zou willen hebben.
Oud 18-07-2008, 16:35
Balance
Balance is offline
Ik hou niet van koffie en thee.
Thee heb ik het laatste half jaar wel leren drinken, omdat het het enige drinken was wat we hadden op mijn stage. Maar dan mét suiker en echt lekker vind ik het nog steeds niet; het is nu 'te doen'.
Sinaasappelthee en kaneelthee zijn m'n favoriet.
Oud 18-07-2008, 16:43
Verwijderd
Koffie vind ik heerlijk ruiken, maar niet te drinken.

Wat betreft thee houd ik het meest van Marokkaanse thee (zonder suiker).
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 12:47
Lethe
Lethe is offline
Thee! <3 Earl grey.

Koffie lust ik niet.
Oud 19-07-2008, 16:16
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Koffie vind ik heerlijk ruiken, maar niet te drinken.
Grappig, dat is bij mij hetzelfde, maar ik had dat nog nooit van anderen gehoord.
Thee dronk ik eerst altijd met veel suiker, maar door mijn stages heb ik het zonder suiker leren drinken. Rooibosthee lustte ik eerst niet, maar dat was het enige wat ze op mijn laatste stage hadden, en daar ben ik inmiddels ook aan gewend. Toch heb ik het liefste thee met vruchtensmaakjes. Welke smaak ik het lekkerst vind, wisselt af en toe (meloen en bosvruchten waren de laatste soorten die ik veel dronk).
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 20:29
Giles
Giles is offline
Ik drink geen koffie, dus dat scheelt. Ook al vinden sommige mensen het nog steeds Heel Vreemd.

Thee drink ik daarentegen graag, het liefst elke ochtend. Gelukkig is mijn vriend ook een theeliefhebber en heeft hij verschillende smaken staan. Groene thee, witte thee, rooibos.. en ik vergeet een stel namen. Ik ben niet zo'n fruittheesmaak en vind rumthee een van de lekkerste die bestaat.
Oud 20-07-2008, 02:16
Verwijderd
Ik lust geen koffie (echt waar; ik heb alles al geprobeerd: met suiker, met melk, met suiker en melk, zwart... je kunt het zo gek niet verzinnen. Ik vind het heerlijk ruiken maar ik lust het niet. edit: zoals HaWaHaai en Leonoor, dus )

Thee, daarentegen Ik drink het met liters tegelijk, thermosflessen vol op een avond. Uit héle grote mokken
mijn favoriet is Twinings, en ik drink het liefst earl grey, lady grey, lapsang souchong (héél sterk), golden darjeeling.

Pickwick is ook prima, daarvan zijn de pepermunt, minty morocco en de witte thee-en favoriet.

Vruchtenthee van alle merken vind ik chemisch en vies.

Oh en ik heb deze:

And proud of it
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 13:30
*oma*
*oma* is offline
Heet water met verse munt en honing
Oud 20-07-2008, 13:34
Verwijderd
Ik vind koffie ook lekkerder ruiken dan dat het smaakt. Maar ik heb het leren drinken en vind het nu wel lekker. Ik drink het meestal zwart, als ik zin heb in zoetigheid doe ik er melk en suiker in. Ik drink het meestal 's ochtends.

Thee drink ik vaker, als ik zin heb in iets warms. Smaak maakt eigenlijk niet zoveel uit, ik lust alles wel, al ben ik niet zo'n fan van alle saaie 'gewone' thee enzo. Liever met iets meer smaak
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 18:16
Liesss*
Liesss* is offline
Ik vind koffie echt heel erg vies om te drinken, maar de geur <3 Aan de andere kant vind ik de instant cappuccino van Xenos wel echt lekker (maar dat ik waarschijnlijk omdat het in de verste verte niet naar koffie smaakt)

Voor de rest drink ik elke dag best wel veel thee. Meestal groene thee met citroen of English Breakfast, en heel af en toe van die fruitsmaakjes, maar die zijn vaak zo zoetig!
Oud 20-07-2008, 20:23
Verwijderd
ooh ik vind qua theemerken dilmah en revolution t lekkerste aan zakjesthee en losse thee haal ik altijd bij thee maas of simon levelt, heerlijk
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 19:17
Krynn
Krynn is offline
Koffie heb ik echt moeten leren drinken, maar ondertussen kan ik niet meer zonder en moet ik zelfs in deze vakantietijd minimaal één bakkie per dag hebben, anders word ik chagrijnig. Caffeïne ftw! Douwe Egberts, zwart, en vooral sterk. Senseo hulpstukken heb ik weinig ervaring mee, maar de standaard koffie daaruit is me te slap. Automaten idem dito, ik trek altijd espresso, maar dan nog probeer ik ze zoveel mogelijk te vermijden. Wát een troep

Thee is een iets ander verhaal. Die heb ik ook het liefst sterk, maar dat kan niet altijd. De standaard PickWick thee drink ik 't liefst met een halve bak suiker als ik nog wakker moet worden, en twee schepjes als dat niet hoeft. Heel soms gooi ik er een plons melk bij, als ik haast heb. Da's natuurlijk een schande maar 't smaakt niet slecht

Alle foute zoete chemische smaakjes (meloen, sinaasappel/mandarijn, kers, bosbes, tropische vruchten) mag je zó bij me dumpen, en alle soorten en merken die ook maar vaagjes naar munt smaken ook. Muntthee drink ik dan weer zonder suiker, die heeft dat niet nodig. En citroenthee met honing, ook heerlijk.

In principe probeer ik alles wel uit, vind ik ook leuk , alleen, toen ik een keer rooibosthee dronk werd ik heel licht in m'n hoofd en viel ik zowat flauw. Kan ook een beetje aan de atmosfeer in de ruimte gelegen hebben (warm en bedompt), maar da's dus de enige thee die ik weiger. Nou ja, en groene thee. Wie heeft dat uitgevonden? Smaakt nergens naar. Nou ja. Imho

En ik drink bij m'n ontbijt thee, maar nooit koffie. Tussen ontbijt en lunch nooit thee, maar wel koffie. Tussen lunch en avondeten allebei, en na avondeten nooit thee, maar wel koffie.
Oud 21-07-2008, 21:32
vilein
vilein is offline
Cappuchino het liefst van een koffiezaak hier om de hoek. Ze doen ook latte art en meestal krijg ik dan een hartje dus ik ben voor. Daarin 1/2 zakjes suiker. Maar zonder is het ook goed te drinken. Op mijn werk minstens 2 kopjes koffie (DE) met 1 zakje suiker.

Thee drink ik uit de grootste beker die ik heb, en dan zoethoutthee. Of die nou van pickwick is of gewoon huismerk plus/ah doet er niet toe. Zonder suiker.
Oud 22-07-2008, 21:08
MTpower
MTpower is offline
Gewoon koffie, uit een koffiezetapparaat, met melk en suiker.
Senseo is prut en al die italiaanse namen die ik niet uit kan spreken ook.
Oud 23-07-2008, 09:47
Nijn*
Nijn* is offline
@ Krummeltje: waauww! Hoe kom je aan die Pickwick-thee doos? Die wil ik ook!

Ik drink meer thee dan koffie. De koffie op mijn werk is dan ook bagger en drink het dus alleen in restaurants of thuis (van versgemalen bonen). Cappuccino vind ik erg lekker, dat drink ik zonder suiker. Gewone koffie of espresso drink ik meestal met 2 zoetjes erin en geen melk. Oh en macchiato's <3

Thee drink ik bijna elke dag, ik vind Alps (lipton geloof ik?), Minty Morocco, Kamille/honing en verse muntthee het allerlekkerste. Maar eigenlijk gaat alles er wel in, van zwarte thee ben ik ook fan, alleen sterrenmix en zoethout vind ik minder lekker. Ook vruchtensmaakjes zijn meestal wel prima oh en appel-kaneelthee is ook lekker Thee drink ik altijd zonder suiker of melk.
Oud 27-07-2008, 20:31
Verwijderd
Ik lust alleen maar thee, koffie vind ik niet om te drinken maar zoals een aantal hierboven ruikt het wel heel erg lekker! Ik heb voor mijn verjaardag heel veel verschillende soorten thee gekregen omdat ik altijd thee drink maar ik vind de earth variant van pickwick erg lekker net als de verschillende rooibos varianten . Met thee maak je mij altijd wel blij en ik drink het heel vaak in de pauze en 's avonds om een uur of acht.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2008, 11:19
PV
PV is offline
Ik drink het allebei niet
wel chocomel uit de Senseo
Met citaat reageren
Oud 28-07-2008, 11:44
Verwijderd
ftw!!

senseo sucks, dat schuim is degoutant...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2008, 18:10
Verwijderd
Ik ga morgen weer een ouderwets koffiezetapparaat kopen. Ik heb nu al een jaar geen eigen koffie, en dat is vervelend, want ik ben sinds kort weer aan de koffie. Ik drink koffie zwart, trouwens.

Thee drink ik ook zonder melk en suiker. Het liefst zoethout of groene thee.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2008, 02:16
Verwijderd
Ik drink dagelijks dubbele espresso's, maar nooit thuis, want ik heb geen koffiezetapparaat. Op mijn werk drink ik veel koffie en anders haal ik wel ergens wat. Nooit melk of suiker. Thee houd ik ook veel van en drink ik vooral 's avonds. Favorieten: groene thee, witte thee, jasmijnthee, chaithee. En heel af en toe lekker sterke English Breakfasttea met een scheut melk erin, for old times sake. Of thee met citroen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2008, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Heet water met verse munt en honing
Jaaaaa, dat is ook eeeeeeeeeeeerg lekker

Citaat:
@ Krummeltje: waauww! Hoe kom je aan die Pickwick-thee doos? Die wil ik ook!
Die kun je bij de koffie en kado-winkels van DE halen. Gewoon de DE-punten van je oma stelen en dat ding gaan halen Heb ik ook gedaan Er zit alleen wel veel ranzige (lees: fruit) thee in als je 'm koopt.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2008, 22:31
Verwijderd
Het is zwaar afhankelijk van de temperatuur. In de winter maken we vaak warme chocolademelk en thee 's avonds, maar de rest van het jaar is het toch eigenlijk koffie. Veel koffie. Eigenlijk drink ik thuis alleen nog maar koffie tot het moment dat het laat genoeg is om over te stappen op bier. Thee is tegenwoordig meestal met een thee-ei, maar er zijn ook smaakjes van Pickwick. Koffiemerk is altijd DE en aangezien mijn ouderwetse koffiezetter overleden is, drink ik op dit moment alleen maar extra dark. Voor de eerste twee koppen gebruik ik twee pads voor één kopje. Op de zaak hebben we een cappucino-device die het héél goed doet en dat drink ik daar vaak.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2008, 07:55
Verwijderd
Ik drink helemaaaal geen koffie. Ik vind het echt heel vies.
Ik heb wel een senseo, maar dat is meer voor de visite en voor de chocomel die trouwens veels te slap is.

Thee drink ik niet heel vaak, maar al sik het drink dan graag maroc-, zoethout-, meloen-, cactus- of aardbeienthee.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2008, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk drink ik thuis alleen nog maar koffie tot het moment dat het laat genoeg is om over te stappen op bier.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 19:29
Ellesdee
Ellesdee is offline
koffie: nee bah

thee: voornamelijk fruitsmaakjes en/of smaakjes met kaneel
maar t liefst drink ik chai thee <3
Oud 03-08-2008, 19:59
Verwijderd
Koffie drink ik echt maar zélden, en als ik t drink is het cappuccino. Thee leef ik op <3 En dan het liefste Celestial Seasonings, bíjna alle smaakjes wel.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 22:55
bitchy
bitchy is offline
ik drink echt supersuperveel thee,
ik hou van verschillende smaakjes. drink het meest kaneel en kokos. vind ook earth van pickwick elements erg lekker.
Oud 08-08-2008, 08:14
ogendicht
ogendicht is offline
Citaat:
ik drink echt supersuperveel thee,
ik hou van verschillende smaakjes. drink het meest kaneel en kokos. vind ook earth van pickwick elements erg lekker.
kokosthee?.. Waar haal je dat?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 10:57
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik drink vrijwel de hele dag thee (behalve als ik op de uni ben, want dan is het water) Ik zit nu al maanden in een groene thee met citroen-periode. Eerst dronk ik altijd zwarte thee, maar sinds ik één keer groene thee geprobeerd heb, ben ik helemaal om.

Koffie drink ik alleen als ik moe of duf ben en dan doe ik er altijd een beetje suiker en melk in. De cappuccino van DE die ze op de VU hebben, wil ik nog wel eens 'gewoon omdat het lekker is' drinken, maar verder drink ik nooit koffie.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 11:26
xxChange
xxChange is offline
Drink wel eens koffie, maar heb toch het liefste thee. Vooral kruidenthee, ben gek op sterrenmunt thee en tahiti thee van pickwick, is met ananas en vanille. Indonesische thee is ook ontzettend lekker het lijkt op zwarte thee maar dan wat minder sterk. Cactus thee, gewoon van pickwick, is ook ontzeeeeeettend lekker.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 12:50
Verwijderd
Daar gaan we dan:

Ik drink thee, heeel veel thee. Sterke zwarte thee met melk, wintergloed met melk, groene thee met citroen of andere thee. Meestal drink ik gewoon zakjes thee, maar soms ook met een thee zeefje. Ook als het buiten heel warm is, drink ik graag thee.
Koffie drink ik bijna nooit. Ik denk dat ik in mijn leven 4 keer koffie gedronken heb. IK word (ik weet dat het meer in mijn hoofd zit dan dat het lichamelijk echt werkt) heel stuiterig, druk en vervelend van koffie. Ik drink trouwens ook geen cola en zo.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2008, 18:04
Martiño
Martiño is offline
Mijn Senseo bevalt me heel goed. Mijn vriend wil er nu ook een ding bijkopen om thee te zetten. Ik zit zelf aan een cappucino-opzetstuk te denken.

En op mn werk krijgen we een nieuwe koffieautomaat, en die kan ook Wiener Melange maken.
Oud 19-08-2008, 09:31
Verwijderd
Citaat:
kokosthee?.. Waar haal je dat?
de xenos heeft dat

oh en over de senseo tea pads, je kan ze beter in een theepot gooien want die dingen zijn veels te sterk voor zo'n kopje, zelfs als je 2 kopjes zet met 1 pad is het nog sterk
Met citaat reageren
Oud 19-08-2008, 17:09
Verwijderd
oh en ik heb hele fijne simon levelt thee, met zeefje dus dat is wel theeverantwoord
Met citaat reageren
Oud 19-08-2008, 19:28
Verwijderd
De laatste tijd drink ik veel zomerthee (die van Pickwick). Die is lekkerrrr
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 11:35
Verwijderd
Hmm.... Ik drink eigenlijk pas sinds kort koffie, heb nog geen echte voorkeur. Wel met suiker en melk. Lekkah om mee wakker te worden. Cappucino heb ik nog niet geprobeerd, maar ik ben fan van Moccachino. (L) Die alleen met suiker.
Thee drink ik best wel wat, vooral in de winter. Het liefst met smaakjes. Mijn moeder heeft hier van alles liggen, ook losse kruiden die je in zo'n theebolletje in het water moet hangen. Lekkahlekkah!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 13:42
Verwijderd
Ik drink nooit koffie, maar thee drink ik wel. Eigenlijk niet zo vaak, maar dat kan ook komen omdat hier zilvervisjes zitten/zaten.
Het liefste wil ik thee met een fruitsmaakje of iets anders zoets. Goodnight tea, wintergloed, herfstthee, meloen, kaneel en vast en zeker nog veel meer, maar daar kom ik nu ff niet meer op.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 17:25
Verwijderd
@ Faded-Away: wat hebben zilvervisjes met thee te maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten