Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik drink geen koffie, dus dat scheelt. Ook al vinden sommige mensen het nog steeds Heel Vreemd.
Thee drink ik daarentegen graag, het liefst elke ochtend. Gelukkig is mijn vriend ook een theeliefhebber en heeft hij verschillende smaken staan. Groene thee, witte thee, rooibos.. en ik vergeet een stel namen. Ik ben niet zo'n fruittheesmaak en vind rumthee een van de lekkerste die bestaat.
|
Verwijderd
|
Ik lust geen koffie (echt waar; ik heb alles al geprobeerd: met suiker, met melk, met suiker en melk, zwart... je kunt het zo gek niet verzinnen. Ik vind het heerlijk ruiken maar ik lust het niet. edit: zoals HaWaHaai en Leonoor, dus
![]() Thee, daarentegen ![]() ![]() mijn favoriet is Twinings, en ik drink het liefst earl grey, lady grey, lapsang souchong (héél sterk), golden darjeeling. ![]() Pickwick is ook prima, daarvan zijn de pepermunt, minty morocco en de witte thee-en favoriet. ![]() Vruchtenthee van alle merken vind ik chemisch en vies. Oh en ik heb deze: ![]() And proud of it ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind koffie ook lekkerder ruiken dan dat het smaakt. Maar ik heb het leren drinken en vind het nu wel lekker. Ik drink het meestal zwart, als ik zin heb in zoetigheid doe ik er melk en suiker in. Ik drink het meestal 's ochtends.
Thee drink ik vaker, als ik zin heb in iets warms. Smaak maakt eigenlijk niet zoveel uit, ik lust alles wel, al ben ik niet zo'n fan van alle saaie 'gewone' thee enzo. Liever met iets meer smaak ![]() |
![]() |
|
Ik vind koffie echt heel erg vies om te drinken, maar de geur <3 Aan de andere kant vind ik de instant cappuccino van Xenos wel echt lekker (maar dat ik waarschijnlijk omdat het in de verste verte niet naar koffie smaakt)
Voor de rest drink ik elke dag best wel veel thee. Meestal groene thee met citroen of English Breakfast, en heel af en toe van die fruitsmaakjes, maar die zijn vaak zo zoetig!
|
![]() |
Koffie heb ik echt moeten leren drinken, maar ondertussen kan ik niet meer zonder en moet ik zelfs in deze vakantietijd minimaal één bakkie per dag hebben, anders word ik chagrijnig. Caffeïne ftw! Douwe Egberts, zwart, en vooral sterk. Senseo hulpstukken heb ik weinig ervaring mee, maar de standaard koffie daaruit is me te slap. Automaten idem dito, ik trek altijd espresso, maar dan nog probeer ik ze zoveel mogelijk te vermijden. Wát een troep
![]() Thee is een iets ander verhaal. Die heb ik ook het liefst sterk, maar dat kan niet altijd. De standaard PickWick thee drink ik 't liefst met een halve bak suiker als ik nog wakker moet worden, en twee schepjes als dat niet hoeft. Heel soms gooi ik er een plons melk bij, als ik haast heb. Da's natuurlijk een schande maar 't smaakt niet slecht ![]() Alle foute zoete chemische smaakjes (meloen, sinaasappel/mandarijn, kers, bosbes, tropische vruchten) mag je zó bij me dumpen, en alle soorten en merken die ook maar vaagjes naar munt smaken ook. Muntthee drink ik dan weer zonder suiker, die heeft dat niet nodig. En citroenthee met honing, ook heerlijk. In principe probeer ik alles wel uit, vind ik ook leuk ![]() ![]() En ik drink bij m'n ontbijt thee, maar nooit koffie. Tussen ontbijt en lunch nooit thee, maar wel koffie. Tussen lunch en avondeten allebei, en na avondeten nooit thee, maar wel koffie.
|
Cappuchino het liefst van een koffiezaak hier om de hoek. Ze doen ook latte art en meestal krijg ik dan een hartje dus ik ben voor. Daarin 1/2 zakjes suiker. Maar zonder is het ook goed te drinken. Op mijn werk minstens 2 kopjes koffie (DE) met 1 zakje suiker.
Thee drink ik uit de grootste beker die ik heb, en dan zoethoutthee. Of die nou van pickwick is of gewoon huismerk plus/ah doet er niet toe. Zonder suiker.
|
![]() |
|
@ Krummeltje: waauww! Hoe kom je aan die Pickwick-thee doos? Die wil ik ook!
![]() Ik drink meer thee dan koffie. De koffie op mijn werk is dan ook bagger en drink het dus alleen in restaurants of thuis (van versgemalen bonen). Cappuccino vind ik erg lekker, dat drink ik zonder suiker. Gewone koffie of espresso drink ik meestal met 2 zoetjes erin en geen melk. Oh en macchiato's <3 Thee drink ik bijna elke dag, ik vind Alps (lipton geloof ik?), Minty Morocco, Kamille/honing en verse muntthee het allerlekkerste. Maar eigenlijk gaat alles er wel in, van zwarte thee ben ik ook fan, alleen sterrenmix en zoethout vind ik minder lekker. Ook vruchtensmaakjes zijn meestal wel prima oh en appel-kaneelthee is ook lekker ![]()
|
Verwijderd
|
Ik lust alleen maar thee, koffie vind ik niet om te drinken maar zoals een aantal hierboven ruikt het wel heel erg lekker! Ik heb voor mijn verjaardag heel veel verschillende soorten thee gekregen omdat ik altijd thee drink maar ik vind de earth variant van pickwick erg lekker net als de verschillende rooibos varianten
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga morgen weer een ouderwets koffiezetapparaat kopen. Ik heb nu al een jaar geen eigen koffie, en dat is vervelend, want ik ben sinds kort weer aan de koffie. Ik drink koffie zwart, trouwens.
Thee drink ik ook zonder melk en suiker. Het liefst zoethout of groene thee. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik drink dagelijks dubbele espresso's, maar nooit thuis, want ik heb geen koffiezetapparaat. Op mijn werk drink ik veel koffie en anders haal ik wel ergens wat. Nooit melk of suiker. Thee houd ik ook veel van en drink ik vooral 's avonds. Favorieten: groene thee, witte thee, jasmijnthee, chaithee. En heel af en toe lekker sterke English Breakfasttea met een scheut melk erin, for old times sake. Of thee met citroen.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is zwaar afhankelijk van de temperatuur. In de winter maken we vaak warme chocolademelk en thee 's avonds, maar de rest van het jaar is het toch eigenlijk koffie. Veel koffie. Eigenlijk drink ik thuis alleen nog maar koffie tot het moment dat het laat genoeg is om over te stappen op bier. Thee is tegenwoordig meestal met een thee-ei, maar er zijn ook smaakjes van Pickwick. Koffiemerk is altijd DE en aangezien mijn ouderwetse koffiezetter overleden is, drink ik op dit moment alleen maar extra dark. Voor de eerste twee koppen gebruik ik twee pads voor één kopje. Op de zaak hebben we een cappucino-device die het héél goed doet en dat drink ik daar vaak.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik drink helemaaaal geen koffie. Ik vind het echt heel vies.
Ik heb wel een senseo, maar dat is meer voor de visite en voor de chocomel die trouwens veels te slap is. Thee drink ik niet heel vaak, maar al sik het drink dan graag maroc-, zoethout-, meloen-, cactus- of aardbeienthee. |
![]() |
|
Ik drink vrijwel de hele dag thee (behalve als ik op de uni ben, want dan is het water) Ik zit nu al maanden in een groene thee met citroen-periode. Eerst dronk ik altijd zwarte thee, maar sinds ik één keer groene thee geprobeerd heb, ben ik helemaal om.
Koffie drink ik alleen als ik moe of duf ben en dan doe ik er altijd een beetje suiker en melk in. De cappuccino van DE die ze op de VU hebben, wil ik nog wel eens 'gewoon omdat het lekker is' drinken, maar verder drink ik nooit koffie. |
![]() |
|
Drink wel eens koffie, maar heb toch het liefste thee. Vooral kruidenthee, ben gek op sterrenmunt thee en tahiti thee van pickwick, is met ananas en vanille. Indonesische thee is ook ontzettend lekker het lijkt op zwarte thee maar dan wat minder sterk. Cactus thee, gewoon van pickwick, is ook ontzeeeeeettend lekker.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Daar gaan we dan:
Ik drink thee, heeel veel thee. Sterke zwarte thee met melk, wintergloed met melk, groene thee met citroen of andere thee. Meestal drink ik gewoon zakjes thee, maar soms ook met een thee zeefje. Ook als het buiten heel warm is, drink ik graag thee. Koffie drink ik bijna nooit. Ik denk dat ik in mijn leven 4 keer koffie gedronken heb. IK word (ik weet dat het meer in mijn hoofd zit dan dat het lichamelijk echt werkt) heel stuiterig, druk en vervelend van koffie. Ik drink trouwens ook geen cola en zo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm.... Ik drink eigenlijk pas sinds kort koffie, heb nog geen echte voorkeur. Wel met suiker en melk. Lekkah om mee wakker te worden.
![]() Thee drink ik best wel wat, vooral in de winter. Het liefst met smaakjes. Mijn moeder heeft hier van alles liggen, ook losse kruiden die je in zo'n theebolletje in het water moet hangen. Lekkahlekkah! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik drink nooit koffie, maar thee drink ik wel. Eigenlijk niet zo vaak, maar dat kan ook komen omdat hier zilvervisjes zitten/zaten.
![]() ![]() Het liefste wil ik thee met een fruitsmaakje of iets anders zoets. Goodnight tea, wintergloed, herfstthee, meloen, kaneel en vast en zeker nog veel meer, maar daar kom ik nu ff niet meer op. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je levensverhaal is saai; deel 284 Verwijderd | 500 | 17-07-2008 20:42 |