Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hmm dan ben je blijkbaar niet erg in de kledingwereld thuis... De duurste jeanslabels en designers maken nog broeken waarbij het lijkt alsof ze al versleten zijn..
Ik kan zelf de bristolbroeken er wel met mn ogen dicht tussen uit halen.
|
Ik snap het niet.
Waarom je die broeken dan niet mag wassen. En ook wat er verder bijzonder aan is (ik zie namelijk niks bijzonders, maar misschien voel je je wel heel bijzonder in zo'n broek) Mijn onbewerkte spijkerbroek vertonen na verloop van tijd vanzelf slijtplekken en op een gegeven moment zijn ze zo versleten dat ik ze niet meer met goed fatsoen kan dragen... maar dat is niet waar ik naar streef.
|
Nou niet mogen wassen is overdreven... Alleen als je ze te vroeg wast verliezen ze teveel indigo en krijg je die fadings etc niet meer.
Japanse broeken kun je eigenlijk elke maand wel wassen die verliezen geen kleurstof met watercontact (slechts de 'losgesleten' kleurstof). En het bijzondere is dus dat je eigenlijk zelf een broek creëert met effecten die anders alleen met stonewashing of zandstralen te verkrijgen zijn. Je krijgt dus een eigen unieke vintage spijkerbroek. Met slijtageplekken op precies de plekken waar het natuurlijk ingesleten is. Het ziet er dus totaal niet 'nep' en 'gemaakt' uit zoals bij voorbewerkte jeans. En élke spijkerbroek verslijt natuurlijk, maar je krijgt alleen deze effecten als je raw denim draagt.
|
Hmmnee, ik vind ze echt steeds mooier worden, hoe ouder hoe beter. Het gaat ook heel langzaam dat lichter worden en het is wel aardig controleerbaar met hoevaak je hem wast etc... Op een gegeven moment is de rek er trouwens uit en wordt ie niet veel lichter meer...
En na een tijdje wil je sowieso afwisseling en een nieuw projectje starten toch ![]()
||
Citaat:
Tip met wassen, de jeans binnenste buiten keren en nooit warmer wassen dan 40 graden (fijnwas programma kiezen) |
![]() |
||
Citaat:
Het idee van je leven zichtbaar in je spijkerbroek vind ik wel wat hebben, maar ik wil mijn broeken eigenlijk wel gewoon kunnen wassen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@duivelaartje. In het begin zijn ze wel echt stug, maar daar heb ik bijna geen last van omdat ik ze redelijk ruim draag in tegenstelling tot veel vrouwen. Er zijn ook bijna geen vrouwenmodellen van deze stof
|
Verwijderd
|
je bedoelt gewoon die unwashed denim shit, onbewerkte jeans die heel stug zijn wannneer je ze koopt en je echt moet uitlopen.
jij kan ze natuurlijk gerust WEL wassen.. eneuh nudie heeft ze en gstar ook, gewoon men at work binnenstappen Laatst gewijzigd op 16-09-2008 om 20:34. Reden: man/ men |
![]() |
|
ik ben vast de enige, maar die drie jaar gedragen broeken vind ik echt een stuk lelijker dan een gemiddelde stonewashed.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 |