Dus, het zit zo! Ik heb een Motorola SLVR L7e die op een gegeven moment gewoon van het een op het andere moment kapot is gegaan (als in, ik checkte 'em om 9u en hij leefde nog, ik checkte 'em opnieuw om 11u en hij was uit en ging niet meer aan). Opladen heeft geen effect, op de computer aansluiten ook niet. Ik heb een nieuwe batterij, dat maakt wel verschil (als in, de computer herkent 'em, met de oudere batterij niet) maar opladen werkt nog steeds niet. Nu kan ik 'em naar Motorola's officiële reparatiepunt in Rijswijk brengen, maar aangezien ik graag m'n smsjes en telefoonnummers terug wil hebben wil ik niet, voor ik alle mogelijkheden heb uitgeput, het risico lopen dat ze 'em daar resetten en dat ik alsnog alles kwijt ben.
De laatste mogelijkheid die ik zelf zou kunnen bedenken is dat het aan de mini-USB poort zou kunnen liggen die de telefoon verbindt met de oplader/computer (heb ik nml eerder gehad met de kabel van een camera) Dat zou betekenen dat hij het met een volle batterij wel zou doen, maar ik kan de batterij niet opladen om dat te proberen omdat dat dus in m'n telefoon moet.

Het makkelijkst zou zijn een Motorola te vinden die dezelfde batterij gebruikt en 'em daarin opladen, maar ik ken niemand met een geschikte telefoon. (tenzij iemand zich aanbiedt voor een experiment..
"The Motorola BK60 Battery ( SNN5784A / SNN5784 ), manufactured by Motorola is compatible with the Boost Mobile i425, Nextel i876, Motorola RAZR V3i, SLVR L6, SLVR L7, L71, L72, L7e and L79 phone models." )
Mijn vraag is dus, I guess, of er nog een andere manier is om zo'n batterij op te laden? Zal wel weer niet, maar ik denk, misschien zitten hier slimme mensen die er wel iets op weten.