Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2008, 15:18
Stephen91
Stephen91 is offline
Ik heb dus een soort van afbeelding opgeslagen als lol.hta
En deze heb ik vervolgens uitgevoerd...nu kom ik niet meer op de site waar ik mijn leven voor geef...de site waar ik meerdere nachten alleen bezig ben met...met niks doen..de site...die aan al mij verwachtingen voldoet..de site..met de naam

4chan(.org)

Dus help me hier uit..

..zeker als je een /b/tard bent!

Het is je plicht, je duty! Anon always...delivers!!!

(dit zie ik dus als ik www.4chan.org intik)

|
|
V

Spoiler

(verplaatst uit ''Hardware'')
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2008, 15:49
freyk
freyk is offline
Als je eens je tijdelijke internetbestanden van firefox eens leegt (zie je privacy instellingen van firefox) en daarnaast nog firefox herstart?
Oud 30-08-2008, 22:23
Stephen91
Stephen91 is offline
Citaat:
Als je eens je tijdelijke internetbestanden van firefox eens leegt (zie je privacy instellingen van firefox) en daarnaast nog firefox herstart?
Shit, nee geen succes!

Ik heb gehoord dat het opnieuw installeren, het probleem verhelpt?...Shit, daar heb ik dus ook helemaal geen zin in
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 10:45
freyk
freyk is offline
Opnieuw installeren hoeft geen probleem te zijn want je firefox profiel word bewaard. (en je kan ook je bookmarks exporteren en later weer importeren).

Maar kan je de site wel bereiken met internet explorer? Zo nee, dan ligt het niet aan firefox.

Laatst gewijzigd op 31-08-2008 om 10:51.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 20:11
Verwijderd
Die lol.hta had je van iemand gekregen? Het is een soort HTML bestand (het staat voor: HTML Application geloof ik), in jouw geval mogelijk met een kwaadaardig script.

Misschien kun je eens die lol.hta openen met Notepad.exe/Kladblok, en dan wat erin staat in dit topic posten.

Misschien dat het die site in je "hosts" bestand heeft geplaatst om die site te blokkeren.

Je kunt ook eens kijken in je "hosts" bestand, tik bij Start menu, Uitvoeren in:
notepad %windir%\system32\drivers\etc\hosts

En laat die tekst dan eens in dit topic zien, of kijk zelf of die site er tussen staat.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 00:19
Stalker
Stalker is offline
En wat als je www.4chan.org probeerd (met www. ervoor dus).
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 05:50
freyk
freyk is offline
In zijn crosspost op hardware, bleek zijn host-bestand een beetje smerig te zijn.
Reageren

Regels voor berichten