![]() |
||
Citaat:
nouja, ik val denk ik gemiddeld 4-6 keer per jaar flauw, dus ook niet echt supervaak. Ik kan ook altijd wel een oorzaak benoemen. Heb een tijdje bloedarmoede gehad en toen had ik veel last van duizeligheid, maar als ik dat dan tegen m'n dokter zei zei hij dat ik maar meer ijzer moest eten. Maarja, die fietsen smaken niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Veel meer dan dat adviseren kan hij natuurlijk ook niet (tja, pillen voorschrijven, maar dat doen ze eigenlijk altijd pas wanneer je de manier van het via de 'normale weg' binnen krijgen geprobeerd hebt en dat niet werkt)... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() overigens las ik van de week een handig trucje: als je duizelig wordt moet je ( staand of zitten, zittend is natuurlijk het fijnst) je benen kruisen. hierdoor stijgt je bloeddruk. En zoals al gezegd was aanspannen, je bilspieren aanspannen kan ook. Heb het van de week geprobeerd en het hielp wel ![]()
|
ja of een hele hoop andere factoren die meespelen... het of aan lage bloeddruk, of aan ijzertekort alleen wijten is nogal beperkt. Van een nicotinerush kun je flauwvallen, van een te dikke trip, van energietekort door niet eten, van stress, van vanalles. beetje raar om alleen die twee factoren te noemen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167 kroot | 499 | 09-02-2012 20:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Duizelig Daantje_0705 | 14 | 09-12-2011 10:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
chronisch ziek -bambi- | 225 | 19-03-2005 13:37 | |
Lichaam & Gezondheid |