![]() |
|
![]() |
ik gebruik vaak calendulan creme van vsm voor littekens. Dat werkt voor mij heel goed maar het werkt vooral op nieuwe littekens. Zelf gebruik ik het vanaf het moment dat er een korst op de wond zit.
Het is niet zo dat ik dan geen littekens meer krijg maar ze worden er wel mooier/rustiger van. |
![]() |
||
Citaat:
Er is creme en gel verkrijgbaar, ik heb zelf de gel dus gebruikt. Overigens is het om de haverklap met 50% korting te koop bij de tuinen. Dan is het nog €15,-, maar het werkt wel! (bij mij dan) Succes! ik hoop dat het voor jou net zo goed werkt!
|
Ik gebruik ook calendulan creme van vsm, dat heeft bij mij goed geholpen bij een best wel groot litteken na een operatie. Er is nu alleen nog een heel dun, bijna onzichtbaar wit lijntje te zien.
Edit: daarvoor gebruikte ik ook de 'echte' litteken creme en die deed bij mij echt helemaal niks
|
Mijn ervaring met littekencreme/zalf is juist dat m'n littekens er lelijker van werden. In de zin van dikker en roder.
Overigens kan gewoon geduld hebben ook werken ![]() Nu, 2 jaar later, ziet het er goed uit. Je blijft natuurlijk zien dat er een litteken zit, maar de kleur is mooi bijgetrokken en waar de wond minder diep was zie je eigenlijk niets meer.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes :/ Fakedeath | 31 | 08-11-2011 19:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
littekens acne, creme???? HelpMePlease | 2 | 09-08-2005 09:42 | |
Lichaam & Gezondheid |