Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2002, 21:06
1234remco
1234remco is offline
De helderzienden en telepaten bij Amazon hebben de hersengolven van Kenn Hoekstra en John Carmack opgevangen. En wat blijkt!Quake IV ligt volgend jaar kerst in de winkels.

Quake IV
Platform: Windows 9x,xp,me
Release Date: 26 December, 2003

System requirements:
Pentium IV-1500, 512 MB memory, 4-x CD-ROM. Recommended: 3D-accelerator (GeForce 4).

het spel is nog in conceptfase en er is nog niet een screenshot van uitgekomen.

Laatst gewijzigd op 03-10-2002 om 21:26.
Advertentie
Oud 03-10-2002, 21:11
NightmareZ
NightmareZ is offline
quake 4 in concept fase? Waar haal je die info vandaan? Lijkt me logischer dat ze er meteen na Quake3 al mee gestart zijn..

misschien gaan ze de Doom3 engine gebruiken voor Quake4..?

anyway tegen die tijd zitten meeste online gamers bij Unreal Tournament 2003 (of Battlefield1942?) waarschijnlijk. Om daar dan nog tussen te komen, zal moeilijk worden voor Quake4..
Oud 03-10-2002, 21:15
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
quake 4, zo ver nog......
vind quake niet eens tof, maar dat terzijde
Oud 03-10-2002, 21:16
Vejito
Vejito is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:
quake 4 in concept fase? Waar haal je die info vandaan?
Als je ff wat vaker de frontpage bekeek kon je een paar weken geleden lezen dat ze op Quakecon bevestigde dat ze nog niet eens begonnen waren..

en Quake IV is nog ver.. weg.... ( volgend jaar gelooflijk )

Laatst gewijzigd op 03-10-2002 om 21:18.
Oud 04-10-2002, 01:14
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Hij lult uit zijn nek, sowieso dat je de specs al zou weten van een game die december volgend jaar uitkomt, en dat je dan al de release datum hebt.. Beide alles behalve logisch, maar gezien de rest van zijn posts. Ja, wel logisch dat HIJ het zegt
Oud 04-10-2002, 07:57
Koen
Koen is offline
Beetje vreemd idd dat je al wel Sytem Requirements kan weten zonder dat er uberhaupt nog maar een screenshot van bestaat.

Wat heeft 't overigens voor zin om over een spel te praten dat nog minstens een jaar nodig heeft om Final te worden? Dan praat je toch over niks?
Oud 04-10-2002, 10:41
Verwijderd
Voordat ik de officiele bron van dit zwikje heb gezien, geloof ik er geen ruk van.
Oud 04-10-2002, 14:59
WijfMan
WijfMan is offline
Zien mensen de volgende regel over het hoofd: De helderzienden en telepaten bij Amazon?
Oud 04-10-2002, 16:07
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:
quake 4 in concept fase? Waar haal je die info vandaan? Lijkt me logischer dat ze er meteen na Quake3 al mee gestart zijn..

misschien gaan ze de Doom3 engine gebruiken voor Quake4..?

anyway tegen die tijd zitten meeste online gamers bij Unreal Tournament 2003 (of Battlefield1942?) waarschijnlijk. Om daar dan nog tussen te komen, zal moeilijk worden voor Quake4..

Om daar nog tusse te kome is moeilijk? Nee... Eigelijk niet... Trouwe quakers spele q4 zeker wel... En iedereen gaat het probere... En ik durf nog te wedde dat q4 meer gaat worde gespeelt als UT2K3... Ik ben zelf ook trouwe quaker... Dus ik kan et wete Whehe... Neej maar... Euhmz... Nog iets... Die gast die dees toppic heb gemaakt zei iets van... Dat er nog GEEN shots van zijn... Ik heb wel 1 shot gezien al... Alleen kweet nie meer waar die staat... Kga volop zoeke... Dan zet ik em hier bij...
Q4 gaat gewoon rule... En trouwes... IK zelf vind UT2K3 echt niet zo heel goed... Is erg onoverzichtelijk... En tja... Je moet er van houde... Kken al veel mense die et ook niet ALLES vinde...

Dark Greetz....

Purgatori

Laatst gewijzigd op 04-10-2002 om 16:09.
Oud 04-10-2002, 18:32
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Om daar nog tusse te kome is moeilijk? Nee... Eigelijk niet... Trouwe quakers spele q4 zeker wel... En iedereen gaat het probere
Waren trouwe Quakers niet afgehaakt na deel twee?
Oud 04-10-2002, 21:13
king112
king112 is offline
quake 1 en 3 rulen
Oud 04-10-2002, 23:55
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Waren trouwe Quakers niet afgehaakt na deel twee?

Neej jonge... Die zijn niet afgehaakt... Bijna elke q1 en q2 speler speelt q3... En kweet zeker q4 dan ook... Dus...
Oud 05-10-2002, 04:06
Blizz
Blizz is offline
ikke denk dat ie 't goed bedoeld maar gewoon niet weet waar hij het over heeft

ik kan me nl. niet voorstellen dat hij zulke woorden verzint (als je 't vergelijkt met 't niveau van z'n andere posts). hij heeft gewoon pech een een slechte bron te pakken en gekopieerd.

denk ik
Oud 05-10-2002, 06:49
Koen
Koen is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Die zijn niet afgehaakt... Bijna elke q1 en q2 speler speelt q3...
Dat is zo ongelooflijk not true, daar heb ik gewoon geen woorden voor.

Vele Quake 2-ers zijn bij het uitkomen van Q3 gewoon Q2 blijven spelen. Daarnaast zijn er een héle boel UT-ers bij gekomen, omdat de mensen die wel de overstap van Q2 naar Q3 maakten, Q3 al heel snel onder de knie hadden.

Bovendien kun je geen link leggen tussen Q4 en UT2k3, als Q4 pas een jaar later uitkomt. Dan leren ze van alle fouten van UT2k3, stoppen ze er nog een paar grafische hoogstandjes in en tja, dan is de strijd niet écht eerlijk meer he?
Oud 05-10-2002, 10:43
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Q3 is zelfs nog leuker dan UT2003, 2003 is wel mooier maar de gameplay is wat minder.

Na Q3 is ID gestart met Doom 3, en Quake 4 gaat de Doom 3 engine gebruiken, wel enigzins aangepast natuurlijk.

Slaat trouwens nergens op dat je de specs al weet. En al helemaal de release date...
Oud 05-10-2002, 11:02
Vejito
Vejito is offline
UT en Q4 vind ik zelf leuker dan de UT2003, maar vind het wel onzin dat hij nu al de system requirements al weet! zoals ik nu zie geloof ik geen moer aan die system requirements, topic is al in de 1e plaats te vroeg geopent en het is zonde , kheb wel gelezen dat Q4 de Engine van Doom 3 gaat gebruiken, maar vaaag,

Citaat:
Om daar nog tusse te kome is moeilijk? Nee... Eigelijk niet... Trouwe quakers spele q4 zeker wel... En iedereen gaat het probere... En ik durf nog te wedde dat q4 meer gaat worde gespeelt als UT2K3... Ik ben zelf ook trouwe quaker... Dus ik kan et wete Whehe... Neej maar... Euhmz... Nog iets... Die gast die dees toppic heb gemaakt zei iets van... Dat er nog GEEN shots van zijn... Ik heb wel 1 shot gezien al... Alleen kweet nie meer waar die staat... Kga volop zoeke... Dan zet ik em hier bij...
Ik geloof er geen bal aan, nu al een screenshot? nee, geloof ik niet, die screenshot van 1234remco is al nep.
Oud 05-10-2002, 11:57
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Vejito schreef:
Ik geloof er geen bal aan, nu al een screenshot? nee, geloof ik niet, die screenshot van 1234remco is al nep.
heb ff bij bron gekeken van pic. en wat blijkt. hij is van mei 2002, dus al een hele tijd oud!
Oud 05-10-2002, 12:11
1234remco
1234remco is offline
Citaat:
WolterB schreef:
heb ff bij bron gekeken van pic. en wat blijkt. hij is van mei 2002, dus al een hele tijd oud!
jep is toch goed
Oud 05-10-2002, 12:12
1234remco
1234remco is offline
System requirements:
Pentium IV-1500, 512 MB memory, 4-x CD-ROM. Recommended: 3D-accelerator (GeForce 4).

hier gevonden

http://www.g-play.ru/en/view.asp?code=1781

Laatst gewijzigd op 05-10-2002 om 12:16.
Oud 05-10-2002, 12:29
Vejito
Vejito is offline
Citaat:
1234remco schreef:
System requirements:

hier gevonden

http://www.g-play.ru/en/view.asp?code=1781
Dikke Onzin ,'t spel komt volgend jaar uit en ze hebben al die system requirements toch met die bewijs geloof ik nog geen moer ( ja mijn probleem ) er kunen eventueel veranderingen in kome bij z'n lange tijd
Oud 12-10-2002, 00:07
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Vejito schreef:
UT en Q4 vind ik zelf leuker dan de UT2003, maar vind het wel onzin dat hij nu al de system requirements al weet! zoals ik nu zie geloof ik geen moer aan die system requirements, topic is al in de 1e plaats te vroeg geopent en het is zonde , kheb wel gelezen dat Q4 de Engine van Doom 3 gaat gebruiken, maar vaaag,

Die screenshot van Remco is helemaal niej nep... Das een officiele q4 wallpaper... Dus nie mokke

http://www.aessenet.org/news/img/quake4b.jpg

Quake IV press release

Scrivi il tuo commento
Una press release e lo schizzo di un disegnatore sono ben poco, ma quando si tratta di un videogioco come Quake, qualsiasi informazione è preziosa.

Mesquite, TX - Aug. 10, 2001 - id Software, a leading independent developer of entertainment software, announced the development of two new games during a press conference Friday at QuakeCon. The company also offered attendees the first U.S. demo of the next DOOM game during a presentation by industry luminary and id Software co-founder, John Carmack.

New titles announced at the press event include Quake IV, currently in development by long-time id Software contributor Raven Software, and an as-of-yet unnamed project in development by Nerve Software. Both games are executive produced by id Software and published by Activision, Inc. (NASDAQ: ATVI).

"It's going to be a ton of fun to be working with the guys we know so well at Raven on Quake IV and the new team at Nerve is a real up-and-commer in the industry," said Todd Hollenshead, CEO, id Software. "With Return to Castle Wolfenstein, the new DOOM, our collaboration with Nerve, and Quake IV on the horizon, gamers have loads to look forward to."

Quake IV marks a return to id Software's trademark single-player gameplay experience through the extension of the Quake II universe, and will use the company's advanced new DOOM game engine.

The project being developed by Nerve is based on an original design by id Software. The game is still in the early stages of development with more details to be announced later this year. Nerve Software was co-founded by ex-id Software employee Brandon James.

Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 18:04.
Oud 12-10-2002, 11:27
Dextopia
Dextopia is offline
LOL, het verpesten van layout?
Er word hier idd gevraagt naar een INGAME screenshots, nee die is er niet en niet naar een nep zelfgemaakte logo's vreemd dat er al systeem eisen worden aangegeven zonder er úberhaupt nog maar een screenshot van bestaat.
Oud 12-10-2002, 20:25
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Dextopia schreef:
LOL, het verpesten van layout?
Er word hier idd gevraagt naar een INGAME screenshots, nee die is er niet en niet naar een nep zelfgemaakte logo's vreemd dat er al systeem eisen worden aangegeven zonder er úberhaupt nog maar een screenshot van bestaat.

Aapje... Ik zei dat ik 1!!!!! Echte in game had gezien... Alleen die kan ik niet meer vinde... Dus zet ik der dit op... Als je is leest... Ramdebiel... En waarom zijn die dinge nou veranderd in urls om aan te klikke

Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 20:27.
Oud 12-10-2002, 20:43
Dextopia
Dextopia is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Aapje... Ik zei dat ik 1!!!!! Echte in game had gezien... Alleen die kan ik niet meer vinde... Dus zet ik der dit op... Als je is leest... Ramdebiel... En waarom zijn die dinge nou veranderd in urls om aan te klikke
Hmm, respect voor medeforummers heb je blijkbaar niet , maar goed
die dinge ---> screenshots zijn veranderd omdat ie de layout kut maakt en das irritant.

Advertentie
Oud 14-10-2002, 20:21
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Dextopia schreef:
Hmm, respect voor medeforummers heb je blijkbaar niet , maar goed
die dinge ---> screenshots zijn veranderd omdat ie de layout kut maakt en das irritant.

Nou... Kheb zat gespect voor mense... Maar niet voor jou... Mense die aan zeure... Denke dat ze et beter wete... Haat ik... Ok? Nou... Mzzl
Oud 15-10-2002, 08:18
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
Hij lult uit zijn nek, sowieso dat je de specs al zou weten van een game die december volgend jaar uitkomt, en dat je dan al de release datum hebt.. Beide alles behalve logisch, maar gezien de rest van zijn posts. Ja, wel logisch dat HIJ het zegt
inderdaad
Oud 22-02-2003, 20:15
DarkScorpion
DarkScorpion is offline
Hmm
Oud 22-02-2003, 20:16
Verwijderd
Right.

Oud 22-02-2003, 20:18
DarkScorpion
DarkScorpion is offline
Oud 14-09-2004, 18:43
Phreak
Phreak is offline
hier heb ik een paar leaked pics gevonden van quake 4

http://www.forum-3dcenter.org/vbulle...d.php?t=169330

Het magazine ligt op 21 september in de Amerikaanse winkels, tegen die tijd zal de eerste informatie ook al wel op internet te vinden zijn!

http://www.gamer.nl/nieuws/23581

Laatst gewijzigd op 14-09-2004 om 18:45.
Oud 14-09-2004, 21:17
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Phreak schreef op 14-09-2004 @ 19:43 :
hier heb ik een paar leaked pics gevonden van quake 4

http://www.forum-3dcenter.org/vbulle...d.php?t=169330

Het magazine ligt op 21 september in de Amerikaanse winkels, tegen die tijd zal de eerste informatie ook al wel op internet te vinden zijn!

http://www.gamer.nl/nieuws/23581

hm redelijk loze up though.
Oud 15-09-2004, 11:05
Verwijderd
Omfg

Die redacteur: 'In many ways, the game I've been waiting for my entire career'. Wat een waardeloze zak hooi. Quake 4 wordt gewoon de zoveelste middelmatige follow-up en aan die screenies te zien is het niet veel soeps - donker, zelfde stijl als Doom 3, niet meer dan twee weekendjes spelen.

Domme gamesredacteuren moeten eens leren dat naarmate een spel langer op zich laat wachten en meer gehyped wordt (Half-Life 2, Doom 3, Quake 4) dat vaak de inverse is van hoe gaaf het wordt.
Oud 15-09-2004, 12:11
Mark
Mark is offline
Quake IV zal ik zeker gaan proberen. Echter het is nog niets, dus er valt nog niets over te zeggen. Quake III blijft gewoon goed. Dat spel kun je snel leren spelen. Maar goed worden in die game duurt minimaal 2 jaar.

Iemand een potje Quake III?

Snow
Oud 15-09-2004, 13:35
Verwijderd
Hoe meer polygonen, hoe minder fun.
Oud 15-09-2004, 13:50
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-09-2004 @ 14:35 :
Hoe meer polygonen, hoe minder fun.
Size DOES matter.
Oud 16-09-2004, 06:53
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Het IS Doom 3, maar dan met andere naam.
Oud 16-09-2004, 10:08
Verwijderd
Ja, bovendien lijken die beide spellen ook letterlijk geript uit de Battle for Proxycon-demo uit 3DMark03.
Oud 16-09-2004, 10:19
RanC
RanC is offline
Gameplay > graphics en whaddayaknow... gameplay is iets dat Quake al lang verloren is.
Oud 16-09-2004, 14:19
Verwijderd
Lompe up
Wel leip om in 1 topic 3 verbannen leden te zien
Oud 07-09-2008, 20:44
Phreak
Phreak is offline
quake 4 gespeelt kvind ut3 toch leuker

mooiere levels en graphics
Oud 08-09-2008, 02:34
Carn
Carn is offline
wat een up.
Oud 08-09-2008, 02:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
wat een up.
http://www.quakelive.com/
Oud 08-09-2008, 07:54
Verwijderd
Allicht dat UT3 mooiere graphics heeft, hij is ruim een jaar later uitgekomen. Daarnaast zijn beide games ook niet echt vergelijkbaar qua gameplay. Level-based schietwerk tegen CPU versus multiplayer madness.
Oud 08-09-2008, 13:21
Q
Q is offline
Een topic uit 2002...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten