Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2002, 09:24
black crow king
black crow king is offline
Een tijdje terug heb ik een heel lief meisje leren kennen via het internet, ze heeft me ongelooflijk veel verteld over haar, en over wat problemen van haar. Steeds heb ik haar bijgestaan.
Nu hadden we laatst wat afgesproken om elkaar te zien, zij durfde niet alleen dus nam ze haar vriendin mee, dát vond ik absoluut niet erg, we hebben het reuze naar ons zin gehad. Voor mij was het een hel fijne dag, het was echt al maanden geleden dat ik me zo goed heb gevoeld.

Aan het eind van deze week ga ik op vakantie en kom ik de komende 3 weken niet terug. Daarom zou ik haar graag nog eens willen spreken, dan weliswaar zonder haar vriendin zodat we gewoon samen een leuke vriendschapelijke tijd kunnen hebben. We maakten vorrige week de plannen om deze week iets af te spreken, ze wist alleen niet zeker of ze wel mocht.
En wel, alles leek zo goed te gaan, wordt er weer roet in het eten gestrooid door haar vader. Hij vind het te snel achterelkaar gaan.
Eerlijk gezegd vond ik dat ook wel een beetje, maar ik zou haar zo graag nog eens willen spreken, omdat ik dalijk 3 weken weg ben en dan geen contact met haar kan hebben, hooguit een smsje of een mailtje, maar het is toch anders. Ik kan haar zo moeilijker bijstaan als ze het nodig heeft.

De afstand is ook erg groot, maar ik heb het er voor over.

Is het echt een hopeloze zaak, en zullen we echt moeten wachten tot na mijn vakantie, of zijn er mensen die ook zoiets hebben meegemaakt en een oplossing hebben kunnen vinden?

-Black Crow King
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2002, 11:10
Verwijderd
Sja.. als haar vader al precies bovenstaand verhaal weet en het toch verbied valt er weinig aan te doen denk ik..

Zij zal met haar vader moeten praten en hem moeten laten inzien dat het zo snel is omdat jij zo 3 weken weg bent, maar dat het hierna niet weer zo snel achter elkaar zou zijn..

Als hij dat niet wil begrijpen kun je denk ik niet meer doen dan je neer te leggen bij zijn beslissing.. Spreek dan misschien af haar elke week een kaartje of brief te sturen... dan hoort ze op een toch persoonlijke manier nog wel van je en kun je haar toch een beetje bij staan doordat ze weet dat je wel aan dr denkt enzow..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:14
girl18
girl18 is offline
accepteer haar vader beslissing en ga gewoon op vakantie..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten