Ik heb dit weekend een introductiekamp van mijn studie gehad en heb daarvoor 'ineens' 40 km moeten fietsen. Met ineens bedoel ik dat ik al een hele tijd niet meer zo veel gefietst heb, sinds ik van mijn middelbare school af ben. Toen ik gisteren weer thuiskwam had ik rode uitslag met een beetje bultjes net onder mijn kont.
Ik heb in de eerste een soort uitslag gehad dat erg op krentenbaard leek op dezelfde plek, ook door het fietsen.
Ik denk dus dat ik dit weer ga krijgen want ik moet wel iedere dag fietsen dus veel rust krijgt het niet. Ik hoop er vrijdag mee naar de dokter te kunnen. (Mijn moeder moet even een afspraak maken want ik moet nog een dokter hier in de buurt zoeken.)
Ik vraag mij eigenlijk af wat het nou voor uitslag is. Want het lijkt dus op krentenbaard, maar dat is toch weer iets heel anders.
Weet iemand dit? Of heeft iemand dit ook gehad en weet je wat je er aan kan doen zodat het minder wordt/verdwijnt?
Bedankt!
Ps. Ik heb inmiddels een afspraak bij de dokter.
Laatst gewijzigd op 08-09-2008 om 09:41.
|