Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2008, 11:52
Verwijderd
Yo, weer es een vraagje van de computern00b. Spider Solitaire, je weet wel, dat spelletje uit Ontspanning onder het startmenu, heeft bij mij plotseling kuren! Het is gewoon zo'n dom patience-spelletje met kaartjes die je op elkaar moet stapelen, maar plotseling is het niet meer mogelijk om de stápels kaartjes te verplaatsen (en ja, eerder kon dat wel gewoon). Daardoor valt het spel eigenlijk niet meer te spelen.

Goed, ik dacht dat het mijn computer gewoon een beetje gek was geworden, maar nu blijkt dat de computer van mijn ouders precies hetzelfde heeft. Iemand enig idee waar dit op slaat? Een windows update die volkomen mis is gegaan?

(En ik maak er een punt van omdat het mijn SOG-spelletje is )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2008, 13:39
Koning
Koning is offline
Opties nakijken?
Oud 07-09-2008, 09:29
Verwijderd
Allang gedaan (zo'n n00b ben ik nou ook weer niet), maar er zijn alleen 'speelopties' en geen programmaopties.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2008, 20:43
ILUsion
ILUsion is offline
En eens proberen deďnstalleren en terug installeren? (Gaat via Start > Control Panel > Add/Remove Software > Windows Components en daar ergens in die hoop). Of eens op zoek gaan naar een alternatief pakket waar dat spelletje ook inzit: http://www.pysol.org/ is mijn persoonlijke favoriet (maar ik weet niet of die ook zomaar op Windows draait; maar dat wil ik desnoods allemaal eens voor je uittesten)

edit: werkt op Windows ook zoals te lezen valt op http://pygames.sourceforge.net/
Reageren

Regels voor berichten