Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bellen doen we enkel voor nuttige dingen, aangezien we samenwonen en meer dan vaak bij elkaar zijn. Smsen doen we zelden tot nooit, hooguit in situaties wanneer bellen niet mogelijk is.
Afgelopen week alleen op vakantie geweest, en toen hebben we wel dagelijks eventjes gebeld/smsje gestuurd om onze belevenissen van de dag even te delen. Mijn vriend is overigens een grotere beller dan mij, van mij hoeft het nooit zo.
|
Toen ik nog een relatie had zagen we elkaar alleen in het weekend. Reden genoeg om doordeweeks lekker te bellen. Niet elke dag, maar als we elkaar aan de telefoon hadden, konden we zo uren vol kletsen
![]() ![]() Gemiddeld hadden we om de dag contact.
|
We smsen een paar keer per dag en soms bellen we ook nog even als we elkaar niet hebben gezien. Maar dit is eigenlijk vooral sinds hij geen internet meer heeft en ik vind het gewoon fijn om wat van hem te horen/hem te spreken. En ja, het overgrote deel van de smsjes is zinloos, maar wel lief.
![]()
|
We sturen elkaar elke dag dat we elkaar niet zien wel minstens een smsje. Ik zie hem meestal in het weekend en een doordeweekse avond (vaak woensdag). Op maandagochtend ben ik dan nog bij hem en soms/vaak op vrijdag ook al en vaak bellen we dan op dinsdag en donderdag wel even als we niet msnen. We proberen toch wel elke dag iets van contact te hebben.
Ik heb een tariefplan met m'n telefoon dat ik met hem na drie minuten de rest van het uur gratis bel dus ik bel nooit voor meer dan 1,15 een uur met hem dus dat is wel erg voordelig. Hij heeft altijd belminuten over dus daar hoeven we het niet voor te laten.
|
Verwijderd
|
We spreken elkaar eigenlijk dagelijks wel even, via sms/msn/mail. Maar niet echt uitgebreid, een of twee keer in de week bellen we wat langer, we zijn niet zo'n bellers
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik bel hem wel eens op om gewoon te kletsen en dan vraagt hij "wat is er?" of "waar bel je voor?" en dan denk ik, laaaat maar.
dus heel veel bellen doen we niet. We zien elkaar al vaak genoeg ![]()
||
Citaat:
|
Wij bellen wel veel. Als ik hem niet zie dan meestal als we vermoeden dat we allebei wakker en bereikbaar zijn en dan 'savonds nog, soms maar 1 van de 2. Af en toe zinloze-ik-vind-je-lief-smsjes.
Ik bel hem denk ik iets vaker, maar het wisselt wel. Ik heb op mijn kamer wat minder te doen dan hij, dusja ![]() nu alleen niet want zijn batterij is al dagen leeg en ik heb geen zin om steeds de vriend waar hij is te bellen dat ik mn vriendje wil spreken ![]() Ik vind het wel fijn om hem even te spreken, ookal hebben we niks nuttigs te vertellen.
|
We wonen samen dus we zien elkaar elke dag. Bellen doen we dan ook bijna nooit, tenzij we iets willen weten wat niet kan wachten tot we elkaar 's avonds weer zien.
Smsen doen we af en toe, maar niet zo vaak, we hebben een beetje de e-mail daarvoor uitgevonden ![]() Als hij (of ik, maar dat is nog niet echt voorgekomen) in t buitenland zit mailen we ons helemaal suf... Minstens elke dag mail, maar vaak twee keer op een dag.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() cool is dat.
|||
Citaat:
Citaat:
Spoiler
|
Heb geen realtie, maar ik sms sneller dan dat ik bel, maar als ik bel kan ik gerust een uur of langer bellen, daar heb ik geen problemen mee. Woont ze dichtbij dan ga ik liever langs dan dat ik bel
![]()
|
bellen doen we niet want nutteloos bellen haten we allebei en daarnaast is uren lang bellen naar het buitenland veel en veel te duur en ben ik ook maar een arm studentje. Smsen doen we ook verdomd weinig. soms bij vlagen ineens miljard smsjes, maar meer dan 2 per dag zijn het er normaal niet. Daar staat wel tegenover dat we way te veel tijd doorbrengen op msn.
|
![]() |
Te veel om te noemen. Eigenlijk ben ik continu bezig.
Als mijn vriend niet antwoord binnen een paar secondes word ik ook meteen helemaal vals en ga ik bellen om hem af te blaffen. Dan biedt hij meestal wel netjes zijn excuses aan.
|
Omdat ik en mn vriend elkaar alleen in het weekend zien, zijn we aangewezen op (vooral) de mail, en de telefoon.
We mailen elke dag sowieso 1 à 2 keer. Bellen doen we om de dag, en dan meestal een uur. (vroeger belden we wel eens 3 uur maar ik kan me niet voorstellen dat dat zinvolle gesprekken waren ![]() Smsen doen we zelden, meestal als de ander weer terug naar huis gaat met de trein, om diegene een beetje te vermaken (reistijd is 2,5 uur) Ik kende een meisje die bij haar belbundel 1000 smsjes per maand kreeg, en daar had ze meestal nog niet eens genoeg aan. ![]()
|
|