Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens heb ik ook al duidelijk gemaakt aan mijn omgeving dat als zich de situatie van een slepende en uitzichtloze ziekte voordoet, ze er snel een eind aan mogen maken. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ben je niet goedkoper/beter uit als je de premie iedere maand opzijzet op een spaarrekening. Hoelang moet je dat doen om goedkoper uit te zijn?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb geen uitvaartverzekering, de meesten betalen tegenwoordig in geld uit en mijn ervaring is dat wat ze uitbetalen bij lange na niet genoeg is voor een uitvaart. Dus probeer ik zelf te sparen voor 'onverwachte uitgaven' (daar hoort dit ook wel bij op deze leeftijd). |
![]() |
||
Citaat:
kosten voor een uitvaart worden hoe dan ook eerst van je vermogen afgehaald, en is dit niet mogelijk dan komt het op kosten van de staat. (nabestaanden hebben dan ook verder weinig recht op geloof ik .. ) maar ik weet hier eerlijk gezegd gelukkig te weinig van :+
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja even serieus, je kunt altijd wel het ongelukkigste geval opzoeken, maar dat doet nog steeds niets af aan het feit dat ik geen uitvaartverzekering afsluit omdat ik dat niet nodig vind. Overigens zijn mijn ouders nu en mijn kinderen straks rijk genoeg om zelf de boel te payen. Ben het met Roos eens: als je je daar nu druk over gaat maken ben je een beetje jammer. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu is dat natuurlijk niet zozeer de reden om wel of niet een uitvaartsverzekering te nemen, maar onderschat de kosten niet die je krijgt als je plots ziek wordt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfde geldt ook voor hun verbouwing; ze verbouwden toen mijn schoonmoeder nog een beetje kon lopen. De gemeente vond de verbouwing dus niet noodzakelijk en wilde niets vergoeden. Toen de verbouwing af was, kon ze ook niet meer lopen, maar met terugwerkende kracht werd er niet gewerkt. Dat proberen ze nu nog steeds te regelen, maar heeft dus veel geld gekost. In theorie zou er vergoed moeten worden, maar de gemeente vindt telkens weer een weg om er onderuit te komen. Als het aan hun lag, lag m'n schoonmoeder nu al in een bed in de woonkamer zonder ooit nog zelfstandig op te kunnen staan. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben chronisch ziek, en ja, dan denk je dus na over dat soort dingen. En geldverspilling is dus jouw mening, geen feit.
|
![]() |
Ik ben ook al een tijd verzekerd via FBTO (FBTO Uitvaartverzekering).
Ook ervoor gekozen dat ik zekerheid heb en nabestaande niet een hoop financieel gedoe zullen krijgen. |
![]() |
|
![]() |
Ik zie hier een aantal namen voorbij komen, maar heeft iemand ervaring met deze uitvaartverzekering. Wij zijn van plan deze te nemen of kunnen we beter voor de kapitaal verzekering kiezen ?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Voor alle hooggevoelige mensen... Egoconstructie | 74 | 03-07-2010 18:18 | |
Psychologie |
Staat jouw begravenis/crematie al op papier? Verwijderd | 56 | 30-07-2007 14:33 | |
Werk, Geld & Recht |
huis kopen: bijkomende kosten Chloe Siere | 28 | 21-04-2006 21:40 | |
Drugs & Alcohol |
het grote POST HIER AL JE VERZONNEN VERHALEN topic Verwijderd | 82 | 22-12-2004 22:25 | |
Lifestyle |
Je duurste aankoop ooit Pan Am | 197 | 21-07-2004 21:11 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete somebody13 | 61 | 13-06-2002 17:43 |