Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2008, 16:12
HiddenPain
HiddenPain is offline
Ik heb al bijna 7 maanden een vriend. Ik hou echt heel erg veel van hem, maar ik heb de laatste tijd heel vaak ruzie met hem. Ik voel me daar best wel kut over. Maar nou was er gister een feest waar ik best wel veel had gedronken. En op dat feest was ook een jongen uit mijn klas die altijd met mij aan het flirten is. Hij was nog niet ontgroend en iedereen zei tegen mij dat ik hem moest ontgroenen. En toen heb ik met mn stomme kop met hem gekust. Nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen.. moet ik het aan mijn vriend vertellen of kan ik beter niks zeggen? Het probleem is ook nog eens dat de jongen waarmee ik gekust heb heel veel vrienden heeft, en iedereen er over aan het lullen is. Op school doen ze dat waarschijnlijk dus ook, en mijn vriend zit wel niet meer bij mij op school, een paar van zijn vrienden wel, dus er is grote kans dat hij er achter komt.. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen,, heeft er iemand advies??

Laatst gewijzigd op 12-10-2008 om 16:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2008, 16:52
Verwijderd
Als je de relatie wil beëindigen, moet je het vertellen. Zo niet, dan zou ik het verzwijgen en als hij erover begint, glashard ontkennen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 17:25
igfy
igfy is offline
Ik denk dat hij boos wordt als je het vertelt, maar nog bozer als hij het van iemand anders hoort. Verder bestaat er een goede kans dat het uit gaat. Als dat toch niet zo blijkt te zijn, zou ik er zelf maar eens over nadenken...
Oud 12-10-2008, 17:27
Nyawa
Als mijn vriend vreemd zou gaan zou ik het liever van hem horen dan van een ander. Ik zou het sowieso wel vertellen als ik jou was: de kans is toch al heel groot dat hij erachter komt en je hebt dan misschien nog een kansje dat hij nog met je verder wil. Als later blijkt dat je hem niet alleen bedrogen, maar ook voorgelogen hebt en je zit in een relatiedip lijkt me die kans nihil. (Alhoewel, misschien zijn er ook wel mensen die liever zouden willen dat hun partner de schijn ophoudt als degene met wie je vreemd ging niets voor je betekende, maar of hij zo is kun je zelf waarschijnlijk beter inschatten dan wij.)
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 17:32
HiddenPain
HiddenPain is offline
heej
bedankt voor jullie reacties.. ik denk dat ik het maar ga vertellen, maar wel gewoon rustig brengen enzo en ik probeer echt ervoor te zorgen dat het niet uit gaat, want ik hou echt wel heel erg veel van hem, maar ik had gewoon keiveel alcohol op enzo.. Stomme ik!
maarja.. ik hoop dat t goed komt.. maar ik vrees drvoor
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 17:37
Verwijderd
Nogmaals, als je de relatie wil behouden raad ik je uitdrukkelijk af om het te vertellen, want iedere zichzelf respecterende man zal je dumpen, tenzij er vooraf afspraken zijn gemaakt over wat "mag".
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 17:57
miekmuis
miekmuis is offline
Als iemand dat voor mij zou achter houden zou ik naar mijn idee geen relatie meer met diegene hebben om wie hij is. Ik ga er vanuit dat ik een relatie heb met iemand die tot zoiets niet in staat is, als hij dat wel is wil ik dat weten en dan kan ik dan beoordelen of ik nog een relatie met diegene wil. Maar dat is mijn mening.
Oud 12-10-2008, 18:12
HiddenPain
HiddenPain is offline
Citaat:
Als iemand dat voor mij zou achter houden zou ik naar mijn idee geen relatie meer met diegene hebben om wie hij is. Ik ga er vanuit dat ik een relatie heb met iemand die tot zoiets niet in staat is, als hij dat wel is wil ik dat weten en dan kan ik dan beoordelen of ik nog een relatie met diegene wil. Maar dat is mijn mening.
jaa vind ik ook wel.. ik zou normaal ook echt niet zoiets doen maar ik had een kutmoment.. ik denk dat het beter is om het te vertellen want hij hoort het toch wel.. weetje hoe focking veel mensen het weten.. En ik kan het ook heel goed voorstellen als hij niet meer verder met mij wil, maar ik wil hem eigenlijk niet kwijt. hij heeft wel een keer gezegd dat hij het niet gelijk uit zou maken als ik met iemand anders zou kussen, maar dat was alleen maar ik theorie, en dit is echt..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 19:18
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik denk dat hij boos wordt als je het vertelt, maar nog bozer als hij het van iemand anders hoort. Verder bestaat er een goede kans dat het uit gaat. Als dat toch niet zo blijkt te zijn, zou ik er zelf maar eens over nadenken...
Dit ja.

En zoenen binnen een relatie met een ander is voor mij sowieso exit, of je het nu vertelt of het via via te weten komt. En erover liegen maakt het alleen maar erger, want dan schaad je het vertrouwen nog meer.
Oud 13-10-2008, 10:15
HiddenPain
HiddenPain is offline
Ik heb het hem verteld. Hij zei dat hij wel heel teleurgesteld was in mij maar dat hij mij ook echt niet kwijt wou. En hij zei dat als ik het nog een keer zou doen het gelijk over zou zijn, maar dat hij me nu nog een kans geeft, omdat hij weet dat ik niet zo ben. Ik ben zoo blij.. Ik heb er nog steeds superveel spijt van, maar ik heb mijn schatje in ieder geval nog ^^
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 10:28
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Tijd voor goedmaakseks...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 18:05
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ik heb het hem verteld. Hij zei dat hij wel heel teleurgesteld was in mij maar dat hij mij ook echt niet kwijt wou. En hij zei dat als ik het nog een keer zou doen het gelijk over zou zijn, maar dat hij me nu nog een kans geeft, omdat hij weet dat ik niet zo ben. Ik ben zoo blij.. Ik heb er nog steeds superveel spijt van, maar ik heb mijn schatje in ieder geval nog ^^
wat knap dat je het verteld hebt. En nu niet langer ruzie meer maken!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 19:27
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
Nogmaals, als je de relatie wil behouden raad ik je uitdrukkelijk af om het te vertellen, want iedere zichzelf respecterende man zal je dumpen, tenzij er vooraf afspraken zijn gemaakt over wat "mag".
Vertrouwen is toch een belangrijk deel in een relatie. Hoe kan je nu iemand vertrouwen als diegene iets verzwijgt?
Oud 13-10-2008, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Vertrouwen is toch een belangrijk deel in een relatie. Hoe kan je nu iemand vertrouwen als diegene iets verzwijgt?
Simpel, door dat niet te weten.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 22:32
HiddenPain
HiddenPain is offline
haha.. nou is het weer goed tussen ons.. en zeker weten geen ruzie meer.. ten minste de komende paar maanden niet xD! en ik doe nooit meer zoiets stoms
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten