Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ot. je bent 12... maar kom, ik snap wel dat je samen in 1 kamer wil slapen maar als het niet mag, ga je er vrede mee moeten sluiten.
|
![]() |
tja
![]() ![]() maar ook gwn op de logeer kamer (was de ook meteen de laatste keer dat we gescheiden bleven logeren ![]() het was meer als grap gevraagd aan m'n ouders xD had echt niet verwacht dat het zou mogen ![]()
|
15 en 12 is nogal een verschil. Net zoals 15 en 18 nogal een verschil is. Je bent gewoon echt anders op je 12de, zowel als wat je wil in je leven en van een ander, en de rol die je ouders spelen in je leven.
OT: Je moet er vrede mee hebben. Je bent 12 en je ouders zijn de baas. Als je wil dat je ouders je vertrouwen, laat dan door andere dingen zien dat je dat vertrouwen waard bent!
|
Toen ik 12 was dácht ik nog niet eens aan vriendjes, laat staan aan samen slapen! Waarom wil je dat? Wil je seks hebben? Wil je alleen gewoon bij haar zijn? Ik zou sowieso in jouw geval niet eens toestaan dat er iemand bleef slapen. Je bent veel te jong!
||
Citaat:
![]() Wees dus blij dat ze van je ouders wel mag blijven slapen, al is het in de logeerkamer. Een zeer mooie oplossing voor iemand van jouw leeftijd, als je het mij vraagt ![]()
|
Vrij bizar hoe mensen hierop reageren. Door te zeggen dat 12 te jong is om seks te hebben, maar dat het heus ook wel overdag kan.
Dat terwijl de TS het heeft over samen slapen, hij zegt zelf niet van plan te zijn seks te hebben. Aan de ene kant wordt samen slapen belachelijk gevonden en tegelijkertijd wordt hem aangeraden overdag seks met haar te hebben. ![]()
|
Verwijderd
|
Sja, ik vind het ook onredelijk van die ouders. Kom op zeg, laat die kinderen toch lekker blij bij elkaar slapen zonder die strenge kutregeltjes. Panische ouders die bang zijn dat hun 12-jarige kind ontspoort of meteen al seks wil, en daarom maar dit soort dingen verzinnen, zijn echt verschrikkelijk.
Edit: nog erger is trouwens dat forumers hier de ouders nog gelijk gaan geven. Hoe kun je zo ouderwets denken? Dat twee kinderen met elkaar op een kamer slapen wil écht niet betekenen dat ze er meteen op los gaan neuken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kom op, wat is er nou leuker dan met z'n tweeen op een kamer liggen en giebelen tot je dr bij neer valt? daar hoeft toch geen eens seks aan te pas te komen.. Vind het een beete zuur dat de helft van jullie denkt dat wanneer je samen met elkaar op een kamer ligt, er meteen geneukt wordt. Die gozer is 12 en daar waarschijnlijk niet eens mee bezig..
Ohja, @TS: Je oudrs ervan proberen te overtuigen dat je echt geen wilde seksfeestjes gaat houden tijdens zo'n logeerpartijtje. Misschien vinden ze het over een paar maandjes wel goed dat jullie op de zelfde kamer slapen ![]() Laatst gewijzigd op 24-06-2008 om 09:24. |
![]() |
|
De pest is dat je ouders (zeker wanneer je 12 bent) nog een boel over je te vertellen hebben. Maar goed, als je het op de juiste manier brengt, kun je ze vast zover krijgen dat jullie met z'n tweeën op één kamer mogen. Het gaat om een logeerpartijtje, er komt een vriendinnetje logeren. Punt. Gewoon gezellig, niet meer dan dat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ook al zegt hij dat hij niets van plan is, misschien dat zijn ouders gewoon grenzen stellen. Stel dat ze nu wel bij elkaar mogen slapen. Over 2 jaar komtie weer thuis met dezelfde vraag, maar dan is hij hoogstwaarschijnlijk niet meer in de leeftijd om niets te willen doen. Ik kan me voorstellen dat zn ouders dat nog even willen tegenhouden dan. Dan kunnen ze moeilijk zeggen dat t dan niet meer mag terwijl hij op zn twaalfde al wel een vriendin in zn kamer had slapen. En ja sexen kan overal, maar dit even uit de ouders point of view. ![]() @OT: Ik denk dat je gewoon de regels van je ouders moet accepteren. Het kan er ook mee te maken heb ze haar nog niet genoeg kennen. Mijn ouders wilden zelf mijn vriendje(s) ook wat langer kennen voordat hij bleef slapen. |
![]() |
|
Ik ben 21, heb al een dik jaar en een half een vriend en wij mogen ook nog steeds niet samen slapen
![]() Dus, je gaat het maar moeten accepteren ![]() |
![]() |
|
Oh, trouwens, toen ik 18 was, was ik met mijn beste vriend (die homo is, mijn ouders wisten dit) en zijn moeder een weekendje naar Parijs gegaan. Mijn vader heeft mij toen verboden om met mijn beste vriend op dezelfde kamer te slapen. Hij vond dat dat niet "gepast" was dat een meisje en een jongen die niet getrouwd waren in dezelfde kamer sliepen. (dus heeft bij hen eigenlijk niets met seks te maken...gewoon uit principe)
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens geen idee hoe ik het zou doen hoor, als mijn toekomstige zoon/dochter van 12 vraagt of het goed is dat zijn/haar vriendinnetje/vriendje komt slapen.
||
Citaat:
Mijn ouders waren eerst net als de jouwe maar ik heb er heel lang op los gediscussieerd en uiteindelijk gewonnen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ahem. Sorry, verder zijn ze vast heel lief ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Meid, je bent 21! Een volwassen vrouw! Ik zou een videofilmpje maken en naar ze opsturen, getiteld: "probeer jezelf nu nog maar eens voor de gek te houden"
|
Ik vind 12 ook erg jong hoor. Ik ben eind 20 en nogsteeds maagd. Ben dan ook ontzettend jaloers dat je op zo'n jonge leeftijd al initimiteit mag ervaren enzo. Maar ik ga het je niet afraden. Studies wijzen uit dat intimiteit en liefde en seks erg belangrijk zijn en heilzaam. de 'armen' sterven eenzaam en eerder. dus seks is gezond. Ik zit zelf met mn lichaam. Aan de andere kant. Er zijn genoeg mogelijkheden om seks te bedrijven op andere plaatsen denk ik, als het je niet alleen te doen is om het samen slapen. Je moet het alleen effe in de de gaten hebben dnek' veel plezier met uitvogelen. Op je 12e heb je nu al meer ervaring dan ik op mn 29e.
Laatst gewijzigd op 26-06-2008 om 06:07. Reden: nvt op topic |
![]() |
||
Citaat:
Op het principe "onder MIJN dak word niet gesekst" misschien? Ergens netjes, want wat ze op haar eigen kamer doet moet ze zelf weten, dat is niet de verantwoordelijkheid meer van haar ouders (volgens mij zien ze het zo) en ergens hypocriet, zolang het maar niet onder hun dak gebeurd...
|
Ik ben 16 en als mijn vriendin komt slapen laat mijn moeder ons geen second alleen of ze komt was in mn kasten leggen oid. en dat is vréselijk irritant!
![]() OT: Dus, moest ik jou ouder zijn zou ik je dit wel toelaten. Maar ik zou je toch wel een condoom ofzoiets meegeven zonder een genant gesprek te voeren met je kind ( Ik neem aan dat dit vroeg of laat toch zal gebeuren, kan héél los of zoals in amerikaanse tiener soaps enorm dramatisch en genant.. maar whatever ) Als dit niet mag van je ouders dan kan je daar in feite niet al teveel aan doen. Wat je wel kan doen is met dit mooie weer een tent in je tuin zetten en ze daar in uitnodigen kun je ook leuke dingen doen samen én je zit alleen waar niemand je stoort ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: als het alleen gaat om samen slapen en 'giebelen', nodig nog een vriendje/vriendinnetje uit. Ervan uitgaande dat je ouders dan niet denken dat jullie trio's gaan hebben kunnen ze er dan weinig op tegen hebben. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, Meatball; als jullie bij elkaar willen logeren, is op twee kamers dan niet al beter dan helemaal niets? Ik zou dat gewoon eens proberen, als je ouders zien hoe jullie samen doen, dan zullen ze ook wel inzien dat er 's nachts niets gaat gebeuren. Je kan het ze ook vertellen, natuurlijk. Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel schattig, 12 en dan praten over een 'relatie'. Toen ik 12 was, was dat nog verkering.
![]() Mijn ouders hebben het in het begin (als in: de eerste twee, drie weken) ook tegengehouden dat ik bij mijn vriendje sliep. Totdat ik daar een keer in slaap ben gevallen en am half 7 smorgens wakker werd. De week erna mocht ik blijven slapen en de week daarna zei mijn moeder: 'Ja, jullie blijven nou bij elkaar slapen enzo, en het zal wel niet zo zijn dat jullie braaf naast elkaar blijven liggen, of wel?' 'Uhm. Nee.' Het leek alsof ze zich er bij neer hadden gelegd dat er nou eenmaal gesekst (wat een stom woord!) werd en besloten: 'Ja, dan kunnen ze het beter in bed doen dan ergens in de bosjes.' Verder zou het van de personen afhangen. Als ik een dochtertje zou hebben als mijn zusje, zou ik dat geen probleem vinden. Ze is dn wel 14, maar nog kinderlijk, totaal niet bezig met seks. Ze is natuurlijk wel van het een en ander op de hoogte (dankzij drie oudere zussen!), maar vorig jaar vroeg ze me nog: 'Is het niet vies om met iemand te zoenen?' Als ik een (sorry voor de bewoording) kindsletje zou hebben, zou ik dat zeker tegenhouden. Omdat ik er dan niet van op aan zou kunnen dat er niks gebeurd(T?) en ik 12 simpelweg nog te jong vind. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 26-06-2008 om 23:05. Reden: Fuck you x-spekkie blijf van mn reacties af |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
@Ts: Ik zie eigenlijk ook niet echt in waarom je samen moeten zou moeten slapen. Wees blij dat ze mag blijven slapen. Denk aan wat je hebt en niet aan wat je niet hebt. Jouw ouders zijn nog heel tolerant vergeleken met veel andere ouders. @Hulk: het principe onder MIJN dak wordt niet gesekst is zo raar nog niet hoor. Bedenk maar hoeveel mensen denken van: onder mijn dak wordt niet gerookt/drugs gebruikt/gevloekt/met schoenen aan gelopen. Eigenlijk komt het allemaal op hetzelfde neer. Mensen willen niet dat het gebeurt maar de enige plek waar ze zulke dingen kunnen bepalen is onder hun eigen dak. Zo mag er onder mijn dak niet over WoW gepraat worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En idd zoals Prue Halliwell zegt: "onder mijn dak wordt niet gesekst" (of toch in ieder geval niet voordat ik getrouwd ben...) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Excuses dat ik na lange tijd dit topic weer naar boven haal, maar ik zit opnieuw met een probleem.
Mijn vriendin en ik zijn na een tijd steeds verder te gaan, en uiteindelijk kwam het 2 dagen terug tot wat ontdekken en een beetje aftrekken en vingeren.. Hier hebben we uitvoerig over gesproken tijdens onze sms'jes.. Toen ik gisteren naar mijn vader was en mijn mobiel vergat, is mijn moeder (zonder mijn toestemming uiteraard) mijn sms'jes gaan lezen. Toen ik 's avonds thuiskwam was ze woedend en heeft ze me gedwongen het uit te maken.. We mogen niet meer afspreken etc. Ze vindt mijn vriendin een probleemkind en zegt dat ze niet goed voor me is.. Wat te doen? |
![]() |
||
Citaat:
Verder moet je gewoon met je ouders er over gaan praten. Je bent 12, dat betekend dat je nog echt aan je ouders verbonden bent. Zij hebben nou eenmaal zeggenschap over je leven, hoe gemeen dat ook kan lijken. Als je wil dat je nog terug mag naar je vriendin, dan moet je er voor zorgen dat je toestemming krijgt van je ouders (stiekum doen helpt daar niet bij). Ik snap ergens de reactie van je moeder best wel, want je bent pas 12. Vrijheid krijg je door vertrouwen. Als je ouders je bepaalde dingen toevertrouwen, zullen ze je de vrijheid geven om daar zelf over te beslissen. Zorg dat jij dat vertrouwen kan wekken en slurp nu maar even op dat je moeder je vriendin van je weg houdt. En hetzelfde geldt voor je vriendin. Die moet ook het vertrouwen van je moeder winnen, maar dat zal erg moeilijk zijn. Ik zou voornamelijk eerst eens even afwachten. Je moeder was waarschijnlijk gewoon boos en bezorgd toen ze die SMSjes las (ik kan het me heel goed voorstellen, want veel kinderen van jouw leeftijd zijn nogal onnozel). Ik denk dat ze misschien over een paar dagen wel is bijgedraaid.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ze praten slecht over mijn vriendin Merle1997 | 11 | 25-11-2015 19:25 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:21 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:19 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 15:33 | |
Liefde & Relatie |
vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt Jij-Jij | 123 | 30-06-2003 14:15 |