Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2008, 15:06
Verwijderd
Hallo.
Ik ben Natascha, woon in België, 16 jaar, zit in het vijfde middelbaar en doe economie moderne talen. Aangezien mij dit niet interesseert wil ik later als ik hogeschool of universiteit doe iets anders doen. Mijn interesse gaat uit naar kunst. Ik teken enorm graag.
Maar nu is mijn vraag: welke mogelijkheden zijn er zo allemaal als je iets wil doen met tekenen? En wat kan je er nadien mee (welke beroepen kan je later uitoefenen met welk diploma)?
Ik weet echt niets over al die richtingen. Iemand raadde me aan om reclame te gaan doen, maar ik weet het nog niet met zekerheid. Ik wil eerst weten wat er allemaal is.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2008, 17:40
Leeghoofd
Leeghoofd is offline
Misschien is het handig om eerst eens een kijkje te gaan nemen op de sites van de hogescholen en uniefs. (en eventueel contact mee op te nemen)
Verder is het misschien ook verstandig om naar de SID-ins te gaan (studie-informatiedagen die door heel België worden georganiseerd). Daar kunnen ze je ook informatie geven betreft de verschillende mogelijkheden in de kunst.
Oud 19-09-2008, 15:34
Verwijderd
Op sites heb ik al gekeken, maar ik vind die niet altijd even duidelijk en voldoende info bevatten.
Bedeankt voor de informatie. Die informatiedagen lijken me nog een goed idee
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 20:10
Leeghoofd
Leeghoofd is offline
Anders zou je gewoon langs moeten gaan bij de scholen (ligt aan waar je woont) of ze contacteren per mail of telefoon. Ze kunnen je zeker meer uitleg geven
Reageren

Regels voor berichten