Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn vriend en ik woonden eerst ook ongeveer 200 km uit elkaar. Ging goed, en na ruim 3 jaar besloten om samen te gaan wonen. En ook dat gaat alweer ruim 2 jaar goed.
![]() Dus als je er alletwee voor gaat is het geen probleem, alleen je moet er wel rekening mee houden dat je niet even spontaan langs kan gaan. (en dat kan soms best moeilijk zijn!) |
![]() |
|
![]() |
& trouwes fijn dak tog nog verhalen lees over mensen bij wie het wel is gelukt, en die nu heel gelukkig zijn met elkaar. natuurlijk bepaald de afstand, mijn instelling, zijn instelling ook veel. maar ik denk, dat als het zo blijft zoals het nu is, het nog lang goed kan gaan. ik ben nooit iemand geweest die elke dag bij haar vriend wilde zijn. natuurlijk wel vaak, maar niet van dat impulsieve gedrag, als even langswippen. hij heeft zijn studie ik heb mijn studie. verder ben ik intensief bezig met myn hobby muziek en om daar later verder aan te gaan studeren. we hebben het allebei dus erg druk dus is het niet erg als we elkaar een tijdje niet zien.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |