Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2008, 14:54
LoveYouToo
LoveYouToo is offline
Zouden jullie denken dat een relatie aangaan met iemand die 200 kilometer verderop woont, wel heeeeeel erg leuk is en 5 jaar ouder mogelijk is?
Ik hoop van wel natuurlijk, maar ik zou graag willen weten hoe anderen daar tegnover staan
Nou ik hoor het wel.

Had ik al gezegd dat hij een Hele Leuke Jongen is?

xxx LoveYouToo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2008, 15:04
RedRibbon
RedRibbon is offline
5 jaar ouder lijkt me geen probleem. Als jullie gewoon goed met elkaar kunnen opschieten en van elkaar houden, waarom niet?
En afstand, tsja, ik heb eens een vriend gehad die 3 uur in de trein zat om mij te zien.
Is dus maar net wat je zelf wilt! En als hij zo leuk is, ga er gewoon voor
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 15:07
Iduna
Iduna is offline
Hoe oud ben je eigenlijk?
Als je er allebei tijd, moeite (en als je geen OVkaart hebt ook geld) in willen steken, dan is het wel mogelijk.

Laatst gewijzigd op 29-09-2008 om 15:27.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 15:17
Delius
Delius is offline
In eerste instantie zou ik zeggen: Nee, dat is onmogelijk.

Maaar aangezien het een Hele Leuke Jongen is: Natuurlijk is het mogelijk!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 15:21
Verwijderd
Ga er gewoon voor, als 't niet werkt, merk je dat vanzelf wel. Als je 't niet probeert, zul je nooit weten of 't gewerkt zou hebben...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 18:33
Verwijderd
Ik heb zelf 2 jaar een relatie gehad met iemand die 250km verderop woonde, dus ja, het is mogelijk. Wat het leeftijdsverschil betreft lijkt het me alleen maar handig dat hij 5 jaar ouder is, omdat hij daardoor waarschijnlijk wat meer geld of een OV-jaarkaart heeft, en met zulke afstanden regelmatig treinen gaat toch wel in de papieren lopen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 18:53
Lorelei
Lorelei is offline
Mijn vriend woont 3000km verderop. Kan best. Is niet leuk.
Oud 29-09-2008, 18:54
cenerentola
cenerentola is offline
Ik denk niet dat zo;n relatie mogelijk. Als je elkaar wilt zien dan moet je een boel plannen. Als je je rot voelt en je wilt de ander zien, dan kan dat niet meteen. Ik zou er niet aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 12:06
metallica
metallica is offline
Als je een OV hebt is dat reizen goed te doen hoor. Al moet ik zeggen dat ik het niet zou trekken om een vriend te hebben die een stuk verder weg woont. Dat merk ik nu al, maar gelukkig is het bij ons maar voor hooguit een maand of vier Maar er zijn genoeg mensen die dat wel kunnen, dus dat moet je voor jezelf overwegen. En vijf jaar leeftijdsverschil is bijna niets, dus daar zou ik me helemaal niet druk over maken als ik jou was.
Oud 30-09-2008, 16:10
Verwijderd
Hoe oud ben jij? Verder vind ik dat het helemaal van de situatie en jullie persoonlijkheid. Zelf heb ik een jongen van tien jaar ouder en 200 km verderop laten lopen, omdat we allebei wisten dat het niet werkte. Nu niet. En ach. Als je elkaar over tien jaar tegenkomt en je denkt dan nog steeds: 'Tering, hij/zij is leuk!', kun je het dan proberen. Tenminste, dat was bij ons het geval.
Ahum. Wat ik wilde zeggen is dat dat van een heleboel dingen afhangt en ik het moeilijk vind om dat zomaar even te zeggen over anderen die ik niet ken. Daarnaast kan hier niemand voor je die beslissing nemen, dat zullen jullie met z'n 2en moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 17:00
I C U
I C U is offline
Wat SA zegt. Het kan werken, maar je moet er wel voor willen gaan enneh, tja, het zal soms echt moeilijk zijn. Je bent niet één twee drie bij elkaar. Voordeel is dat je wel de tijd hebt voor andere dingen, maar ja.

Als hij ook wil, waarom niet?
Oud 30-09-2008, 19:33
Lorelei
Lorelei is offline
Nou ja.. ik denk dat "Heel errug leuk" niet goed genoeg is. Je moet bij wijze van spreken niet kunnen leven met het idee dat je niet samen zou zijn.. dan is zo'n afstand prima te doen. Maar er lopen zoveel "Heel errug leuke" jongens rond, ook wel dichter bij huis.

Maar als het gaat om of het kan of niet.. ja, het kan wel. Als je allebei maar graag genoeg wil.
Oud 30-09-2008, 22:22
Signy
Signy is offline
als je het aan mij vraagt heb je de verkeerde voor je, het is net uit tussen mij en mn vriend (hij is 4,5 jaar ouder en woont ruim 200 km verderop, en ohja, hij's erg leuk).
Oud 01-10-2008, 09:39
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Mijn vriend is 6 jaar ouder en woont ook 250km van mij vandaan en het gaat nu 3,5 jaar goed. Maar dan heb ik wel (nog) OV en een flexibele studie. Als we alletwee een vaste baan gehad hadden toen we elkaar ontmoetten, had het niet gekund.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 01:46
WolterB
WolterB is offline
Alles is mogelijk, zo lang je er allebei maar voor wilt gaan.
Oud 02-10-2008, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Alles is mogelijk, zo lang je er allebei maar voor wilt gaan.
dit dus.
Ik heb een vriend (niet mijn vriend) die op bijna 4 uur treinen hier vandaan woont, 290 kilometer met de auto. Wij zien elkaar al niet veel omdat we beiden enorm druk zijn met studie en ik ben nu druk bezig met werk zoeken. Hij is 4 jaar ouder als dat ik ben, maar dat staat onze vriendschap niet in de weg.
Je moet er allebei aan willen werken, of het nu vriendschap of relatie is. Bij ons gaat het goed, maar stel dat het om een relatie zou gaan dan denk ik niet dat ik het zou kunnen, ik wil spontaan op bezoek kunnen gaan, en niet eerst 4 uur moeten reizen. Heb nu soms al moeite met het uurtje dat ik nu moet reizen om mijn vriend te zien.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2008, 10:59
Verwijderd
Wij hadden een afstand van 4 uur (met trein) en 10 jaar in leeftijd. Het was niet makkelijk, maar uiteindelijk zat ik in mijn vakanties bij hem en zagen we elkaar twee weekenden per maand. Na twee jaar heen-en-weer reizen zijn we gaan samenwonen
Met citaat reageren
Oud 04-10-2008, 10:30
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Mijn vriend en ik woonden eerst ook ongeveer 200 km uit elkaar. Ging goed, en na ruim 3 jaar besloten om samen te gaan wonen. En ook dat gaat alweer ruim 2 jaar goed.

Dus als je er alletwee voor gaat is het geen probleem, alleen je moet er wel rekening mee houden dat je niet even spontaan langs kan gaan. (en dat kan soms best moeilijk zijn!)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2008, 12:13
LoveYouToo
LoveYouToo is offline
ik ben nu 15 hij 20
khoop dat t wel gaat werken
hij komt dit weekend richting hier ofzo
nouja we zien na dat weekend wel verder...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2008, 12:15
LoveYouToo
LoveYouToo is offline
nou we willen heus wel allebei erg graag hoor.
maar t gaat ons meer om de afstand
en dan zijn er natuurlijk ook nog myn ouders
die van hem hebben er natuurlijk niet zoveel problemen mee hij is zo goed als volwassen
maarja, we zullen zien of t iets word
Met citaat reageren
Oud 04-10-2008, 12:21
LoveYouToo
LoveYouToo is offline
& trouwes fijn dak tog nog verhalen lees over mensen bij wie het wel is gelukt, en die nu heel gelukkig zijn met elkaar. natuurlijk bepaald de afstand, mijn instelling, zijn instelling ook veel. maar ik denk, dat als het zo blijft zoals het nu is, het nog lang goed kan gaan. ik ben nooit iemand geweest die elke dag bij haar vriend wilde zijn. natuurlijk wel vaak, maar niet van dat impulsieve gedrag, als even langswippen. hij heeft zijn studie ik heb mijn studie. verder ben ik intensief bezig met myn hobby muziek en om daar later verder aan te gaan studeren. we hebben het allebei dus erg druk dus is het niet erg als we elkaar een tijdje niet zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten