![]() |
|
Hallo.
Voor school zou ik graag een nieuwe laptop kopen. De winkel raadde mij deze laptop aan http://="http://www.fujitsu-siemens...._xa_3530.html" TECHNISCHE SPECIFICATIES - AMILO NOTEBOOK XA 3530 -AMD dual-core mobiele processortechnologie van de volgende generatie authentiek Windows Vista® Home Premium -17” WXGA+-beeldscherm met BilliantView-technologie -Grafische kaart ATI Mobility Radeon™ HD 3650 Hybrid (512 MB GDDR3) -ATI Radeon™ HD 3200 (gedeeld geheugen) -ATI PowerXpress™-technologie -Harde schijfcapaciteiten van 250 of 320 or 320 GB; -Optionele dubbele HDD met Raid 0/1-functie en een schijfcapaciteit van 500 of 640 GB -Tot 4 GB geheugen* -Geïntegreerde SATA SuperMulti-formaat DVD-brander (met double layer-ondersteuning) -AMILOcam (1,3 megapixels, “low-light”-technologie) en digitale array-microfoon voor videochatten -Geïntegreerde WLAN, LAN (10/100/1000), Bluetooth® 2.1 -interfaces: HDMI, VGA, eSATA, USB 2.0, IEEE1394, ExpressCard, S/PDIF, 15-in-1-kaartlezer, CIR -Speciale kenmerken: fluistermodusfunctie, morsbestendig toetsenbord, geïntegreerde afstandsbediening, multimedia LightTouch™-balk -Gewicht: 3,6 kg -Opties: Blu-ray Disc™-station, geïntegreerde hybride DVB-T/analoge TV-tuner Is dit een goede laptop volgens jullie? Groetjes, Charlyn |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Dell laptops zijn goed, en HP laptops ook.
Ik ga zelf een HP kopen, via dixons.nl Bij de aanschaf van een laptop moet je goed kijken naar wat je er mee wil doen. Is het alleen voor internetten en office enzo? Of wil je er ook games op kunnen spelen? Als je er films op gaat kijken is een 17" scherm wel ideaal, maar als je het makkelijk vind om je laptop mee te nemen kun je beter voor een 13" of 15,4" scherm kiezen.
|
Verwijderd
|
Wat King al zei, de Amilo serie moet je gewoon nooit kopen. Regelrechte bagger en ook nog eens trager dan laptops van de concurrentie, met dezelfde specificaties.
Afhankelijk van je budget zou je kunnen kijken naar een Sony Vaio (maar die zijn over het algemeen genomen wat duurder dan andere merken), een Toshiba (eigenlijk altijd wel goed), een HP (enkel HP, géén HP Compaq ivm kwaliteit), een Dell (ook prima spul) of een Lenovo (was vroeger IBM). |
![]() |
|
zelf ben ik fulltime verkoper in een kantoorgroothandel. een groot deel van mijn verkoop is notebooks. Mijn persoonlijke mening:
-ga niet voor acer: slechte, SLECHTE service. -Fujitsu siemens: is inderdaad oké.. -Voor Toshiba betaal je veel voor merknaampje. -HP = altijd wel goed, alleen soms beetje langdurig bij reparaties. -Compaq ook altijd goed (onderdeel van HP) Stiekem even aanprijzen: ik heb nog een bijna nieuwe te koop. bij interesse mag je mailen. (als dit niet mag, excuus, dan mag dit verwijderd worden :-)) |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
BTW terugvragen als student? ScrewGravity | 22 | 23-03-2013 00:45 | |
Software & Hardware |
Aankoop Nieuwe Laptop LaConfiture | 1 | 08-09-2008 11:03 | |
Software & Hardware |
aankoop laptop zoemzoem | 11 | 09-12-2007 17:53 | |
Software & Hardware |
Laptop uitgezocht, maar welke garantie(uitbreiding)? Verwijderd | 1 | 04-08-2007 18:24 | |
Algemene schoolzaken |
Heb ik een laptop nodig? CheloKabab | 49 | 14-08-2006 11:28 | |
Werk, Geld & Recht |
laptopverzekering Verwijderd | 9 | 05-09-2004 19:23 |