Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Je bent zeker niet geobsedeerd.. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er zo bang voor bent.. Praat je hier wel over met je vriend? Want dat lijkt me wel beter. Hij kan je dan namelijk vertellen dat het onzin is enzo..
Dat hij opnieuw wat met je is begonnen en dat nu al bijna 2x zo lang is als de eerste keer lijkt me toch wel heel wat te zeggen hoor.... Waarom heeft hij het de eerste keer uitgemaakt dan eigenlijk? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus een reden geven is onzin.. Ik heb het met mn vriend uitgemaakt, en dat lag absoluut niet aan hem.. Hij is niks verandert of wat dan ook, dus hij heeft me op geen enkele manier een reden gegeven waar hij zelf invloed op had |
![]() |
||
Citaat:
Zo is er niets mis met augurk, en ook niet met slagroom. Maar de combinatie moet ik toch niet echt aan denken. ![]() Overigens, je zult er altijd rekening mee moeten houden dat het uit kan gaan. De kans dat je op je 16e met de liefde van je leven samen bent is statistisch gezien niet gigantisch. Misschien maak jij het volgend jaar wel uit, omdat je een jaar naar Amerika wilt voor je studie ofzo. Je weet nooit hoe het gaat lopen, en dat moet je gewoon voor lief nemen. Het leven zit vol onzekerheden. Alleen onzekere mensen zoeken naar zekerheden!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Licht in het hoofd, angst, stress. OnderkofferMe | 5 | 06-10-2013 17:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het geluid van kerkklokken in mijn hoofd Flip! | 14 | 26-05-2006 02:56 | |
Verhalen & Gedichten |