Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als jij hoi zegt en hij zegt hoi terug, zeg dan eens "hoe gaat het" en dan zegt hij waarschijnlijk "goed met jou" en dan zeg je "ja met mij ook, heb je nog iets leuks gedaan dit weekend" en misschien zegt hij dan wel "ja ben wezen stappen" en dan zeg jij bijvoorbeeld "ohja waar dan" of hij zegt "nee was niks aan" en dan zeg jij bijvoorbeeld "och hemeltje hoe kwam dat nou" en voor je het weet ben je met hem aan het praten. En als je dat dan vaker doet. Dan gaat hij je misschien wel leuk vinden.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar kan t proberen natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is een spelletje, maar dat moet je zelf leren spelen er zijn wel wat tips maar wat werkt is per persoon anders, humor en interesse werkt meestal goed, zo niet helaas.
||
![]() |
Citaat:
(ik vind trouwns ook een andere jongen leuk, die ken ik al langer, en nu doet ie opeens veel liever tegen mij, wt nu??) Laatst gewijzigd op 21-10-2008 om 07:13. |
![]() |
|
Wat je volgens mij het beste kan doen is zo min mogelijk 'versieren' en zo veel mogelijk jezelf zijn. Ik denk dat als je dat doet, je die jongen echt wel kan overtuigen dat je hem leuk vind. En zo niet, dan kan je altijd via vriendinnen hints laten vallen bij hem.
Daarnaast moet je je wel realiseren dat op jouw leeftijd de jongens vaak nog wat 'jonger' zijn. Dingen waar jij je mee bezig houdt kunnen misschien voor hem nog wel een jaar of 2 te vroeg zijn.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() "Zo, ben jij nou Kamiel! Daar heeft Lize het altijd over! Die is echt verlieft op jou, niet te geloven!" (of hoe dat tegenwoordig ook gezegd wordt ![]() Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd zoeke1 | 7 | 25-07-2015 21:10 | |
Liefde & Relatie |
Zo verliefd op hem Verwijderd | 8 | 28-02-2008 14:16 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd.. Of toch niet? bamboocha | 31 | 08-07-2007 19:09 | |
Liefde & Relatie |