Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2008, 08:42
verlegenmeisje1
verlegenmeisje1 is offline
ik ben verlieft op een jongen...
ik weet niet of hij mij leuk vind, alleen hij is niet verlegen en heel brutaal... ik zit niet bij m in de klas, alleen wel op school... als hij langs loopt zegt ie nooit wat, behalve als ik overdreven duidelijk hoi zeg. hij is echt niet verlegen zoals ik a l zei, en durft vanalles(brutaal zijn tegen leraren enzo) vind hij me leuk??

en hoe laatik hem merken dat ik hem leuk vind??

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2008, 09:10
No Soup For You
No Soup For You is offline
schrijf een briefje, en laat een vriendin hem dat geven. daarin staat dat je hem leuk vind, en dat je verkering met hem wilt. hij moet dan ja of nee omcirkelen. en het briefje weer via je vriendin aan jou doen retourneren. daarna kan jij lezen of hij je wil. wil hij, dan zijn jullie nu "op elkaar" en hebben jullie "iets". je kan hem dan claimen als je wilt. of je kan elkaar een kusje op de wang, of zelfs op de mond geven, als je durft.

of je zegt het gewoon.
Oud 12-10-2008, 11:44
WolterB
WolterB is offline
Als je nooit meer tegen hem hebt gezegd dan hoi, denk ik dat je eerst eens wat meer met hem moet praten voordat je echt weet of hij je interessant vindt
Oud 18-10-2008, 08:54
verlegenmeisje1
maar ik praatte wel met hem hoor, en ik ´ken´ hem ook en hij weet best wie ik ben, dus...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2008, 09:10
Verwijderd
Citaat:
schrijf een briefje, en laat een vriendin hem dat geven. daarin staat dat je hem leuk vind, en dat je verkering met hem wilt. hij moet dan ja of nee omcirkelen. en het briefje weer via je vriendin aan jou doen retourneren. daarna kan jij lezen of hij je wil. wil hij, dan zijn jullie nu "op elkaar" en hebben jullie "iets". je kan hem dan claimen als je wilt. of je kan elkaar een kusje op de wang, of zelfs op de mond geven, als je durft.

of je zegt het gewoon.
hahaha, lol @ eerste alinea
Met citaat reageren
Oud 18-10-2008, 11:25
verlegenmeisje1
maar wie heeft nuttige tips??
Met citaat reageren
Oud 18-10-2008, 11:39
verlegenmeisje1
en hoe val je op bij een jongen, en hoe versier je een jongen?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2008, 13:22
Toast
Toast is offline
Blijf jezelf.
Uhm spreek eens meer met hem
Spreek mss eens af met hem en nog een paar anderen
? Mss dat dit helpt , zo kan hij je al beter leren kennen en jij hem
Oud 18-10-2008, 14:25
blablatje
blablatje is offline
Als jij hoi zegt en hij zegt hoi terug, zeg dan eens "hoe gaat het" en dan zegt hij waarschijnlijk "goed met jou" en dan zeg je "ja met mij ook, heb je nog iets leuks gedaan dit weekend" en misschien zegt hij dan wel "ja ben wezen stappen" en dan zeg jij bijvoorbeeld "ohja waar dan" of hij zegt "nee was niks aan" en dan zeg jij bijvoorbeeld "och hemeltje hoe kwam dat nou" en voor je het weet ben je met hem aan het praten. En als je dat dan vaker doet. Dan gaat hij je misschien wel leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2008, 17:33
stout!
stout! is offline
Citaat:
als ik overdreven duidelijk hoi zeg
Oud 19-10-2008, 07:48
verlegenmeisje1
Citaat:
Als jij hoi zegt en hij zegt hoi terug, zeg dan eens "hoe gaat het" en dan zegt hij waarschijnlijk "goed met jou" en dan zeg je "ja met mij ook, heb je nog iets leuks gedaan dit weekend" en misschien zegt hij dan wel "ja ben wezen stappen" en dan zeg jij bijvoorbeeld "ohja waar dan" of hij zegt "nee was niks aan" en dan zeg jij bijvoorbeeld "och hemeltje hoe kwam dat nou" en voor je het weet ben je met hem aan het praten. En als je dat dan vaker doet. Dan gaat hij je misschien wel leuk vinden.
ja, dat kan, maar ik schreef dat ie me negeert, ook op msn en hyves
maar kan t proberen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 19-10-2008, 10:17
stout!
stout! is offline
als ie je leuk vindt, negeert ie je niet.
dat kun je als vuistregel aanhouden
Oud 19-10-2008, 10:32
Verwijderd
Citaat:
als ie je leuk vindt, negeert ie je niet.
dat kun je als vuistregel aanhouden
Nee. Dat is géén vuistregel
Met citaat reageren
Oud 19-10-2008, 22:39
arPos
arPos is offline
Citaat:
Nee. Dat is géén vuistregel
nope, al is dat bij mannen wel een klein beetje anders, maar vooruit het kan omdat je gewoon niet echt opvalt.

het is een spelletje, maar dat moet je zelf leren spelen er zijn wel wat tips maar wat werkt is per persoon anders, humor en interesse werkt meestal goed, zo niet helaas.
Oud 20-10-2008, 08:13
verlegenmeisje1
Citaat:
nope, al is dat bij mannen wel een klein beetje anders, maar vooruit het kan omdat je gewoon niet echt opvalt.
maar hoe val ik dan meer op? en vlgens mij denkt hij niet dat ik hem leuk vind(want hij denkt sowieso dat geen meisje hem leuk vind(heeft ie zelf gezegt(niet zo leterlijk maar wel ongeveer)))

(ik vind trouwns ook een andere jongen leuk, die ken ik al langer, en nu doet ie opeens veel liever tegen mij, wt nu??)

Laatst gewijzigd op 21-10-2008 om 07:13.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2008, 10:36
Kitten
Kitten is offline
Wat je volgens mij het beste kan doen is zo min mogelijk 'versieren' en zo veel mogelijk jezelf zijn. Ik denk dat als je dat doet, je die jongen echt wel kan overtuigen dat je hem leuk vind. En zo niet, dan kan je altijd via vriendinnen hints laten vallen bij hem.

Daarnaast moet je je wel realiseren dat op jouw leeftijd de jongens vaak nog wat 'jonger' zijn. Dingen waar jij je mee bezig houdt kunnen misschien voor hem nog wel een jaar of 2 te vroeg zijn.
Oud 22-10-2008, 08:03
verlegenmeisje1
Citaat:
En zo niet, dan kan je altijd via vriendinnen hints laten vallen bij hem.
geen van mijn vriendinnen kent een van de jongens en de jongens kennen ook geen van mijn vriendinnen, dus...

Citaat:
Daarnaast moet je je wel realiseren dat op jouw leeftijd de jongens vaak nog wat 'jonger' zijn. Dingen waar jij je mee bezig houdt kunnen misschien voor hem nog wel een jaar of 2 te vroeg zijn
maar waar houden ze zich dan wel meebezig?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2008, 08:24
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
geen van mijn vriendinnen kent een van de jongens en de jongens kennen ook geen van mijn vriendinnen, dus...
Dan kan je toch nog wel vriendinnen introduceren? Over een paar jaar kan je daar een leuke vriendengroep aan overhouden Maar pas wel op anders krijg je:
"Zo, ben jij nou Kamiel! Daar heeft Lize het altijd over! Die is echt verlieft op jou, niet te geloven!" (of hoe dat tegenwoordig ook gezegd wordt )

Citaat:
maar waar houden ze zich dan wel meebezig?
Pfft... toen ik 14 was hield ik me bezig met... dingen waar de meeste 14-jarigen niets in zien. Ik las veel. Ik denk dat je dat beter aan iemand anders kan vragen (iemand?)
Oud 22-10-2008, 08:35
verlegenmeisje1
ok, thanks maar ik heb smmige vriendinnen, die niks met jongen hebben, die szich daar niet mee bezig houden, en vriendinnen die het dan direct door de klas schreeuwen. en ene jongen zit niet eens bij mij op school
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten