Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2008, 22:28
RockaholiC
RockaholiC is offline
de vorige:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1708812

omdat ie vol was toen ik 'm eens nodig had
Oud 04-09-2008, 22:34
Verwijderd
Terugvind-post

Ontopic: Goed Hij krijgt me altijd weer rustig als ik stress.
Oud 04-09-2008, 22:35
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik voel me echt zwaar kut en dat is nogal een understatement. mijn vader heeft maandagavond laat een ongeluk gehad en heeft nu een dwarslaesie, vanaf z'n nek. en nu wil hij dood. heb de laatste dagen (het voelt als wel dertig dagen) alleen maar half bewust beleefd en dat is misschien maar goed ook. zometeen ga ik maar een jointje roken en dan een poging doen om eindelijk eens te slapen na twee dagen want op een of andere manier ben ik constant klaarwakker. en het is net of ik iemand anders z'n verhaal vertel.
Oud 04-09-2008, 22:39
Verwijderd
Citaat:
ik voel me echt zwaar kut en dat is nogal een understatement. mijn vader heeft maandagavond laat een ongeluk gehad en heeft nu een dwarslaesie, vanaf z'n nek. en nu wil hij dood. heb de laatste dagen (het voelt als wel dertig dagen) alleen maar half bewust beleefd en dat is misschien maar goed ook. zometeen ga ik maar een jointje roken en dan een poging doen om eindelijk eens te slapen na twee dagen want op een of andere manier ben ik constant klaarwakker. en het is net of ik iemand anders z'n verhaal vertel.
Jezus wat kut. Anders kan ik het niet zeggen. Ik kan je sterkte wensen maar dat is natuurlijk een leeg woord. Wat zeg je anders.. Dus toch, sterkte.
Oud 05-09-2008, 06:31
Verwijderd
@ RockaholiC; Pff, wat een klotesituatie.. Ik hoop in ieder geval dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht. Heel veel sterkte de komende tijd met alles.

OT: Wel okee geloof ik. We gaan maandag op vakantie voor 16 dagen en daar kijken we allebei zó naar uit. Hoop dat de vakantie ons goed doet...
Verder moet ik vandaag afstand doen mijn van tweede grote liefde; ik moet mijn OV inleveren Gelukkig komt mijn beste vriendinnetje eten om de pijn te verzachten
Oud 05-09-2008, 07:29
miekmuis
miekmuis is offline
Hij smste gister na zijn uitje of ik nog een nachtzoen wilde en natuurlijk wilde ik dat. Mijn paps en broertje waren er nog, dus die hebben hem nog ontmoet, maar dat voelt een beetje raar aangezien ik zelf voor geen meter weet wat ik hier mee aan moet. Hij blijft van die kleine dingetjes vertellen waardoor ik er toch echt weinig meer van kan maken dan een losse flirt. Maar zo gedraagt hij zich dan weer niet.
Oud 05-09-2008, 07:35
snoopy
snoopy is offline
@RockaholiC: Damn, de tranen springen me in de ogen. Ik denk aan je, echt waar...
Oud 05-09-2008, 08:00
ST*R
ST*R is offline
Wow sterkte idd @ RockaholiC.. dat is echt kut.

Waarom is het niet genoeg dat we elkaar heel erg leuk vinden
Oud 05-09-2008, 08:10
I C U
I C U is offline
@ RockaholiC: Damn chick... *knuv geeft*

OT: Vandaag zie ik vriendlief weer Hij heeft duidelijk geen goede week gehad, dussehm, ik ga 'm knuffelen.
Oud 05-09-2008, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Shit, sterkte...
Oud 05-09-2008, 09:31
Verwijderd
@Rockaholic: Tering meis... wat klote voor je... Succes ermee.

ot: Juh Gisteren was hij nog even langsgekomen, was tof.
Van t weekend zien we elkar weer.
Oud 05-09-2008, 10:34
Qimm
Qimm is offline
@ Rockaholic: Heel veel sterkte, wat een ongelovelijke moeilijke situatie

Gister saampjes naar de film geweest. Nou was de film niet zo heel leuk, maar wij wel gelukkig. Van de parkeerplaats naar de bios synchroon gehuppelt, gedanst op de dansmachine, hangen op een bankje en gewoon... niets doen. het voelt gewoon zo goed om bij hem te zijn (iemand die net zo maf is als ik )
Oud 05-09-2008, 10:49
Iduna
Iduna is offline
@ RockaholiC: heel veel sterkte
Oud 05-09-2008, 11:32
Idunarara
Idunarara is offline
@ Rockaholic, vreselijk, ontzettend veel sterkte voor jou en je familie..

Eh in en dit licht relativeer ik mijn 'problemen', dus alles goed.
Oud 05-09-2008, 11:45
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Het is fijn om weer helemaal vrij te zijn. Natuurlijk mis ik een maatje maar voorlopig heb ik geen behoefte meer aan iemand in mijn leven. Het voelt gewoon goed om te doen wat ik zelf wil, geen rekening meer hoef te houden met: ooh nu voelt hij zich weer rot. Ik leef mijn leven weer!

Verder gaat het niet goed met mijn tante. Ze heeft leukemie en alles was eigenlijk perfect gegaan. De chemo's de transplantatie alles. Alleen nu is ze uitgedroogd en hebben de afstotingsmedicijnen haar vergiftigd. Gelukkig is ze weer uit coma maar het is de vraag wat ze er aan over houdt. En ze heeft 3 kleine kinderen. Damn het is zo oneerlijk!

@Rockaholic: Heel veel sterkte.
Oud 05-09-2008, 12:04
metallica
metallica is offline
@Rockaholic: Damn, wat klote zeg... heel veel sterkte

@Wishfuldreaming: Jah, ik was erover aan het twijfelen... maar ik kan natuurlijk ook voordat ik op de trein stap bellen en vragen wat hij ervan zou denken als ik twee uur later bij hem ben. Ofzoiets. Zou vervelend zijn als hij toevallig iets anders afgesproken had ofzo. Ik weet het nog niet, kijk volgende week wel
Oud 05-09-2008, 12:42
tuttebel
tuttebel is offline
tis vaag tussen ons. in een dronken bui vertelt ie opeens allemaal dingen die ik eigenlijk helemaal niet hoef te horen en dus word ik jaloers - wat een goed teken is, want als ik jaloers word ben ik nog gek op m, toch?
nou ja, zondag praten in een café ofzo waarschijnlijk. hij wil niet thuis afspreken omdat het dan van een serieus gesprek wss niet komt.
Oud 05-09-2008, 12:47
Papillon
Papillon is offline
@ Rockaholic: Heel veel sterkte! Weet verder ook niet goed wat ik moet zeggen.
Oud 05-09-2008, 14:09
Missy
Missy is offline
Citaat:
@ Rockaholic: Heel veel sterkte! Weet verder ook niet goed wat ik moet zeggen.
Hier sluit ik me bij aan.
Oud 05-09-2008, 14:28
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Verder moet ik vandaag afstand doen van mijn grote liefde; ik moet mijn OV inleveren
Hear hear!

Gelukkig kwam er een nieuwe liefde op mijn pad! Mijn werk vergoedt namelijk mijn NS maandnetkaart met OV (dat is dus gewoon een OV waarmee je dus altijd mag reizen )

Laatst gewijzigd op 08-09-2008 om 14:42.
Oud 05-09-2008, 14:32
Crimson
Crimson is offline
gisteren uitgeweest, ik wist niet dat er zoveel mooie mannen in groningen wonen
Oud 05-09-2008, 14:38
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Verder moet ik vandaag afstand doen mijn van tweede grote liefde; ik moet mijn OV inleveren
Da's toevallig, ik ook
Oud 05-09-2008, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Hear hear!

Gelukkig kwam er een nieuwe liefde op mijn pad! Mijn werk vergoedt namelijk mijn NS maandnetkaart met OV (dat is dus gewoon een OV waarmee je dus altijd mag reizen )
Zó, dat is mooi geregeld! Geniet er van

Citaat:
Da's toevallig, ik ook
Haha, lang leve wachten tot de absoluut laatste dag

OT: Het was wel een zwaar afscheid. En omdat het niet druk was, ging het ook nog eens sneller dan ik dacht... Ach, het is beter zo Lieve OV..

Nu heb ik écht vakantie! Vanavond vieren met m'n beste vriendinnetje en daarna hopelijk nog met een goede vriend. Morgen laatste dingen kopen met vriendje, zondag met schoonzus en -broer wat drinken en bios en dan 16 dagen onder de Griekse zon <3

Laatst gewijzigd op 08-09-2008 om 14:42.
Oud 05-09-2008, 15:23
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Precies

OT: Ik ben zo blij en gelukkig met hem... t Wordt bijna saai he?
Oud 05-09-2008, 16:29
Verwijderd
Citaat:
gisteren uitgeweest, ik wist niet dat er zoveel mooie mannen in groningen wonen
omg, waarom kom ik die toch nooit tegen . waar ben je geweest?!
Advertentie
Oud 05-09-2008, 20:58
Larry Flint
Larry Flint is offline
Cliche maar ik wens je ook sterkte Rockaholic..echt enorm heftig. Hopelijk komt er iets van verbetering..?

OT: Goed, het is alleen wel heeeeel raar om na 6 weken elkaar elke dag of om de dag te hebben gezien nou ineens hele dagen zonder elkaar te moeten. Hopelijk gaat het niet nog erger worden want dat vinnik niet gezellig. Heb dus enorm zin om hem weer te zien maar geloof dat ik nog tot morgenmiddag ofzo moet wachten, maarrrr heb gelukkig genoeg te doen in de tussentijd.

En gisterenaaf weer een vriendinnetje gezien wat ik al een tijdje niet gezien had dus we hadden enorm veel bij te kletsen daarna bij haar geslapen en dat was echt heel leuk weer.

Oh en ik ben net aan een nieuwe studie begonnen en ik heb een heel leuk groepje van medestudenten en dat is leuk! Eindelijk weer nieuwe mensen leren kennen kost alleen wel energie om alles van iedereen te onthouden in zo'n korte tijd, maar dat zal vanzelf wel goedkomen.
Oud 05-09-2008, 21:39
WolterB
WolterB is offline
Vandaag eerste colleges in mn nieuwe klas, leuke klas en volgens mij willen ze me gelijk aan de enige single dame koppelen
Oud 05-09-2008, 21:44
Idunarara
Idunarara is offline
Afgelopen week verrassend veel bij hem geweest en dat was heerlijk. Gisteravond belde hij dat hij me alweer miste, na een dag, en dat vond ik lief want normaal is hij ontzetten aan zijn vrijheid gehecht.

Helaas is hij nu drie dagen weg op introductiekamp en ik weet dat het niet moet maar ik houd mijn hart vast. Hij vertelt me duizend keer dat ik de enige voor hem ben en alles maar als ik er bij stil sta dat hij met twintig meiden in een kampeerboerderij zit te drinken en te gezelligen word ik dus echt kotsmisselijk. Ik kan maar niet ophouden te malen en ik voel me er zo slecht bij
Oud 05-09-2008, 22:10
Pluis
Pluis is offline
Pf, namens mij ook sterkte rockaholic.. wat een bende zeg

Ik heb de hele week al een dubbel gevoel. Er gebeuren allemaal leuke sociale dingen, en dan heb ik ook écht een leuke dag/avond, en dan zijn ze weg en dan denk ik weer aan mijn opa en dan voel ik me weer kut. en het gaat alleen nog maar erger worden...
Oud 05-09-2008, 22:20
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
omg, waarom kom ik die toch nooit tegen . waar ben je geweest?!
In de Kar veel leuke jongens. En ook nog in de Shadrak wat iets minder was, maar toch nog do-able! iedereen liep steeds een beetje heen en weer tussen beiden
Oud 05-09-2008, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Helaas is hij nu drie dagen weg op introductiekamp en ik weet dat het niet moet maar ik houd mijn hart vast. Hij vertelt me duizend keer dat ik de enige voor hem ben en alles maar als ik er bij stil sta dat hij met twintig meiden in een kampeerboerderij zit te drinken en te gezelligen word ik dus echt kotsmisselijk. Ik kan maar niet ophouden te malen en ik voel me er zo slecht bij
Ah joh, vertrouw je vent een beetje!
Oud 05-09-2008, 23:13
Verwijderd
Citaat:
In de Kar veel leuke jongens. En ook nog in de Shadrak wat iets minder was, maar toch nog do-able! iedereen liep steeds een beetje heen en weer tussen beiden
Mmm, ik weet waar ik a.s. donderdag naar toe ga
Oud 05-09-2008, 23:27
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Afgelopen week verrassend veel bij hem geweest en dat was heerlijk. Gisteravond belde hij dat hij me alweer miste, na een dag, en dat vond ik lief want normaal is hij ontzetten aan zijn vrijheid gehecht.

hahahaha heeyy mijn studie heeft nu ook introkamp... en ons kamp zit in dezelfde boerderij als pedagogische wetenschappen (vorig jaar waren ook echt alle jongens van 'ons' die daar rond liepen ) wat doet je vriend precies en waar?

@Lisanne: hellyeah vooral als je van baarden houdt
Oud 06-09-2008, 06:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
En bij mij nog wel tot het laatste uur... ik was speciaal vroeg weg gegaan uit mijn werk, heb ik er 3,5 uur over gedaan over een stuk waar ik normaal 1,5 uur over doe (veel ongelukken rondom Utrecht). Gelukkig was ik nog net op tijd

En op mijn werk zit dus een oud klasgenoot. En nu willen de meiden van zijn afdeling hem aan mij koppelen Als er vier jaar lang al niets is gebeurd... waarom zou dat nu wel zo zijn?
Oud 06-09-2008, 06:57
farai
farai is offline
@ rockaholic: Ik heb zelf een lichamelijke handicap dus weet heel goed wat het is om met beperkingen te leven maar ik heb het nooit anders geweten. Het lijkt me echt vreselijk om van de ene op de andere dag gehandicapt te worden, dat wens je zelfs je ergste vijand niet toe. Verder wil ik nog heel veel zeggen maar weet ik niet goed wat. Voor jou, je vader en je hele familie: heel erg veel sterkte gewenst.

@ stoepkrijtje: ook voor jou veel sterkte

OT: tis zo fijn te weten dat ik mijn gezeur bij 'm kwijt kan. En als alles goed blijft gaan komt ie wss binnekort naar me toe. :-)
Oud 06-09-2008, 07:29
Verwijderd
Mwah, het gaat...
Mensen die op het laatste moment afzeggen, en dan vooral met een rotsmoes Had gehoopt hem nog even te zien voor ik straks op vakantie ga. Maar goed, dan niet. Wie weet nog een paar dagen zijn kant op voor ik moet gaan werken

Verder was het eten met beste vriendinnetje gezellig, ze was echt superverkouden maar wilde perse langs komen <3 Heb haar na een pot thee en Tom Hanks naar huis gestuurd
Oud 06-09-2008, 08:01
Idunarara
Idunarara is offline
Citaat:
Ah joh, vertrouw je vent een beetje!
Tot die conclusie ben ik ook gekomen nadat ik mezelf streng heb toegesproken .
Oud 06-09-2008, 09:09
ST*R
ST*R is offline
Hm. Het hangt er nogal van af of hij mijn smsje heeft gekregen of het goed gaat tussen ons of niet. Als hij 'm gekregen heeft is het kut tussen ons, maar weet hij tenminste wel waar ik mee zit. Of hij heeft 'm niet gekregen (wat mogelijk is want z'n mob doet raar) en dan is alles nog perfect, maar weet hij niet waar ik mee zit.
Hm. Ik wil 'm zien..
Gelukkig vanavond uit!
Oud 06-09-2008, 09:17
Verwijderd
Vrijwel alle vriendinnetjes weer gezien en dat was erg leuk, uit met veel sjans, ook altijd leuk, en de Duitser is nog steeds een schatje <3
Oud 06-09-2008, 10:00
Darko
Darko is offline
Citaat:
Je gaat echt nooit naar de &zo hè..
Oud 06-09-2008, 18:53
metallica
metallica is offline
Tja... vannacht alleen geslapen omdat meneer de hele nacht aan het gamen was. Kom ik vanmiddag weer thuis van m'n werk zit hij er weer achter. Wat moet je daar nou weer mee?
Oud 06-09-2008, 21:10
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Tja... vannacht alleen geslapen omdat meneer de hele nacht aan het gamen was. Kom ik vanmiddag weer thuis van m'n werk zit hij er weer achter. Wat moet je daar nou weer mee?
Achter de computer vandaan sleuren

Gaat goed, maar we zien elkaar de komende tijd niet zo veel in verband met school en werk, is wel afkicken na de vakantie.
Oud 07-09-2008, 00:55
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Je gaat echt nooit naar de &zo hè..
Is dat een uitnodiging?
Oud 07-09-2008, 09:29
stout!
stout! is offline
Ook ik heb mijn OV moeten inleveren, een zwaar moment .
Verder is het even wennen, omdat we opeens ver uit elkaar wonen terwijl de laatste maanden zoveel samen waren. Het voelt eigenlijk weer een beetje zoals toen hij in Italië zat, met het verschil dat ik 'm nu al na 2 weken weer zie in plaats van na 6 weken . Dus we missen elkaar, maar we weten ook allebei dat het goed zit. En hoewel ik niet weg ben van mijn tijdelijke baantje, is het wel leuk om iets totaal nieuws te doen en er wat van te maken hier.
Mijn leven in Maastricht was zo vol, en hier moet ik het weer opnieuw zelf invullen en vormgeven. Maar dat komt goed, en het is ook wel relaxed om even los te breken uit alle vaste (vriendschap-)patronen. En gelukkig heb ik zoveel leuke vrienden, ik heb echt geluk
Oud 07-09-2008, 09:38
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
naakt tussen hem en het beeldscherm gaan staan, kijken wie er belangrijker is. Vooralsnog (bij mij) werkt dat prima
Oud 07-09-2008, 09:51
Verwijderd
hmm beetje smsjes heen en weer, maandag zie ik haar weer en daar heb ik onwijs veel zin in
Oud 07-09-2008, 10:42
metallica
metallica is offline
Hehe, bedankt voor de tips Ik ga toch maar eens moed verzamelen om met hem te praten over een aantal dingen. Hij heeft nu nog werk en woonplek hier in Maastricht, beetje lullig om niets te zeggen en hem gewoon naar Utrecht laten komen. Het is waarschijnlijk niet zo ernstig als het klinkt, maar je weet maar nooit waar zo'n gesprek heengaat, dus we zien wel
Oud 07-09-2008, 11:34
ST*R
ST*R is offline
Pff kut. Vannacht hebben we besloten om te stoppen, maar we waren dronken dus ik vind dat het niet telt gvd, ik vind hem echt nog veel te leuk.
En vandaag moet ik eigenlijk veel doen voor bach project maar ik heb een kater en voel me echt kut
Oud 07-09-2008, 11:59
Verwijderd
Eigenlijk is het een beetje dubbel allemaal. BBQ gisteren viel tegen, pap zit (bijna) zonder werk, relatie van goed vriendinnetje is uit, superdruk met school, sociaal leven en Jong Nederland. Ik heb weinig tijd voor mezelf, maar toch voel ik me goed. Beetje raar. Eigenlijk mag ik ook niet klagen.
Oud 07-09-2008, 12:15
stout!
stout! is offline
Wieee, we hebben kans op een appartement/etage in Amsterdam Oost vanaf januari, via een tante van hem. Het is nog even afwachten (niet mijn beste kans), maar ik hoop er echt op. Het is goed betaalbaar en tijdelijk, voor ons ideaal omdat we wel vanaf die tijd willen samenwonen maar nu nog weinig zekerheid hebben over hoe 't gaat lopen met werk (-plek) en inkomens, dus het geeft ons even wat extra ruimte, terwijl we al wel kunnen beginnen aan ons nieuwe leven in Amsterdam en samen kunnen zijn.
Niet te hard van stapel lopen, er is blijkbaar ook nog een ander stel in de running. Maar jullie moeten me maar even goed helpen hopen

Regels voor berichten