Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Die lijkt sprekend op Jozias van Aartsen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
sawyer is in feite gewoon een van de meest betrokken en sympathieke personen op het eiland, maar hij overgiet dat op sublieme wijze met een bepaalde attitude waardoor iedereen op zijn pik getrapt raakt. dat hele womanizergedoe kan me niet zoveel schelen, als persoon op zich is hij vrij geniaal. Hij naait iedereen op en houdt ze daarmee een hele mooie spiegel voor ( denk bijv aan de martelscene tussen hem en sayid in seizoen 1. sayid heeft een kutgevoel van hier tot tokio en sawyer had het onderwerp niet eens. geniaal.) moet wel zeggen dat ik pas bij begin seizoen 3 ben. En achter de schermen is josh holloway ook een ontzettende droogkloot en dat werkt duidelijk door in zijn karakter. haha en naveen andrews is eigenlijk ook wel een held. cheecky bastard.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
See How A Merchant Win Facebook Fans shuchanle | 1 | 18-11-2011 02:57 | |
Software & Hardware |
Uiterlijk verschil tussen intake fans en outtake fans. Verwijderd | 8 | 02-09-2009 21:57 | |
Software & Hardware |
Het nut van meer fans Verwijderd | 20 | 15-08-2007 12:39 | |
Software & Hardware |
[advies]CPU fan dood van oude computer D@mien | 4 | 10-02-2006 13:06 | |
Films, TV & Radio |
Star Trek TV serie betaald door fans? tpol0069 | 12 | 29-10-2005 17:00 | |
Software & Hardware |
[Advies] Fan vervangen Moonspell | 7 | 02-02-2002 15:16 |