![]() |
|
![]() |
hallo mensen!
ik ben al een tijdje bezig met het maken van rap muziek en het is op een gegeven moment tijd om je artistieke vaardigheden te delen met anderen,.. dus ik dacht ik drop mijn myspace hier dan hebben jullie wat muziek. Wellicht zijn er hier liefhebbers die mijn tracks leuk vinden appelsap! www.myspace.com/fritsvandijk veel plezier als jullie een mening hebben lees ik die graag als je kritiek levert dan wel opbouwend anders heb ik er niets aan |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hoezo dit is toch de muziek afdeling
ik zelf hou ook meer van punk en ska om recreatief naar te luisteren maar het maken van hip hop is nogsteeds leuk weetje tis niet het verkeerde forum tis een kwestie van objectief even iets luisteren als je dr zin in hebt. vergeet nooit open te staan voor andere vormen van cultuur. |
![]() |
|
Verwijderd
|
oh en wel het verkeerde forum want http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=94
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerlijkgezegd vind ik het helemaal niet zo slecht. Stukken beter dan de meeste meuk die hier gepost is. De beats zijn redelijk te doen maar de manier van rappen toont erg veel overeenkomsten met de huidige populaire nederlandse hiphopgroepen. Ik zie liever (zoals Kazet zegt) wat meer innovatie in de manier van rappen. Met verkeerde forum bedoelen ze trouwens dat je naar Eigen Muziek deelforum toe moet gaan. Verder niet letten op Dun hout, hij is 13. |
![]() |
|
![]() |
hier zijn nog wat andere tracks Frits Und Dopa
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jullie mening over sex Unknown123 | 13 | 11-03-2014 02:42 | |
Muziek |
Ik vind het eng, maar wil graag jullie mening bloempje222 | 18 | 18-11-2012 21:13 | |
Software & Hardware |
Jullie mening gevraagt! Informatie | 18 | 08-03-2010 20:12 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Jullie mening!? :) Strikezz | 0 | 09-10-2007 16:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
jullie mening over het branden van cd's thunic | 66 | 10-11-2003 19:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
allochtonenstop in Rotterdam, jullie mening? Sangria | 140 | 23-09-2003 16:47 |