Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
soms ga ik ook scheldwoorden 'ontleden' in nettere woorden. zoals 'ongecontroleerdeceldelingeninjebloedbaanprostituee' ofzo. dat wil mij ook nog weleens aan het lachen maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() is dat lymfeklierkanker ofzo? ;x |
![]() |
|
M'n broertje had gisteren 'n logé, met wie hij de godganse dag lag te stoeien. Ik had hen gistermiddag vriendelijk gevraagd om ermee op te houden, maar vanochtend werd ik tóch door hun gegiechel en gekreun gewekt.. Ja, toen ben ik goed uitgeflipt en heb ik flink met de deuren gesmeten. Toevallig, dit topic, want ik ben in de afgelopen jaren nog nooit zo razend geweest als vandaag
![]() En oh ja, zegt heel Nederland 'uitflippen' of is dat weer 'n typisch Zuid-Limburgse uitdrukking?
|
Te veel naar m'n zin
![]() Oh en AzN bij mijn weten is uitflippen best Limburgs ![]()
|
Ik vloek heel veel. Bij het kleinste dingetje dat mis gaat, bijvoorbeeld een pen die bijvoorbeeld op de grond valt, roep ik al godver. Als ik boos ben, komt er vaak -domme achter. Met een bepaalde vriend scheld ik veel met kanker. Al hou ik natuurlijk wel rekening met de omgeving. Als ik bijvoorbeeld op mijn werk ben, en er zijn nog klanten, dan blijft het vaak bij kut, maar zodra ze weg zijn, ga ik los en ontzie ik niemand.
![]()
|
![]() |
ik gebruik zelden scheldwoorden. Tegen mezelf kan ik wel eens potverdomme of kut mompelen wanneer ik iets stom gedaan heb, iets vergeten ben of er gewoon vanalles misloopt.
In mijn hoofd gebruik ik wanneer ik me irriteer ook wel 'stom mens' of 'onozele trien', maar dat gebeurt dus ook niet vaak. (Dat stom mens is vooral in gedachten tegen mijn moeder ![]() ![]() In ruzies met mijn broers scheld ik al lang niet meer. Al heb ik hen wel een hele tijd 'eikels' gebruikt, geen flauw idee waar ik dat vandaan komt. |
![]() |
|
Ehm. Ik roep vaak kut, eerst riep ik ook regelmatig 'poep' maar ik ben zo ongeveer overgestapt naar 'shite'.
Bollocks roep ik ook graag. Godverdomme en jezus scheld ik niet zo vaak mee, eigenlijk zeg ik alleen godverdomme als ik iets belachelijk grappig vind.Tyfus roep ik soms, maar kanker eigenlijk nooit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zeg redelijk vaak jezus christus. Vooral als ik aan het werk ben. Dan lukt iets niet en dan hoor je Jezus Christus door de winkel heen. Niet heel handig. Schelden doe ik wel af en toe, maar opzich niet zo heel veel. Ik zet overal kut voor als ik aan het schelden ben.
|
Verwijderd
|
Ik scheld wel veel ja. Meestal in m'n hoofd of als ik iemand z'n naam niet weet noem ik hem die 'lul'. In het verkeer ben ik helemaal erg want dan schreeuw ik tegen iedereen en noem iedereen trut of lul of gek. Verder scheld ik veel en gebruik worden als kut, tyfus of klere als extra nadruk, kutwerk, tyfuszooi etc.
Als ik van sommige mensen hun naam niet meer weet zeg ik ook vaak Hé lul ofzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zeg nogal vaak 'kut'. Kom er ook niet af, al het andere bekt gewoon niet zo lekker. En bij vlagen kan er een 'godverdomme' uitknallen, als ik m'n thee omstoot of een stapel boeken uit m'n handen laat vallen en vervolgens de spiegel omgooi, dat idee. Dat vind ik zelf eigenlijk niet zo leuk, maar een vriendinnetje van mij gebruikt het continu (alleen bij haar klinkt het schattig) en dat neem ik dan toch over. Het is me wel gelukt om de 'Jezus' er een beetje weer uit te halen, maar dan ga ik nu 'jee' of zelfs 'jeetje' roepen, wat ook niet cool is natuurlijk
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vloek vreemd genoeg niet als ik mijn teen stoot. Ik weet ook niet waarom want ik moet om dingen die minder vervelend zijn wel vloeken ofzo. Maar dan stoot ik mijn teen en dan krimp ik in elkaar en trek ik mijn mond open maar komt er geen geluid uit. Misschien komt dat omdat andere mensen die ik ken hun teen stoten en meteen moord en brand schreeuwen en ik daar niet zo gelukkig van word.
||
Citaat:
Naam: Ingeee! 11-12-2008 Noem eens een andere naam dan de Naam van Jezus! Naam: jap 11-12-2008 vloeken is voor zwakken, ga liever pannekoeken bakken. Naam: Lucas 08-12-2008 Je bent geen echte man, als je niet zonder vloeken kan ! Naam: Ruben 28-11-2008 Wees jezelf! Vloek niet! Naam: Irmgard 25-11-2008 Ben je stoer??? Geef dan het goede voorbeeld en vloek niet!! Naam: irmgard 25-11-2008 vloeken is net als vallen. Het doet heel erg veel pijn Naam: thijs 18-11-2008 Help ! Vloekverslaafd ? Hoe dan even je mond ! Naam: sarah 03-11-2008 slogan voor luisteren? Naam: stacey 15-10-2008 Stop met vloeken anders kwets je andere mensen en dat kan bij jou zelf ook pijn doen!!!! Naam: jordi 15-10-2008 het enige goede scheltwoord is kleedje Naam: leon 15-10-2008 nooit schelden !!!!!!! Naam: Savannah(L) 15-10-2008 Vloeken? Waarom? Naam: nick 15-10-2008 vloeken doet pijn vloeken doet verdriet ga dus niet vloeken doe het niet. Naam: manon 15-10-2008 vloek is kwestbaar , vloeken doet pijn! warrom pest je het is toch niet fijn? Naam: sanne 11-10-2008 HEEELP!!!!.....ik vloek veel mensen vloeken uit machteloosheid....eigelijk vragen ze om hulp Naam: naomi margaroli 01-10-2008 Vloeken is fout Of Vloeken is heel verkeerd Naam: Annemarie Wakker 01-10-2008 Ik vin het heel erg dat er gevloekt wordt, ik pik dat niet. Vaak doe ze het nog express ook!
||
Citaat:
|
|