Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja dat dacht ik zelf dus ook al, het heeft niet echt toegevoegde waarde voor mijn studie hier. Maar ik moet bijvoorbeeld volgend jaar in het eerste blok een minor doen, die zou ik dan mischien wel in Amerika kunnen doen.
![]() Ik ga het straks even navragen (gaat niet zo vroeg open bij ons). |
![]() |
|
ik zit nu in het buitenland, ook voor mij minor, omdat ik hier wel vakken mag volgen met betrekking tot mijn studie en dat kan in nederland niet zo goed. Beetje vaag, maar goed. Zolang je een beurs en gewoon in nederland collegegeld en zo moet betalen is het goed te doen.
Wel moet je opletten dat je uni van te voren je vakken goedkeurt, of in mijn geval, zegt dat uni is van een voldoende niveau dat je alle vakken die je wilt mag volgen.
|
![]() |
Kijk ook zeker even op www.fulbright.nl. Daar vind je heel veel informatie over studeren in de VS. Het Fulbright Center is een non-profitorganisatie, en wordt gefinancierd door de Amerikaanse en Nederlandse overheid. Dit betekent dat het een onafhankelijke organisatie is en er spelen dus geen enkele commerciële belangen.
Het advies is inderdaad ook altijd indien je weinig geld beschikbaar hebt om eerst via je eigen univeristiet te kijken welke uitwisselingspartners er zijn. Echter, houd er rekening mee dat het in de meeste gevallen niet veel universiteiten zijn dus dat je weinig keus hebt. Succes! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Uitwisseling japan dromer16 | 4 | 09-11-2016 16:22 | |
Algemene schoolzaken |
Moeder overtuigen voor uitwisseling dhkoc | 2 | 06-05-2016 12:45 | |
Onzin |
Hoi vaginaschimmel op je boterham#1806 Korreltjezout | 498 | 10-06-2015 17:41 | |
Algemene schoolzaken |
Help! Tussenjaar! Essie1619 | 7 | 25-02-2015 21:25 | |
Werk, Geld & Recht |
Uitwisseling Amerika. MarcWeller | 2 | 16-10-2013 21:16 | |
Algemene schoolzaken |
Uitwisseling Tim99 | 8 | 02-05-2012 18:34 |