Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het idee dat de TS in de tweede of derde zit. Dat betekend dat ze op dit moment nogal sterke stappen krijgt in het verschil qua niveau wiskunde. Vooral van de 1ste naar de 2de kan een probleem zijn. En omdat de stof van vorm veranderd, zul je ook zien dat de manier van uitleggen veranderd. Misschien heb je daar net zo veel moeite mee als met de andere uitleg van je leraar?
Misschien moet je het er eens met hem over hebben. Leg uit dat je het soms moeilijk vind om zijn uitleg te volgen en vraag of hij misschien tips heeft om er meer uit te krijgen. Een leraar zal zich echt wel realiseren dat een leerling niet altijd goed aansluit bij zijn manier van lesgeven (ik had zelf een hekel aan klassikale uitleg). Goede kans dat je er gewoon met je huidige leraar uit kan komen, en dan blijkt ie gewoon prima zijn werk te doen. Normaal gesproken zal een school trouwens ingrijpen als een klas bij een leraar onder de maat presteerd terwijl dit eerder niet het geval was.
|
![]() |
erger dan mijn wiskunde lerares kan het niet zijn
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja dat ken ik! Ik heb nu al 3 jaar leraren die echt niet kunnen uitleggen. Ik doe tweetalig dus wiskunde is in het Engels, dat is ook het grootste probleem denk ik. Die leraren spreken echt heel slecht Engels en kunnen het daarom ook niet uitleggen. Als ik dingen dan niet snapte en vroeg of ze het nog eens wilden uitleggen legden ze het meestal op precies dezelfde manier uit. Daar heb je dus niet veel aan
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|