Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat inbliepen...is goed voor me vrees ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Om over te gaan moet je tenminste 2 van de 5 richtingen voldoende staan, waaronder natuurlijk de richting die je kiest. eitje dus ![]() verder beoordelen ze je ook op 'competenties' als 'een ontwerp maken' of 'plan van aanpak opstellen'. maar eigenlijk telt alleen de laatste periode van het jaar echt mee. en ja ord vind ik ook geen leuk vak, ik kan ook niet schilderen. ze leren je gewoon allerlei technieken met schilderen, t is niet zo dat je de mona lisa moet gaan schilderen ofzo ![]() maar dat komt zeker goed |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet je dan misschien welke vakken wel verplicht zijn, moet ik richting techniek gaan (wiskunde + natuurkunde) of maakt dat niet veel uit? In ieder geval bedankt, die info kon ik niet halen uit de info folder. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je kan anders ook eens bellen als je het zeker wilt weten ![]() en nee duits hoef je niet als examenvak te hebben grhad, had ik ook niet. t is meer zo dat je een beetje duits moet kunnen als je klaar bent met die opleiding. er zit zelfs een meisje bij ons in de klas die nog nooit van haar leven duits heeft gehad, dus... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hallo,
Ik had een vraagje ik heb ook wel interresse in het Sint Lucas maar ik krijg de site: www.sintlucas.nl niet geopend. Is er soms een andere site van deze school? Wie heeft telefoonnummer, e-mail adres, of andere mogelijkheden om hun te berijken. Groeten Paul |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() die heb ik gelukkig niet, hoor dat ie heel erg streng is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heej.
Ik kom volgend jaar naar sintlucas als ik mijn examens haal en daar ga ik wel vanuit.En nu ben ik op zoek naar een kamer in boxtel.Aangezien ik het te ver vind om te reizen. Als je iemand kent of ergens van vrienden of mensen op het sintlucas te horen krijgt dat er een kamer vrij komt.Of mischien heb je zelf wel ergens een kamer vrij.Laar het mij dan weten en voeg mij toe op msn. Alvast bedankt en ik zie jullie volgend jaar ![]() ![]() Didi diditje64@hotmail.com |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Toelatingsproef St. Lucas - Fase 1 Pay Per View | 17 | 07-07-2007 13:37 | |
Lifestyle |
JOEPIE DIT WAS GAAF EN WOw. Broeder | 500 | 30-01-2006 09:45 | |
Eindexamens 2003 |
Na het eindexamen? Pla | 170 | 03-07-2003 16:10 | |
Algemene schoolzaken |
Ongelukkig door huidige school skullsplitter | 6 | 14-10-2002 15:20 | |
Lifestyle |
in hoeverre wordt lifestyle (mede) bepaalt door intelligentie? Ninnoc | 52 | 08-04-2002 15:53 |