Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In ieder geval geloof ik dat ik in de meeste discussies op Religie aan 'jouw kant' stond, dus niet te voorbarig hè ![]() Oja en; wat een onzin stelling. Ik ken zoveel leraren met kinderen die echt niet iedere dag gaan kijken of ze hun huiswerk wel af hebben of niet. Bovendien laten ze die kinderen vaak naar een andere school gaan om rare situaties te voorkomen. Ennem, is het nou wel zo slecht om te kijken of ze hun huiswerk maken? ![]() ![]() Maargoed, ik wil geen kinderen dus voor mij hoe dan ook geen probleem ![]()
||
Citaat:
Van ouders die huiswerk maken stimuleren is nog nooit iemand slechter geworden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff, mijn moeder heeft mijn broertje in de klas, en ze trekt hem zelfs voor... Naja, ze wilde zelf naar een tentoonstelling, waar mijn broertje mischien iets aan zou hebben voor een werkstuk wat ze dus had opgegeven, en vroeg of hij dan ook mee wou. Mijn broertje was nou niet bepaald blij met die aandacht. En ik kan alleen maar in een deuk liggen om hem. Was ook al super grappig aant begin van het schooljaar toen hij hoorde dat ma hem les ging geven, sjonge wat blies hij dat probleem op zeg, hij heeft wel geteld 1 uurtje les van mams.
Verder is mijn ma al een aantal jaren lerares en sinsdien is de controle op ons als kinderen alleen maar achteruit gegaan, dus laat leraren maar lekker kinderen krijgen. |
![]() |
|
|