Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2008, 10:02
Verwijderd
Stel we hebben meneer X en ik ben sadist Y. Ik besluit op een dag om meneer X vast te maken en om vervolgens netjes zijn buik open te snijden. Gewoon voorzichtig zodat er zo min mogelijk beschadigt word van zijn buik en zijn organen. Je snijdt zover door dat je zijn organen ziet liggen. Hoe lang zou die gene dan blijven leven en waaraan overlijd hij precies?

Ik weet niets over de aderen en slagaderen op je buik, maar als je een snee maakt en zijn aderen en slagaderen zijn nog intact dan kan hij best lang blijven leven, niet? Sterft meneer X dan aan een infectie of zo? Ik wil het weten.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 11:06
xxChange
xxChange is offline
Ik denk dat mr. X net zolang blijft leven totdat hij A. doodgebloed is, of B. dood gaat aan een infectie....Heb het nooit geprobeerd dus kan het je niet met 100% zekerheid zeggen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 11:10
Verwijderd
Organen moeten toch warm zijn, zonder de huid er over zul je dood kunnen gaan omdat je organen niet kunnen functioneren.
Of je sterft aan infectie, bloedverlies, honger/dorst (tenzij je hem voert)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 13:52
luchtballon
luchtballon is offline
soort van keizersnee maar dan zonder kind, en vergeten dicht te maken
Oud 04-11-2008, 18:48
Nona
Nona is offline
Wat dacht je ervan om het gewoon even niet te proberen?

Onderkoeling van de organen, infecties, bloedverlies of misschien zelfs verschuiving van de organen (ik weet niet hoe makkelijk dat gaat), ik denk dat er wel een aantal mogelijkheden zijn. Maar waarom deze vraag?
Oud 04-11-2008, 19:06
zeehond23
zeehond23 is offline
ik denk dat hij sterft van verveling.
Oud 04-11-2008, 19:09
JanDeVries
JanDeVries is offline
Is dit voor een weddenschap? Zo ja, dan zet ik een tientje in op Y.
Oud 04-11-2008, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Is dit voor een weddenschap? Zo ja, dan zet ik een tientje in op Y.
Nee, dit is niet een weddenschap. Ik zat te poepen op de wc en opeens vroeg ik me dit dus af.

Ik denk zelf dat hij sterft omdat de organen onderkoeld raken. Maar het lijkt me toch wel gruwelijk dat iemand leeft en dat je gewoon zijn organen kan bekijken.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 20:57
Verwijderd
wat dacht je van doodgaan van de shock?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 10:32
Pluis
Pluis is offline
afgezien van het feit dat het natuurlijk enorm pijnlijk is voor meneer X om opengesneden te worden zonder verdoving, zal hij waarschijnlijk overlijden aan shock (ligt er natuurlijk maar net aan hoeveel vaten je openmaakt) door vocht en bloedverlies, en als het langer duurt krijg je inderdaad onderkoeling van de organen waardoor je allerlei stolsels krijgt (te koud bloed stolt) die kunnen verschuiven en een longembolie kunnen veroorzaken. en dan is het echt exit.
Oud 05-11-2008, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Heb het nooit geprobeerd dus kan het je niet met 100% zekerheid zeggen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 20:23
PV
PV is offline
Het klinkt wel interessant
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Het klinkt wel interessant
Hierbij vraag ik je om mijn vrijwilliger te zijn. Je krijgt een cadeaubon ter waarde van 10 euro voor elke winkel die je maar wilt.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2008, 19:14
PV
PV is offline
Citaat:
Hierbij vraag ik je om mijn vrijwilliger te zijn. Je krijgt een cadeaubon ter waarde van 10 euro voor elke winkel die je maar wilt.
eh interessant om te zien, niet om zelf het lijdend voorwerp te zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2008, 14:16
marrel
marrel is offline
Als je de wond een beetje tegen mekaar laat liggen denk ik dat de kans op sterven aan infectie het grootst is.
Oud 08-11-2008, 10:00
Lyne
Lyne is offline
Klinkt een beetje als die kannibaal uit Duitsland, die zocht ook per internet mensen om zijn fantasieen op los te laten. Wel tof dat je nog een kadobon aanbiedt.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2008, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Klinkt een beetje als die kannibaal uit Duitsland, die zocht ook per internet mensen om zijn fantasieen op los te laten. Wel tof dat je nog een kadobon aanbiedt.
De AIVD houdt mij in de gaten. Maarja, ik geloof dat de Jappen in de tweede wereldoorlog echt zulke experimenten hebben gedaan. Echt gruwelijk, bah.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2008, 00:56
Metal
Metal is offline
Citaat:
Maarja, ik geloof dat de Jappen in de tweede wereldoorlog echt zulke experimenten hebben gedaan. Echt gruwelijk, bah.
Oud 15-11-2008, 22:12
zoemzoem
zoemzoem is offline
Als je steriel zijn buik opensnijdt, niet door teveel aderen en slagaderen heengaat, een grote flap buik weghaald en dit bedekt met steriel plastic, dan moet het volgens mij helemaal goedkomen! Mits je hem eten en drinken blijft geven, hij naar de wc mag en je de kamer verwarmd. Zolang de bloedvaten intact zijn, koelen de organen echt niet zo snel af volgens mij. Infectie is beperkt door steriel werken. Er zit maar een ding op: uitproberen

Regels voor berichten