![]() |
|
![]() |
Ik ben op zoek naar iemand die behoorlijk goed is in Nederlandse grammatica. De reden hiervoor is dat ik een artikel voor school moet schrijven van ongeveer 900 woorden (bijna 2 A4’tjes). Het schrijven is totaal geen probleem, het probleem is echter wel dat er maar maximaal 2 spelfouten in mogen zitten anders heb ik een onvoldoende. Ik heb de Nederlandse grammatica redelijk onder de knie maar ik zal zeker meer dan 2 spelfouten maken.
Daarom wil ik vragen of iemand mij alsjeblieft wil helpen met het verbeteren van mijn artikel, als beloning wil ik er 20 euro voor overschrijven naar jou rekening. Ik weet het, dat is niet zo veel maar als student heb ik weinig geld en voor iemand die aardig bedreven is met grammatica is het een kleine moeite. Het is de bedoeling dat je mijn artikel van 900 woorden controleert op: spelfouten, zinsopbouw en vormgeving. A.u.b. voor 9 oktober. Bent je de persoon die mij wilt helpen? Wilt je mij dan mailen op het volgende email adres: robinvanheijkoop@hotmail.com dan zal ik u het artikel toesturen via de mail. Alvast bedankt! Groet, Robin |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|