Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Gratis krantjes uitdelen (Sp!ts, Metro, De Pers) verdient wel goed heb ik gehoord en dat kan voor schooltijd. Eventueel zou je er dan zelfs nog een baantje na schooltijd bij kunnen doen. Verder callcenterwerk, promotiewerk, nachtdiensten in horeca/fabriek en alle andere dingen waar je minstens 18 voor moet zijn. Ik denk dat je in een supermarkt of een winkel weinig kans maakt omdat jongere krachten goedkoper zijn en je weinig werkervaring hebt, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen. Gewoon je inschrijven bij alle uitzendbureau's in de stad (eventueel meerdere steden als je daar makkelijk kunt komen) en open sollicitaties schrijven naar alle bedrijven die je interessant lijken, of er gewoon even binnen lopen. Wat heb je voor werk gedaan bij je vader? Wellicht kun je iets doen waarbij die werkervaring relevant is, bij een soortgelijk bedrijf?
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Werk nu al 3,5 jaar bij restaurant maar totaal geen erkenning studentje16 | 7 | 04-12-2015 15:21 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Mijn werk Gast4545 | 2 | 29-02-2008 15:39 | |
Werk, Geld & Recht |
Twijfels over opleiding [gaat eigenlijk over werk/stage] colors | 11 | 30-01-2005 09:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoger straffen werkt wel. Verwijderd | 81 | 27-06-2004 20:12 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken op Canarische eilanden wissie | 6 | 08-07-2003 12:59 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken om te leven, leven om te werken? Martin | 12 | 15-04-2003 19:40 |