Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- sojamelk
- eieren - afbakbrood - rijst - pasta - bouillonblokjes - wokolie - standaard sausjes als mayo, curry, mosterd - bier - bepaalde kruiden, in ieder geval peper, zout, kerrie, peterselie - koekachtige dingen om mee te nemen naar werk (liga's of lu time out enzo) - champignons - koffie - koffiemelk |
![]() |
|
- Bruin brood
- Kaas - Leverpastei - Vleeswaar - Aanmaaklimonade - Pakjes drinken - Boter voor op brood - Fruit (meestal wel appels) - Ketchup - Mayonaise - Bakboter - (Olijf)olie - Koffie - Thee - Suiker - Zout en kruiden (peper, paprikapoeder, italiaanse kruiden, etc) - Pindakaas - Hagelslag - Beschuit - Ontbijtkoek - Pasta (penne of spirelli) - Witte rijst - Lasagnebladen (geen idee waarom ![]() - Aardappels - Cup a soup - Liga's of sultana's Tsja, ik blijf een kind van m'n moeder denk ik ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
*gaat kijken in koelkast,diepvries en keukenkastjes*
Brood, aardappels, pasta, rijst, vlees, vleesvervangers, cacao, knoflook, suiker, kruiden/specerijen, yoghurt, cola-light, uien, kerstomaatjes, fruit (momenteel mandarijnen), tomatenpuree, olijfolie, (iig zout, peper, italiaanse kruiden en kerriepoeder), bloem, zelfrijzend bakmeel, pannekoekenmeel, voorverpakte tussendoortjes (liga's, sultana's, smoeltjes etc.), bepaalde belegsoorten (kan iig niet zonder: pindakaas & geitensmeerkaas), ketchup, koffie & thee en cornflakes. Ik heb graag een goed gevulde koelkast/diepvries/keukenkast. |
![]() |
|
Leuk topic!
- verschillende kruiden(mixen) - ongemalen peper & zout - eieren - olijfolie & zonnebloemolie - roomboter - fruit - (instant) koffie - verschillende soorten thee - yoghurt - muesli/crusli - pasta - rijst - crackers - toetje(s) - een diepvriespizza - pannenkoekenmix - kaas en broodbeleg - brood - bier - uien - cup-a-soup - sap of frisdrank - koffiemelk
|
- diverse kruiden
- zonnebloem-olijfolie - bloem - vloeibare bakboter - theezakjes - suiker - melk - cola - ice tea - pasta (macaroni/spaghetti/tagliatelle) - rijst - aardappels - uien - ontbijtkoek - brood (in de diepvries) - broodbeleg (hagelslag/vlokken, vruchtenhagel, pindakaas, appelstroop, vleeswaren, kaas) - mix voor kloppudding (voor als de toetjes op zijn en ik toch zin heb in een toetje) - tussendoortjeskoeken (zoals sultana/liga) |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ bloem: bij de AH o.a. Of eigenlijk alle grotere supermarkten wel. Ik heb zelf die van chavroux, die vind ik lekkerder dan die van president.
|
![]() |
|
Euhmmz
-Kaas -Dieet boter -Eieren -Brood -Smaakjesthee -Volkoren crackers -Ontbijtkoek -Bananen -Koffiepads -Zoetstof -Magere yoghurt -Niet altijd, maar wel vaak: runderrookvlees -Niet altijd, maar wel vaak: cup-a-soup -Koffiemelk cups -Diepvriesgroente voor nood -Cola -Olijfolie -Vloeibare bak-en-braadboter -Witte bolletjes in de vriezer voor als mijn zusjes onverwachts komen logeren (die lusten geen donker brood met pitten en zaden) - Sladressing - Frietsaus/ ketchup of mayo-achtige tubes - Zakjes voor sausjes (peperroomkaus/ kaassaus) - Uien - Tomaten - Regelmatig: champignons
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hmmmm er is wel een hoop wat wij standaard hebben denk ik:
-brood -krackers of rijstwafels -boter -iets van beleg (altijd pindakaas/jam/vlokken/smeerkaas of kaas) -fruit -blikken bonen -groente in potjes/blik -diepvries groenten (spinazie, erwten, roerbakmix) -pasta/rijst/aardappelen -kruiden/knoflook/zout/bouillon -thee/koffie -sauzen -olie/wijnazijn/bak&braad spul -eieren -tomaten zoiets denk ik.
|
Verwijderd
|
Wat heeft iedereen veel in huis
![]() -brood -chocopasta/penotti -thee -spagetti, lasagnebladen, zoiets -zout en kruiden -olijfolie -ranja (a.k.a. de dingen die ik nooit gebruik) -tomatenpuree -ketchup -slasaus -suiker (a.k.a. de dingen die ik nooit gebruik) -cacao (a.k.a. de dingen die ik nooit gebruik) -oploskoffie & koffiemelk (a.k.a. de dingen die ik nooit gebruik) Daarnaast is er mééstal: -appels -een diepvriespizza -sultana's oid om mee te nemen -een een of andere halve maaltijd in de diepvries om later nog es op te warmen -aardappels En ons huis heeft meestal: -uien -knoflook -olie -zout en kruiden Verse dingen haal ik per avond dat ik thuis eet, anders gaat het gegarandeerd kapot. |
![]() |
|
-geitenmelk
-soyamelk -biogarde -broodbeleg: (geiten)kaas en vegapate -mayonaise, ketchup en mosterd -currypasta -citroensap -saladedressing -aanmaaklimonade -koffie: gewone(darkroast) en espressopads -thee: in ieder geval groene thee en earl grey +nog 1000 andere soorten ![]() -cup a soup -zout en peper en verschillende kruiden en specerijen en bouillon poeder -mazena -zilvervliesrijst -volkoren macaroni -muesli -brinta -honing, pindakaas en appelstroop -olijfolie -balsamicoazijn -soyasaus -uien -brood pfoe wat veel ![]()
|
pasta
rijst brood margarine marmalade kaas/vleesbeleg thee koffie olijfolie azijn kruiden (zout, peper, italiaanse kruiden, currycruiden etc.) uien knoflook gezonde tussendoortjes iets van een light frisdrank/siroop en bijna altijd in de vriezer: kip en gehakt groenten en fruit koop ik vers en gaat binnen 3 dagen op (maar is er wel altijd)
|
![]() |
|
|