Advertentie | |
|
![]() |
|
Oja, herfstvakantie, die heb ik niet meer.
maar als ik het me goed herinner is het nu alleen nog maar vakantie in midden en zuid nederland, noord nederland moet nog een weekje wachten. en dan alsnog: een weekje wachten is toch ook geen drama?
||
Citaat:
![]() Ik mocht ook niet op date met een jongen alleen, maar naar een schoolfeest mocht ik wel. En als iemand dan probeerde om mij over te halen vond ik het al helemaal kansloos, aangezien ik toch al had aangegeven dat het probleem niet bij mij lag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sorry. |
![]() |
|
![]() |
Met wat meer mensen gaan doen gaat nogal lastig omdat ik niemand van haar vrienden ken, en zij niemand van mijn vrienden
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heb je toevallig een bioscoop in je dorp? Geloof me de beste plek, of gewoon een parkje in dat heeft ieder dorp (denk ik), rustig plekje zoeken, en Kassa! Doe waar je je goed bij voelt en anders zeg je gewoon; Hea, ik wil wat met je doen, maar waar zou je dan heen willen. Kan niet missen.
|
![]() |
|
![]() |
Bij haar thuis kan ook heel leuk zijn jullie kunnen vanalles doen. Als zij écht niet mag vanwege haar ouders, moet dit vast wel goed te keuren zijn toch?
Jullie kunnen een filmpje kijken, allemaal lekkers maken om te eten dus bijvoorbeeld gaan koken of een taart bakken, of chocoladefonduen. Ga anders eerst wat lekkers bakken, dan leer je elkaar kennen ga je praten. Daarna een filmpje kijken, dan voel je je al meer op je gemakt, en daarna verzin je vast samen wel iets of gaan jullie gewoon gezellig kletsen! Als dit niet mag van haar ouders weet ik het ook niet meer! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik nou doen tomska | 14 | 28-07-2013 19:41 | |
Liefde & Relatie |
Wat wilt ze nou ? Pazionate | 3 | 09-11-2008 15:37 | |
Liefde & Relatie |
meisje leuk vinden, maar meisje heeft vriend. Volle_Toeren | 24 | 17-10-2008 18:19 | |
Psychologie |
Wat moet ik nou doen voor haar? joes | 4 | 21-08-2005 21:35 | |
Psychologie |
Wanneer kapt het nou es?! Eend | 9 | 12-02-2003 08:57 | |
Liefde & Relatie |
*zucht* wat moet ik nou?! Psssttt NL | 5 | 19-08-2002 06:47 |