Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2008, 20:01
Themeparker
Themeparker is offline
Hoi allemaal.
Een paar dagen geleden heb ik een meid leren kennen.
Was allemaal heel erg gezellig enzo en ze bleek op dezelfde school te zitten.
Paar dagen later was er schoolfeest. Toen ik haar zag riep ze heel spontaan mijn naam en bij binnenkomst lachte ze telkens naar me en later had ik met haar gedanst. Ik werd spontaan verliefd op haar en zij schuurde tegen mij aan met mijn handen op haar buik. Soms draaide ze haar hoofd dan om en keek ze me heel diep aan enzo, maar ik durfde op dat moment niet verder, ook omdat ik niet zeker wist op dat moment of zij dat ook wilde.
Gister avond had ik haar weer gezien. Niet gepraat maar ze zij wel gedag enzo.
Dus er volgde weer een paar dagen later een msn gesprek en ik vroeg of ze zin had om een keertje iets te doen. Ze zei dat het haar wel leuk leek maar dat het van haar ouders niet mag. Ik nog een beetje op doorgepraat maar ze gaf niet toe. Nu vraag ik me dus af wat ze nou precies wilt want bij het schoolfeest leek het me (achteraf gezien) wel duidelijk, maar nu twijfel ik weer...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2008, 22:21
Pluis
Pluis is offline
Joh, ze zit bij je op school. Maar morgen is het maandag, dus zoek haar op en ga met haar praten!
Wij kunnen de gedachten van dat meisje ook niet lezen, maar het lijkt me dat ze je op dat feest iig wel interessant vond (tenzij ze alleen maar wilde spelen, maar dat soort meisjes zijn gewoon naar )
Ofwel, nog een nachtje geduld en praaaaaat!
Oud 12-10-2008, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Joh, ze zit bij je op school. Maar morgen is het maandag, dus zoek haar op en ga met haar praten!
Vakantie?

Maar verder, probeer d'r over te halen, en anders heeft ze zich bedacht, denk ik. Want 'niet mogen' is een heel flauw excuus. En dan mocht ze vast ook niet met je dansen op 't schoolfeest.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 22:49
Pluis
Pluis is offline
Oja, herfstvakantie, die heb ik niet meer.
maar als ik het me goed herinner is het nu alleen nog maar vakantie in midden en zuid nederland, noord nederland moet nog een weekje wachten. en dan alsnog: een weekje wachten is toch ook geen drama?
Oud 12-10-2008, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Maar verder, probeer d'r over te halen.
nee, nooit doen.. drammen werkt helemaal nooit bij meisjes.

ik zou haar opzoeken op school, gesprek aanknopen en goed op de signalen letten.. de eerste stap is het moeilijkst en die heb je al gezet..

komt goed
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 11:27
Verwijderd
Drammen =/= overhalen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 11:42
Balance
Balance is offline
Citaat:
Vakantie?

Maar verder, probeer d'r over te halen, en anders heeft ze zich bedacht, denk ik. Want 'niet mogen' is een heel flauw excuus. En dan mocht ze vast ook niet met je dansen op 't schoolfeest.
Hoe kan jij nou weten of het een excuus is
Ik mocht ook niet op date met een jongen alleen, maar naar een schoolfeest mocht ik wel. En als iemand dan probeerde om mij over te halen vond ik het al helemaal kansloos, aangezien ik toch al had aangegeven dat het probleem niet bij mij lag.
Oud 13-10-2008, 12:32
Themeparker
Themeparker is offline
Ze is pas 14 dus opzich is het wel mogelijk dat ze gewoon niet mag natuurlijk,
Vandaag op school kwam ik haar toevallig tegen en toen zwaaide ze wel weer naar me en ff snel wat tegen elkaar gezegt. Dus ik denk dat het gewoon de echte waarheid is wat ze in dat msn gesprek zei
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Hoe kan jij nou weten of het een excuus is
Ik mocht ook niet op date met een jongen alleen, maar naar een schoolfeest mocht ik wel. En als iemand dan probeerde om mij over te halen vond ik het al helemaal kansloos, aangezien ik toch al had aangegeven dat het probleem niet bij mij lag.
Nouja, het leek mij nogal onwaarschijnlijk, maar blijkbaar komt het toch nog voor.
Sorry.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 13:09
Themeparker
Themeparker is offline
Zal het een goed idee zijn om te vragen of we dan bij haar thuis iets kunnen doen?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 13:18
Lente
Lente is offline
gewoon vragen en misschien een keer met meer mensen iets leuks gaan doen?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 15:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Zal het een goed idee zijn om te vragen of we dan bij haar thuis iets kunnen doen?
Of na schooltijd ergens in de stad? Ik neem aan dat ze tot vijf of zes uur 's middags wel ergens naar toe mag van haar ouders
Oud 13-10-2008, 17:31
Themeparker
Themeparker is offline
Met wat meer mensen gaan doen gaat nogal lastig omdat ik niemand van haar vrienden ken, en zij niemand van mijn vrienden Tja, de stad in is niet echt een leuk idee omdat de dorpjes niet zo heel groot zijn hier xD Iemand enig idee wat wel leuk kan zijn na schooltijd? Kut dat het mooie weer nu zo goed als over is, gezien ik aan het water woon en 2 kano's heb
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 18:01
cenerentola
cenerentola is offline
Misschien geeft de tegenstrijdige signalen af, omdat ze de aandacht leuk vindt. Benader haar op school, praat met haar. Daarna moet je je afzijdig houden, als ze je echt leuk vindt dan zal ze zelf wel weer contact zoeken.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 20:49
Tsjah....
Tsjah.... is offline
Heb je toevallig een bioscoop in je dorp? Geloof me de beste plek, of gewoon een parkje in dat heeft ieder dorp (denk ik), rustig plekje zoeken, en Kassa! Doe waar je je goed bij voelt en anders zeg je gewoon; Hea, ik wil wat met je doen, maar waar zou je dan heen willen. Kan niet missen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 06:09
Livin'Life
Livin'Life is offline
Bij haar thuis kan ook heel leuk zijn jullie kunnen vanalles doen. Als zij écht niet mag vanwege haar ouders, moet dit vast wel goed te keuren zijn toch?
Jullie kunnen een filmpje kijken, allemaal lekkers maken om te eten dus bijvoorbeeld gaan koken of een taart bakken, of chocoladefonduen. Ga anders eerst wat lekkers bakken, dan leer je elkaar kennen ga je praten. Daarna een filmpje kijken, dan voel je je al meer op je gemakt, en daarna verzin je vast samen wel iets of gaan jullie gewoon gezellig kletsen!
Als dit niet mag van haar ouders weet ik het ook niet meer!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 19:44
Themeparker
Themeparker is offline
Op school en op msn praat ze niet met me als ik niet met een gesprek begin.
Naja, jammer dan. Was leuk voor zolang het met haar duurde en op het schoolfeest
Maar achteraf gezien is ze wel behoorlijk sletterig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten