Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2009, 01:39
youremystar
youremystar is offline
Hallo ik heb een vraag. Ik wil iets bestellen op face4facefotograveren.nl, het ziet er allemaal redelijk betrouwbaar uit. Alleen nu het probleem. Ik heb een Eurostyle pas, er zit 50 euro op, en is van Maestro. Op die site staat onderaan dat ik met Maestro kan betalen. Alleen weet ik niet goed hoe dit in z'n werk gaat.

Ik weet verder van niets, want alleen als ik op 'Akkoord' druk word mijn bestelling gemaakt en het word pas afgeleverd als ik betaald hebt. Maar als het niet lukt om te betalen of dat gewoon niet doe krijg ik ook een soort boete van 5 euro ofzo omdat hun dat anders voor niets hebben gemaakt. Je kan dit moeilijk ontwijken omdat ze me IP adres hebben en adres en andere gegevens.

Nu vraag ik me af, kan ik op akkoord drukken en daarna gewoon betalen door alleen me rekening nummer in te vullen?

Of moet ik ook met zo'n e.dentifier ofzo aan de slag? Ik heb zelf geen e.dentifier daarom vraag ik het maar even.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2009, 06:11
Anna_Nibud
Anna_Nibud is offline
Een veiligheidslogo is de Thuiswinkel waarborg: http://www.thuiswinkel.org/consument...949&subnavid=1. Die heeft deze site niet. Maar ik heb even snel op die site gekeken, je kunt wel via Ideal kopen. dan log je in via idd je Edentifier. Dan kom je in het zelfde systeem als wanneer je gaat internetbankieren. dat is wel een veilig systeem. Krijg je het product uiteindelijk niet: bij een bank kun je binnen een maand een bedrag weer terugvragen. Dat heb je altijd dan nog achter de hand, mocht het toch niet kloppen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten