![]() |
||
Citaat:
Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik voel wel een duidelijk verschil tussen de twee 'knorren.'
||
![]() |
Hé dat heb ik ook. Ik eet 's ochtends om 7.00 altijd 3 sneetjes brood met beleg. Als ik om 8.45 op school ben heb ik geen honger maar mijn buik doet wel raar. Het is niet hetzelfde geluid als het knorren van honger. Je zou het eigenlijk moeten horen, maar dat gaat niet. Misschien heb ik een hele grote maag ofzo. Ik weet niet wat het is. Het is helemaal een ramp als je een toets moet maken. Ik eet dan van te voren een hoop. Boterkoek helpt goed of bananen.
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat jij het anders ervaart, komt waarschijnlijk door een combinatie van honger en het geknor. Het knorren en het hongergevoel gaan meestal samen, omdat je meestal met een vast ritme eet, en de tijd die je gemiddeld tussen 2 maaltijden hebt is ongeveer de tijd die je darm nodig heeft om zich te legen. Honger en het 'knorren' zijn twee verschillende dingen, die in onze levensritme vaak samenvallen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Geen knorrende maag hoppie100 | 16 | 19-02-2014 17:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding, Gewicht & Gezondheidstopic #25 fizzle-fluffy | 500 | 08-08-2011 16:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Anorexia MyViolence | 34 | 22-10-2008 21:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
geluiden sail | 16 | 14-01-2007 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje: de Big Mistake Bumpie | 9 | 09-03-2005 17:13 | |
Seksualiteit |
sex-spel Quantes | 499 | 08-03-2004 18:09 |