Advertentie | |
|
![]() |
|
Dank jullie allemaal zeer
![]() Het gekke is dat ik dit zelf niet en heel geweldig gedicht vind. Omdat het eigenlijk zo cliche is... en omdat het mijn gevoelens uit maar wel met een hele grote omweg... Ik bedoel het is niet precies wat ik voel en denk, maar het lukte me niet dat beter te uiten. Misschien is dat maar goed ook aangezien ik nog niet iets negatiefs gehoord heb ![]()
||
![]() |
Citaat:
verschrikkelijk mens! haha Ik vind het een heel erg mooi gedicht en vooral de laatste 2 strofes raakten me echt, herkenning en indentificatie met dingen uit mijn eigen leven nu ![]() Is goed om te lezen, leer ik ook weer van maar dat snap je niet denk ik ![]() Thank you! ~ Hannah ~
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je leert wel, maar niet de dingen die je wil zien.. Jammer, maar helaas. En natuurlijk vind je hetzelfde als ik ![]() ![]() ![]() Het gedicht blijft me aanspreken, echt wauw! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
haha ja I remember dat we daar over gehad hebben... wat bedoel je met 'je leert wel, maar niet de dingen die je wil zien...'? Het gedicht maakte me bewust van waar ik nu/toen in het leven sta/stond... welke keuzes je maakt... HET IS WARM!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Fizzle's vingeroefeningen en serieuzere werken. fizzle-fluffy | 74 | 09-07-2010 22:15 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Psychologie |
Het grote gedichtentopic #5 Mariekje* | 496 | 22-05-2007 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Zonder jou I C U | 4 | 03-09-2005 12:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Zonder Koffers naar Parijs Verwijderd | 22 | 13-08-2005 22:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Mijn muze Verwijderd | 0 | 14-11-2004 17:03 |