Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
En als we dan even denken welke wapens we hebben: woorden, duizenden na elkaar. Als je berekent dat zij elk sterker zijn dan het zwaard, tja... waar houdt het dan op?
![]() Nee, ik wil jullie nog eens hard bedanken en heb nieuws: ik ben de gelukkige vader (geestelijk, niet te vergeten) van een nieuw gedicht, het gaat dus weer, of het is nooit verdwenen. Groetjes, Dreampoet
||
![]() |
Citaat:
Groetjes, Dreampoet
||
![]() |
Citaat:
Sorry hoor ben een beetej laat in verhouding tot de rest heb vorig jaar een raptekst naar een platenlabel(label van o.a. brainpower) gestuurd echt genadeloos in de zeik werd ie genomen nu heeft brainpower bijna dezelfde tekst aleen netjes gemaakt ik ben veel harder bijvoorbeeld in dat stukje met die camera man wat mijn punt is laat ze lekker zeiken boeit niet dat jij er plezier in hebt dat telt ik ben dr ook effe down van geweest maar dat gebeurt me ook zeker geen tweede keer maakt me niet uit hoe iemand me de zeik in neemt kritiek kan ik tuurlijk hebben maar ik kijk altijd of ik mezelf daar in kan vinden dan probeer ik dat te veranderen anders niet.. Groetjes en sterkte Edwin
|
![]() |
|
|