Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2008, 20:07
cenerentola
cenerentola is offline
oké, dit is niet een erg sjiek topic, maar geef ons je top 5 op van de tv-persoonlijkheden die je het meest (ook al is het een groot woord) haat. En zeg ook eventjes waarom je diegene stom vindt

1. carlo boshart: niet grappig, onaardig en hij luistert niet naar zijn gasten
2. irene moors: echt een tutje, het toonbeeld van burgerlijkheid en ze heeft de uistraling van een huisvrouw
3. andries knevel: hopelijk hoef ik me niet nader te verklaren
4. albert verlinde: een oude pisnicht
5. maik de boer: uit persoonlijke ervaring kan ik jullie vertellen dat hij in het echt ook niet erg sympathiek is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2008, 21:38
Uice
Uice is offline
Knevel, de gristenhond.
Van den Brink, hetzelfde.
Verlinde, ik heb het sowieso niet op mensen die leven/genieten van andermans ellende, en hij is daar wel erg irritant in.

Verder weet ik het zo gauw niet.
Oud 14-10-2008, 22:35
Dinalfos
Dinalfos is offline
1: Matthijs van Nieuwkerken, behoeft geen uitleg.
2: Kees Driehuis, omdat hij vervelend, arrogant en zeurderig overkomt. Maar dan op een niet-intelligente manier.
3: Albert Verlinden, omdat het een misselijkmakend ventje is dat zich veel vrolijker en guitiger voordoet dan hij in werkelijkheid is.
4: Jack Spijkerman, gewoon omdat het een lul is.
5: Gordon, want een omhooggevallen, narcistische IVBO'er zonder enig talent.
Oud 14-10-2008, 22:36
AXL
AXL is offline
1) nikkie plessen: een van de redenen dat ik tmf van mijn tv heb afgegooid, daarnaast is ze de belichaming van de reden dat blondjes een dom imago hebben.
2) Saar ook van tmf: ik versta geen fuck van dat hyperactief kind. articuleren hebben ze daar niet in de mediatraining gehad.
3) alle roddelnichten: teveel om op te noemen, verlinde, santegoeds, etc etc. het is triest dat je over de rug van anderen zo goed salaris krijgt.
4) victoria koblenko: mediageil talentloos kind
5)chantal janzen: bijdehand en irritant.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 22:38
Dinalfos
Dinalfos is offline
Oh god, Victoria Koblenko. Meteen door naar nummer 1 met dat wijf.
Oud 14-10-2008, 22:44
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
4) victoria koblenko: mediageil talentloos kind
zij is ook vervelend, in ieder interview brengt ze wel tersprake dat ze politicologie studeert. Heeft ze iets te compenseren, omdat ze in gtst heeft gespeeld?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 22:54
Verwijderd
1: Gerard Joling; deze pisnicht kan geen opmerking maken of hij moet weer verwijzen naar hoeveel hij geilt op *insert jonge gozer die naast hem staat in Popstars*. Ordinair en onprofessioneel.
2: Albert Verlinde; alweer een pisnicht die werkelijk niks beters te doen heeft dan saaie showbiz-nieuwtjes presenteren in RTL Boulevard. Ja, ik weet dat hij ook aan musicals en showproducties doet en nee, dat interesseert me geen reet.
3: Patty Brard; mediageil, OERLELIJK gedrocht dat zorgt voor plaatsvervangende schaamte bij alles wat ze uitkakelt. is in de verste verte niet interessant maar wordt toch altijd weer gevraagd door de pauperzender waar ze het beste thuishoort: SBS6.
4: de overige roddelfreaks van RTL Boulevard: Leco van Zadelhoff, Fiona Haring (oid), die dikke royalty-"expert", John Williams, John vd Heuvel, Winston Gerschtanowitz.
5: Jort Kelder; irritant hoofd, raar, beschouwt zichzelf als elitair omdat ie rijk is (is ie dat eigenlijk wel?) en kan het over werkelijk niks anders hebben dan over de rijke ondernemers (Dragon's Den)/elitaire figuren (PC Hooftstraat). Blah.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 23:26
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
1: Gerard Joling; deze pisnicht kan geen opmerking maken of hij moet weer verwijzen naar hoeveel hij geilt op *insert jonge gozer die naast hem staat in Popstars*. Ordinair en onprofessioneel.
2: Albert Verlinde; alweer een pisnicht die werkelijk niks beters te doen heeft dan saaie showbiz-nieuwtjes presenteren in RTL Boulevard. Ja, ik weet dat hij ook aan musicals en showproducties doet en nee, dat interesseert me geen reet.
3: Patty Brard; mediageil, OERLELIJK gedrocht dat zorgt voor plaatsvervangende schaamte bij alles wat ze uitkakelt. is in de verste verte niet interessant maar wordt toch altijd weer gevraagd door de pauperzender waar ze het beste thuishoort: SBS6.
4: de overige roddelfreaks van RTL Boulevard: Leco van Zadelhoff, Fiona Haring (oid), die dikke royalty-"expert", John Williams, John vd Heuvel, Winston Gerschtanowitz.
5: Jort Kelder; irritant hoofd, raar, beschouwt zichzelf als elitair omdat ie rijk is (is ie dat eigenlijk wel?) en kan het over werkelijk niks anders hebben dan over de rijke ondernemers (Dragon's Den)/elitaire figuren (PC Hooftstraat). Blah.
haha, ik ben het helemaal met je eens behalve over patty
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 00:30
Vinniebar
Vinniebar is offline
Als je bij SBS-6 werkt ben en heb je sowieso geen persoonlijkheid
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 00:33
Jean-Bob
Jean-Bob is offline
Er zijn niet veel mensen waar ik heel slecht naar kan kijken, alleen bij Mart Smeets en Paul de Leeuw heb ik daar regelmatig last van. Vooral het programma van de Leeuw vindt ik heel irritant en ongrappig, kindertv voor volwassenen en dan op een slechte manier. Dat die gast zo tevreden is met zichzelf en zijn "specifieke talent" maakt het nog kutter, omdat ik geen talent zie maar een trucje dat blijkbaar goed werkt.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 09:57
*oma*
*oma* is offline
Ja, Paul de Leeuw. Brrrr.
Oud 15-10-2008, 10:29
flyaway
flyaway is offline
Patty Brard, Nikki Plessen, Henk-Jan Smits, Matthijs van Nieuwkerk, Gordon, Yfke Sturm

1. Matthijs van Nieuwkerk, MAN praat eens verstaanbaar en laat je gasten uitpraten en doe wat aan je haar.
2. Henk-Jan Smits, met zn varkenshoofd.
3. Yfke Sturm, kan totaal niet presenteren, zou zelf niet eens door Hollands Next Top Model heenkomen vanwege haar stemgebruik.
4. Gordon, word eens volwassen!
5. Caroline Tensen, blurgh.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Patty Brard, Nikki Plessen, Henk-Jan Smits, Matthijs van Nieuwkerk, Gordon, Yfke Sturm

1. Matthijs van Nieuwkerk, MAN praat eens verstaanbaar en laat je gasten uitpraten en doe wat aan je haar.
Matthijs van Nieuwkerk praat toch wel verstaanbaar?
Het is niet alsof hij met een dik boerenaccent praat ofzo. Verder is hij wel een slecht interviewer omdat inderdaad zijn gasten nooit fatsoenlijk laat uitpraten. Misschien komt het door het format, dat hij maar 4 ŕ 5 minuten heeft voor een gesprek, maar soms gaat dat gehaast juist ten koste van het verhaal.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 11:25
Noddy
Noddy is offline
1. Yolanthe! Ze heeft een irritante stem en ik word schijtziek dat ze constant over Jan Smit lult.
2.Mart Smeets. Een vervelend mannetje. Hij stelt ook domme vragen.
3. Saar van tmf. Dat hoef ik niet uit te leggen. Oh en ook Nikki en Sacha! Bleeeegh!!!!
4. Jeroen Pauw. Hij staat me gewoon niet aan... vies ventje.
5. Yfke Sturm. Vervelende stem.

Ben ook niet erg gecharmeerd van Patty Brard, Gerard Joling en Nance.
Oud 15-10-2008, 11:26
Verwijderd
Ik heb niks tegen Matthijs, Nikki, Gordon, Paul, Patty, Jort, Victoria.

Wel irritant:
Knevel en Van den Brink: kutkoppen + gerimpeld tuig
Mart Smeets: arrogante kutkop
Damian van TMF: Viespeuk en walgelijke travestiet.
Wilfred Genee ofzo, die voetbalgast: Kutkop, irritant, maar altijd leuk (om uit te lachen) bij De Tv draait door

Dat was het voor nu.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 13:32
KiMZz
KiMZz is offline
Paul de Leeuw -> irritante, lelijke vent
Nicolette van Dam -> DOM wijf
Kim Feenstra -> Nouja niet echt een tv-persoonlijkheid maar wel vaak op tv; zó afschuwelijk dom!
Natasja Froger
Beau van Erven Dorens -> Wat een kwal!
Oud 16-10-2008, 21:19
AllardX
AllardX is offline
Citaat:
Ja, helemaal mee eens.
Ik kan die man echt niet uitstaan, altijd maar met die zogenaamde humor, waar men dan met z'n alleen in zo'n zaal keihard om zit te lachen... Ik hou gewoon niet van zulke druktemakers.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 22:11
Verwijderd
Citaat:
vindt ik
uhuh.

1. Gordon, Joling, Albert Verlinde, Patty Brard en dat soort aandachttrekkend tuig.
2. Nicolette van Dam, blijf toch in kinderseries acteren joh.
3. Jack Spijkerman (ofzo?)
4. Beau van Erven Dorens
5. Ik denk die Victoria Koblenko, ja.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 13:04
AzN
AzN is offline
Jerney Kaagman (spreekt voor zich)
Chazia Mourali (in 'De Zwakste Schakel'...)
Sugar Lee Hooper (ze is eng)
Robert Jensen (omdat hij er zo'n plezier in heeft om anderen belachelijk te maken en 't hardst lacht om z'n eigen 'grappen')
Kim-Lian van der Meij (ze komt zo übervrolijk over )
Oud 17-10-2008, 15:16
Verwijderd
Laat ik het zo zeggen, tegenwoordig zijn er uberhaupt weinig dingen op tv die het waard zijn om te kijken en de schuld daarvan is 9 van de 10 keer door vervelende presentatoren en bn'ers. Ik stem ze dus allemaal weg.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 16:07
Dinalfos
Dinalfos is offline
Mijn gereviseerde top 5:

1: Matthijs van Nieuwkerken, Victoria Koblenko, Johan Derksen, Mart Smeets, Paul de Leeuw.

2: Kees Driehuis
3: Albert Verlinde
4: Jack Spijkerman
5: Gordon

De nummers 2 t/m 5 moeten per direct van de buis. De nummer 1-tjes moeten per direct dood.
Oud 17-10-2008, 16:14
DanielC
DanielC is offline
paul witteman
herman den blijker
edward van kuilenburg
rick brandsteder
mart smeets

mart smeets vooral omdat ik een nummer vijf moest bedenken, maar er niet echt een kon verzinnen, maar als ik hem zie dan erger ik me meestal wel aan hem.
Oud 17-10-2008, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 17:55
ac3000
ac3000 is offline
Haha, Paul de Leeuw vind ik juist wél erg leuk

Niet leuk:

1. Albert Verlinde --> Bah, wat een naar mannetje is dat toch
2. Ron Brandsteder --> Omdat hij een vieze lach heeft en alles grappig vindt
3. Patty Brard --> Spreekt voor zich..
4. Henk-Jan Smits --> Die man kan niets anders meer dan in shows mensen beoordelen
5. Damian en Saar van TMF --> Omdat ze beiden niet kunnen presenteren en Saar een hele irritante schorre stem heeft alsof ze iedere dag tot diep in de nacht is uitgeweest..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 18:17
PardonJaPaarden
PardonJaPaarden is offline
"Meest stomme"?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2008, 08:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
1. Joling en Gordon

Met op grote afstand gevolgd door (in willekeurige volgorde)
2. Jensen
3. Paul de Leeuw
4. Jort Kelder
5. Valerio

En verder zo ongeveer alle sbs- en rtl-presentatoren
Oud 18-10-2008, 15:07
Verwijderd
Citaat:
2. Ron Brandsteder --> Omdat hij een vieze lach heeft en alles grappig vindt
Ja, zijn lach is echt vies. :/ Zijn zoon vind ik overigens ook erg.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2008, 16:12
Verwijderd
1. Lucille Werner. Verschrikkelijk, ze praat veel te hard, te overdreven,te enthousiast. Daarnaast word ik schijtziek van dat gehandicaptengelul van haar, en lijkt ze me een bitch van de bovenste plank.
2. Catherine Keijl. Ze moet eens accepteren dat niemand meer op haar zit te wachten.
3. Ron Brandsteder. Idem. En hij is inderdaad vies, en gewoon veel te ouderwets voor de hedendaagse televisie.
4. Thijs van den Brink, als hij zo heet. Gewoon te lelijk om naar te kijken, weg ermee.
5. Saar van TMF, hoewel ik Nikki eigenlijk even stom vindt. Saar omdat ze veel te druk en populair doet, en een uiterst irritant gezicht heeft, en Nikki omdat het gewoon een domme snol is.

Oh, en hoe kan ik Yfke Sturm vergeten! Zij is misschien nog wel de ergste van allemaal.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2008, 16:54
Verwijderd
Yfke komt nooit op tv.

Saar was vroeger zo leuk in de Essent reclames.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2008, 14:26
Carn
Carn is offline
Ach, Verlinde is on-screen de burgerlijke giebelnicht, off-screen een vrij hard zakenmannetje. Verder vind ik het gros van 'tv-persoonlijkheden' sowieso kansloos.
Oud 19-10-2008, 15:49
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
......De nummer 1-tjes moeten per direct dood.
neeee, dan komen er meteen allemaal uren van die rouwuitzendingen met de zogenaamde "best-off-momenten" en interviews met collega's over hoe diep hun relatie achter de schermen wel niet was en wat een sympathiek persoon het wel niet was en wat een fijne collega ze nu moeten missen, het komt bij het journaal en in de krant, zo komen we er juist níet vanaf
Met citaat reageren
Oud 19-10-2008, 15:52
Verwijderd
Alweer Gerard Joling.

In de afgelopen Popstars:
Gerard praat met een trio (2 meisjes, 1 jongen) en hij zingt samen wat met de jongen.

Meisje: "Eigenlijk zouden jullie deze opdracht samen moeten doen!"
Gerard omarmt de jongen zowat: "Nou, ik weet eigenlijk nog wel andere dingen te doen ook. Maarrrr...ik mag niet flirten met de kandidaten. "

Kan die ransaap nou nooit stoppen met het tentoonspreiden van zijn seksuele frustraties?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2008, 18:16
Signy
Signy is offline
Citaat:
Alweer Gerard Joling.

In de afgelopen Popstars:
Gerard praat met een trio (2 meisjes, 1 jongen) en hij zingt samen wat met de jongen.

Meisje: "Eigenlijk zouden jullie deze opdracht samen moeten doen!"
Gerard omarmt de jongen zowat: "Nou, ik weet eigenlijk nog wel andere dingen te doen ook. Maarrrr...ik mag niet flirten met de kandidaten. "

Kan die ransaap nou nooit stoppen met het tentoonspreiden van zijn seksuele frustraties?
Waarom uberhaupt popstars kijken??

mijn top 5 willekeurige volgorde:

- Nicolette van BNN
- Tijl van de Lama's
- Patrick (?) van de Lama's
- Patty Brard
- Tooske

Er zijn er nog wel meer maar deze schoten mij te binnen.
Oud 19-10-2008, 18:38
Verwijderd
Ik heb wel wat beters te doen dan me ergeren aan nare tv-persoonlijkheden, hoera voor de uitknop!

Nee, ik stoor me niet zo snel aan mensen. Nutteloos
Met citaat reageren
Oud 19-10-2008, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Waarom uberhaupt popstars kijken??
Haha, ja, dat heb ik mezelf ook afgevraagd. Het is dat ik gewoon blijf hangen na het zien van de audities. Het is sterker dan ik
Met citaat reageren
Oud 19-10-2008, 23:44
Verwijderd
In willekeurige volgorde:
Tooske
Hans Kraaij jr.
Paul de Leeuw

Volgens mij was dat het wel ongeveer... maar het kan goed zijn dat ik iemand vergeten ben!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2008, 10:40
Verwijderd
Hans Kraai jr inderdaad *ril*
Met citaat reageren
Oud 20-10-2008, 18:47
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
zij is ook vervelend, in ieder interview brengt ze wel tersprake dat ze politicologie studeert. Heeft ze iets te compenseren, omdat ze in gtst heeft gespeeld?
Haha, dat was mij ook al opgevallen.

-

Ik vind voornamelijk Nikkie van TMF en Daphne Deckers strontvervelend. En verder: Irene Moors, Claudia De Breij en dat mens die dat auto programma op Veronica presenteert met haar vlotte koiboi boots. Tot slot zijn er nog een paar presentratrices die te dom zijn om serieus over te oordelen zoals Annemieke Vermolen.
Oud 20-10-2008, 20:01
PardonJaPaarden
PardonJaPaarden is offline
Nikkie/Nicky/whatever van TMF, omdat ze zo'n irritante 'r' heeft.
Verder: alle RTL4-nieuwslezers/flutpresentatoren met idem 'r'.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2008, 07:51
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Op nummer 1 komt zonder twijfel Henk Jan Smits. Die gast is een arrogante kwal die zichzelf helemaal geweldig vindt en die het leuk vind om andere mensen af te kraken terwijl hij zelf geen talent heeft. Doodmaken die gast.
2 = Albert Verlinde, om de redenen die hierboven al genoemd zijn
3 = Kelly, waarom is die hier nog niet genoemd?
4 = Patty Brard, want bah.
5 = Johan Cruijff. Je mag dan misschien een goede voetballer zijn geweest, maar je bent een belabberde commentator.Niemand zit meer te wachten op dat gezeik van je. En leer eens fatsoenlijk Nederlands...
Oud 21-10-2008, 09:27
Verwijderd
Ik vind Kelly wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2008, 15:14
cenerentola
cenerentola is offline
ja kelly is leuk
Met citaat reageren
Oud 21-10-2008, 15:15
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
"Meest stomme"?
stomste dan
Met citaat reageren
Oud 21-10-2008, 15:20
Lady Jane
Lady Jane is offline
1. Dyanne Beekman
2. Dyanne Beekman
3. Dyanne Beekman
4. Dyanne Beekman
5. Dyanne Beekman
Met citaat reageren
Oud 21-10-2008, 17:10
Verwijderd
1. Caroline Tensen
Met citaat reageren
Oud 21-10-2008, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Kelly wel leuk.
Citaat:
ja kelly is leuk
Serieus, wat bezielt jullie?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2008, 20:33
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
ze is misschien een beetje dom, maar ze is heel lief en ze heeft haar boek voor mij gesigneerd
Met citaat reageren
Oud 21-10-2008, 22:04
Verwijderd
Jij koopt haar boeken?

Edit: we hebben het over BB Kelly he?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2008, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Ik neem haar niet zo serieus als de rest om me eraan te ergeren. Ik geniet liever van dr attentionwhorigheid.

Bovendien had ze een heel leuk realityprogramma op rnn7 een paar jaar terug.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2008, 21:21
Verwijderd
Oh, en hoe kunnen we hoer Mariska Hulscher vergeten!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten