Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Er zijn niet veel mensen waar ik heel slecht naar kan kijken, alleen bij Mart Smeets en Paul de Leeuw heb ik daar regelmatig last van. Vooral het programma van de Leeuw vindt ik heel irritant en ongrappig, kindertv voor volwassenen en dan op een slechte manier. Dat die gast zo tevreden is met zichzelf en zijn "specifieke talent" maakt het nog kutter, omdat ik geen talent zie maar een trucje dat blijkbaar goed werkt.
|
![]() |
|
Patty Brard, Nikki Plessen, Henk-Jan Smits, Matthijs van Nieuwkerk, Gordon, Yfke Sturm
1. Matthijs van Nieuwkerk, MAN praat eens verstaanbaar en laat je gasten uitpraten en doe wat aan je haar. 2. Henk-Jan Smits, met zn varkenshoofd. 3. Yfke Sturm, kan totaal niet presenteren, zou zelf niet eens door Hollands Next Top Model heenkomen vanwege haar stemgebruik. 4. Gordon, word eens volwassen! 5. Caroline Tensen, blurgh. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet alsof hij met een dik boerenaccent praat ofzo. Verder is hij wel een slecht interviewer omdat inderdaad zijn gasten nooit fatsoenlijk laat uitpraten. Misschien komt het door het format, dat hij maar 4 ŕ 5 minuten heeft voor een gesprek, maar soms gaat dat gehaast juist ten koste van het verhaal. |
![]() |
|
![]() |
1. Yolanthe! Ze heeft een irritante stem en ik word schijtziek dat ze constant over Jan Smit lult.
2.Mart Smeets. Een vervelend mannetje. Hij stelt ook domme vragen. 3. Saar van tmf. Dat hoef ik niet uit te leggen. Oh en ook Nikki en Sacha! Bleeeegh!!!! 4. Jeroen Pauw. Hij staat me gewoon niet aan... vies ventje. 5. Yfke Sturm. Vervelende stem. Ben ook niet erg gecharmeerd van Patty Brard, Gerard Joling en Nance.
|
Verwijderd
|
Ik heb niks tegen Matthijs, Nikki, Gordon, Paul, Patty, Jort, Victoria.
![]() ![]() Wel irritant: Knevel en Van den Brink: kutkoppen + gerimpeld tuig Mart Smeets: arrogante kutkop Damian van TMF: Viespeuk en walgelijke travestiet. Wilfred Genee ofzo, die voetbalgast: Kutkop, irritant, maar altijd leuk (om uit te lachen) bij De Tv draait door Dat was het voor nu. ![]() |
![]() |
|
Jerney Kaagman (spreekt voor zich)
Chazia Mourali (in 'De Zwakste Schakel'...) Sugar Lee Hooper (ze is eng) Robert Jensen (omdat hij er zo'n plezier in heeft om anderen belachelijk te maken en 't hardst lacht om z'n eigen 'grappen') Kim-Lian van der Meij (ze komt zo übervrolijk over ![]()
|
Mijn gereviseerde top 5:
1: Matthijs van Nieuwkerken, Victoria Koblenko, Johan Derksen, Mart Smeets, Paul de Leeuw. 2: Kees Driehuis 3: Albert Verlinde 4: Jack Spijkerman 5: Gordon De nummers 2 t/m 5 moeten per direct van de buis. De nummer 1-tjes moeten per direct dood.
|
paul witteman
herman den blijker edward van kuilenburg rick brandsteder mart smeets mart smeets vooral omdat ik een nummer vijf moest bedenken, maar er niet echt een kon verzinnen, maar als ik hem zie dan erger ik me meestal wel aan hem.
|
Haha, Paul de Leeuw vind ik juist wél erg leuk
![]() Niet leuk: 1. Albert Verlinde --> Bah, wat een naar mannetje is dat toch 2. Ron Brandsteder --> Omdat hij een vieze lach heeft en alles grappig vindt 3. Patty Brard --> Spreekt voor zich.. 4. Henk-Jan Smits --> Die man kan niets anders meer dan in shows mensen beoordelen 5. Damian en Saar van TMF --> Omdat ze beiden niet kunnen presenteren en Saar een hele irritante schorre stem heeft alsof ze iedere dag tot diep in de nacht is uitgeweest.. |
![]() |
|
1. Joling en Gordon
Met op grote afstand gevolgd door (in willekeurige volgorde) 2. Jensen 3. Paul de Leeuw 4. Jort Kelder 5. Valerio En verder zo ongeveer alle sbs- en rtl-presentatoren ![]()
|
Verwijderd
|
1. Lucille Werner. Verschrikkelijk, ze praat veel te hard, te overdreven,te enthousiast. Daarnaast word ik schijtziek van dat gehandicaptengelul van haar, en lijkt ze me een bitch van de bovenste plank.
2. Catherine Keijl. Ze moet eens accepteren dat niemand meer op haar zit te wachten. 3. Ron Brandsteder. Idem. En hij is inderdaad vies, en gewoon veel te ouderwets voor de hedendaagse televisie. 4. Thijs van den Brink, als hij zo heet. Gewoon te lelijk om naar te kijken, weg ermee. 5. Saar van TMF, hoewel ik Nikki eigenlijk even stom vindt. Saar omdat ze veel te druk en populair doet, en een uiterst irritant gezicht heeft, en Nikki omdat het gewoon een domme snol is. ![]() Oh, en hoe kan ik Yfke Sturm vergeten! ![]() |
![]() |
|
Ach, Verlinde is on-screen de burgerlijke giebelnicht, off-screen een vrij hard zakenmannetje. Verder vind ik het gros van 'tv-persoonlijkheden' sowieso kansloos.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Alweer Gerard Joling.
In de afgelopen Popstars: Gerard praat met een trio (2 meisjes, 1 jongen) en hij zingt samen wat met de jongen. Meisje: "Eigenlijk zouden jullie deze opdracht samen moeten doen!" Gerard omarmt de jongen zowat: "Nou, ik weet eigenlijk nog wel andere dingen te doen ook. Maarrrr...ik mag niet flirten met de kandidaten. ![]() Kan die ransaap nou nooit stoppen met het tentoonspreiden van zijn seksuele frustraties? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() mijn top 5 willekeurige volgorde: - Nicolette van BNN - Tijl van de Lama's - Patrick (?) van de Lama's - Patty Brard - Tooske Er zijn er nog wel meer maar deze schoten mij te binnen. ![]()
||
Citaat:
- Ik vind voornamelijk Nikkie van TMF en Daphne Deckers strontvervelend. En verder: Irene Moors, Claudia De Breij en dat mens die dat auto programma op Veronica presenteert met haar vlotte koiboi boots. Tot slot zijn er nog een paar presentratrices die te dom zijn om serieus over te oordelen zoals Annemieke Vermolen.
|
Op nummer 1 komt zonder twijfel Henk Jan Smits. Die gast is een arrogante kwal die zichzelf helemaal geweldig vindt en die het leuk vind om andere mensen af te kraken terwijl hij zelf geen talent heeft. Doodmaken die gast.
2 = Albert Verlinde, om de redenen die hierboven al genoemd zijn 3 = Kelly, waarom is die hier nog niet genoemd? ![]() 4 = Patty Brard, want bah. 5 = Johan Cruijff. Je mag dan misschien een goede voetballer zijn geweest, maar je bent een belabberde commentator.Niemand zit meer te wachten op dat gezeik van je. En leer eens fatsoenlijk Nederlands...
|
|