Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
EDIT: wtf heeft dit overigens met chanteren te maken?
|
![]() |
Kinderachtig zeg.
Mischien kun je nog een keer proberen een gesprek met hem aan te gaan dat jij het leuk zal vinden dat jou medewerkin ook gezien wordt. Op een site kunnen meerdere beheerders zitten. Ik beheer zelf ook een forum en ben bezig met een site. Ik heb met meerdere mensen en stichtings samen gewerkt. Ik weet idd dat er veel mensen zijn die alles alleen willen beheren of zelfs als er moderators zijn deze achter hun te krijgen zodat zogenaamt het hele team vind dat de site er op hun manier moet komen uit te zien. Door dat soort mensen heeft mijn site ook plat gelegen. Als hij zelf geen php kan, dan moet hij accepteren dat ze toch echt afhankelijk van jou zijn. Jij bent de baas, en hun moeten zich aan jou aanpassen omdat jij het belangrijkste onderdeel alleen zelf kan maken. Zo werkt het in het bedrijfs leven ook. Anders moet je er toch mee stoppen, want zo horen mensen niet met elkaar om te gaan. Aan een website werken doe je met een team. Zelfs als je beheerder bent (wat jij dus bent) kan je nooit 100 procent de baas zijn en moet je dingen met elkaar overleggen wil alles soepel lopen, maar wat jij verteld is dat de zaak helemaal wordt omgedraait. Dat kan niet, je hebt het recht om ook beheerder te zijn en te laten zien dat jij dat mogelijk hebt gemaakt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou ? Dinootje | 23 | 09-06-2004 12:46 | |
Liefde & Relatie |
Seks gehad met een ander Jij-Jij | 242 | 27-04-2003 22:12 | |