Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het maakt sowieso al niet uit welke je opent in Winrar... Blijkbaar is er een foutje geslopen in je download, vandaar "the archive is either in unknown format or damaged"...
Heeft die vriend geen QuickSFV ofzo, zodat ie een sfv bestand bij de .rar files kan maken? Dan kan jij dat bestandje ook downloaden, en met QuickSFV zien welke van al die 48 files niet goed aangekomen zijn. |
![]() |
||
Citaat:
ik dat er 48 files moeten zijn , die allemaal 14,649 mb moeten zijn en dat zijn. Moet ik ze opnieuw downloaden dan, of zijn er nog andere dingen die ik kan doen..
|
Verwijderd
|
Er zit een SFV bij? Download & installeer dan dat QuickSFV. Dubbelklik dan nog eens op het SFV bestand, en je ziet welke bestanden niet goed zijn...
|
![]() |
|
![]() |
als je et niet weet moet je m niet bijdehand proberen te helpen... damn zeg
als je die begin .rar niet hebt, kun je het pakket niet openen, simpel die .sfv gaat je aan helemaal niks helpen, omdat ie geen 15 mb tevoorschijn kan toveren.. je moet gewoon die rar zien te krijgen, dan kun je m gewoon met winace openen (ace ownt rar)
|
Verwijderd
|
misschien klinkt dit heel stom
![]() ik heb een aantal weken geleden een poging gedaan tot het downloaden van America's Army: Operations. Dat was 4x50MEG + 1 .bat die ze achter elkaar plakte mijn computer bleek toch niet zwaar genoeg voor het spel, dus ik heb de downloads afgebroken en alles weggemikt, maar niet voordat ik in het batchbestand heb gekeken. dit deed het batchbestand (ik weet de exacte opdracht niet meer): copy /$$$ bestand.r02, bestand.r03, bestand.r04 naar bestand.r01 rename bestand.r01 bestand.exe ik weet niet meer wat er achter de slash stond, kun je evt uitzoeken met copy/?. ik weet ook niet hoe bestand 2 tm 4 waren gerangschikt zodat ze naar 1 gingen, zul je ook in de /?-pagina op moeten zoeken. het kwam er iig op neer dat ze achter elkaar komen te staan, en dan een .exe worden ik hoop dat je er iets aan hebt (en zo niet, alsnog succes) ~JOOST ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je in verkenner of je ftp-programma ziet dat een bepaalde file niet precies 15 (of een ander getal, op de laatste file na ofcoz) mb groot is, weet je dat ie corrupt is als je m unpackt met winace zie je op welke file ie blijft hangen ik ga echt geen systeemgeheugen opofferen voor een of ander k*tprogrammaatje dat geen vermiste file (15 mb!) tevoorschijn kan toveren, terwijl ik het net zogoed op een andere manier kan zien hij wilde weten welke file ie miste, hij weet nu donders goed welke file ie dus mist (de .rar) en daar moet ie dus naar zoeken.. geef m 1 reden waarom ie dat programma zou moeten installeren? en wat moet ie doen als ie dat dus gewend is, en niet weet wàt ie moet doen als er een keer geen sfv bijzit?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() de sfv is een van de weinige dingen die ik noooit download ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Site download flippie193 | 5 | 31-03-2009 14:44 | |
Software & Hardware |
[Ext] .new-bestand herbalpower | 2 | 13-11-2005 12:45 | |
Software & Hardware |
[Windows] Software verwijderen Spray rebel | 7 | 12-01-2005 12:48 | |
Software & Hardware |
Veranderen extensies. Verwijderd | 1 | 03-01-2005 08:07 | |
Software & Hardware |
[PHP] Bestand verzenden Martin | 3 | 20-01-2004 12:53 | |
Software & Hardware |
Hoe zet je een WMA-bestand om in een WAV-bestand (voor op een Audio CD)? Mr.Oizo | 9 | 16-01-2004 12:11 |