Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn relatie ging net uit na ongeveer 3 jaar. Verder inderdaad wat blauw engeltje zegt: als het niet werkt, werkt het niet. Of dat nou na een maand is of na 4 jaar. Ik denk dat je leeftijd er best mee te maken kan hebben. Zelf ben ik namelijk heel erg veranderd tussen mijn 18e en mijn 22ste, wat ook een reden was waardoor het niet meer ging.
|
![]() |
|
![]() |
Toen ik 15 was kreeg ik een relatie op mn 19e zijn we verloofd. Heb met hem een relatie van ruim 4 jaar gehad. Veel dingen gebeurt hij heeft me bedonderd met mn beste vriendin ik hem weer terug gepakt blablabla. Toen we eenmaal verlooft waren ging het goed allebei waren we elkaar trouw (dacht ik) na een half jaar maakte hij het uit. Ik dacht dat ik die tijd door een hel ging...
Het is indd altijd moelijk als een relatie uitgaat en vooral als je zo'n lange tijd samen ben geweest... Het heeft bij mij 2 jaar geduurd voordat ik eroverheen was. Ben nu eignelijk wel blij dat het uit is... hij blijft vreemdgaan ook met zn nieuwe vriendinnen en komt toch elke keer weer naar mij toe... Tuurlijk blijf ik een zwak voor hem houden mar is vrij normaal denk ik. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #110! indigo | 500 | 19-06-2010 16:35 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou je er van vinden als je ex na 1,5 week al met een ander lag te rollebollen? Optima | 25 | 12-01-2010 07:55 | |
Liefde & Relatie |
Relatie crisis Bambina | 9 | 23-07-2007 08:28 | |
Liefde & Relatie |
wat nu Kapoen | 9 | 23-12-2006 12:55 | |
Liefde & Relatie |
Het is uit, wat nu? Kapoen | 9 | 05-12-2006 19:43 |